Säälittävin ihmisryhmä: "elämän koulun" käyneet rasistit.
Sille, että on tyhmä, ei nyt tietenkään itse mahda mitään. Ilkeyttä ei kuitenkaan voi perustella pelkällä tyhmyydellä.
Ironisinta näissä "elämän koululaisissa" on kuitenkin se, että ajattelevat omaavansa jonkinlaista elämänkokemusta, ja erilaisia näkökulmia elettyään niin "opettavaisen elämän"... Silti puuttuu kaikki ymmärrys erilaisia ihmisiä ja kulttuureita kohtaan. :D
Niin pohjattoman säälittävää ja surullista.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:41"]
Sille, että on tyhmä, ei nyt tietenkään itse mahda mitään. Ilkeyttä ei kuitenkaan voi perustella pelkällä tyhmyydellä.
Ironisinta näissä "elämän koululaisissa" on kuitenkin se, että ajattelevat omaavansa jonkinlaista elämänkokemusta, ja erilaisia näkökulmia elettyään niin "opettavaisen elämän"... Silti puuttuu kaikki ymmärrys erilaisia ihmisiä ja kulttuureita kohtaan. :D
[/quote]
Ompas aika moisen alentuva suhtautuminen meihin elämäm koululaisiin! Me viellä perimme tämän maan!
Täällä taas akatemian penkkejä toisten verorahoilla kuluttanut roskasakki rakentelee kunniallisista ihmisistä olkinukkeja mätkittäviksi. Ja sitten ollaan mukamas niin paljon parempia...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:44"]
Tässä taas tuli esimerkki imelästä tekopyhyydestä ja kiusallisesta ylimielisyydestä.
[/quote]
Niin on se kyllä kauheeta miten joku voi olla niin suvaitsematon ettei suvaitse suvaitsemattomia rasisteja. Kauhean tuhmaa natsejakin kohtaan jos heitä ei ymmärretä :'((((
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:14"]
KUKKAHATTUTÄTI NELLI KUUKERI ON TAAS VAUHDISSA !
[/quote]
Elämänkoululaiset saapuivat ketjuun. Tervetuloa, teitä on odoteltu <3 Tässä taas tätä loistavaa ulosantia, joka hieman niin kuin alleviivaa koko aloituksen pointtia.
Kaikki muut kuin Vasemmisto on natseja, olen tämän todennut tuhannesti.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:42"]
[/quote]
Elämänkoululaiset saapuivat ketjuun. Tervetuloa, teitä on odoteltu <3 Tässä taas tätä loistavaa ulosantia, joka hieman niin kuin alleviivaa koko aloituksen pointtia.
[/quote]
Ilman heitä emme tietäisi, miltä kebab maistuu. Nyt siemaus lattea, sitten varaan äkkilähdön Swazimaahan iPadillani.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:42"]
[/quote]
[/quote]
Nuo jo poistetut viestit olivat ap:n käsialaa <3. Oman typeryyttään hän niillä alleviivasi.
Ovat myös yleensä työttömiä tai joissain säälittävissä palkkatukitöissä. Taakka yhteiskunnalle.
[/quote]
Haluaisin saada tähän väitteeseen hieman täsmennystä. Olen itse elämänkoululainen, ja osaan ammattini takuulla paremmin kuin 99% ns. työelämässä olevista. Mikä oikeuttaa toistaiseksi töissä olevien ihmisten ylenkatsonnan töistä pois olevia kohtaan? Minä voisin hoitaa sinunkin tonttisi takuulla paremmin kuin koskaan sinä itse voisit. Jos satut olemaan jossain vitun valtion suojatyöpaikassa niin sinähän olet pahempi loinen kuin kukaan työtön. Kierrätät niitä veroeuroja taskusta toiseen, tuottamatta mitään. Jos olet joku rotaryklubin suhteilla suhaava ns. yksityisyrittäjä, olet samaa paskasakkia kuin kaikki muutkin kultalusikka suussa syntyneet tissiposket. Mikä tekee sinusta niin erinomaisen?
Niin ja näihin elämänkoululaisiin rasisteihin siis kuuluu kaikki, jotka ei kannata rajat auki -maahanmuuttopolitiikkaa? Idiootteja on maahanmuuttokriitikoissa, mutta myös maahanmuuton kritiikittömissä ihannoijissa. Rasismi on jotakin ihan muuta kuin realistista asennoitumista maahanmuuttoon.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:00"]
Ovat myös yleensä työttömiä tai joissain säälittävissä palkkatukitöissä. Taakka yhteiskunnalle.
[/quote]
Somaleista yli 80% on työttömänä.
[/quote]
Hyysäri siis toisin sanoen paljasti vahingossa pitävänsä somaleja taakkana yhteiskunnalle :D Hilpeää
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:22"]Niin ja näihin elämänkoululaisiin rasisteihin siis kuuluu kaikki, jotka ei kannata rajat auki -maahanmuuttopolitiikkaa? Idiootteja on maahanmuuttokriitikoissa, mutta myös maahanmuuton kritiikittömissä ihannoijissa. Rasismi on jotakin ihan muuta kuin realistista asennoitumista maahanmuuttoon.
[/quote]'Maahanmuuton kritiikitön ihannointi' on myytti. Realismia on muukin kuin inhorealismi (joka ei itse asiassa edes ole realismia, vaan lähempänä sitä inhoa...)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:22"]Niin ja näihin elämänkoululaisiin rasisteihin siis kuuluu kaikki, jotka ei kannata rajat auki -maahanmuuttopolitiikkaa? Idiootteja on maahanmuuttokriitikoissa, mutta myös maahanmuuton kritiikittömissä ihannoijissa. Rasismi on jotakin ihan muuta kuin realistista asennoitumista maahanmuuttoon.
[/quote]'Maahanmuuton kritiikitön ihannointi' on myytti. Realismia on muukin kuin inhorealismi (joka ei itse asiassa edes ole realismia, vaan lähempänä sitä inhoa...)
[/quote]
Maahanmuuton kritiikitön ihannointi tarkoittaa maahanmuuton ongelmien kieltämistä. Lisäksi maahanmuuttomyönteiset selittävät aina maahanmuuton ongelmia yhteiskunnan piiilorasismilla, koskaan vikaa ei löydy maahanmuuttajien asenteesta. Tai siitä, että maahanmuuttajilta ei vaadita riittävää omaa aktiivisuutta kotoutumiseen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:41"]Sille, että on tyhmä, ei nyt tietenkään itse mahda mitään. Ilkeyttä ei kuitenkaan voi perustella pelkällä tyhmyydellä.
[/quote]
Ensimmäinen ajatus joka tuli mieleeni tekstin luettuani on, että ap on ilkeä. Sori vaan rehellisyydestäni...
Niin kerrotko ap vielä mikä mielestäsi on rasismia? Rotuoppi, ja ihmisten arvottaminen "rodun" mukaan? Jos näin, niin olemme samaa mieltä. Jos jotakin muuta, niin kerro ja perustele toki väitteesi.
Kannatan valkoista ylivaltaa ja neekerien tappamista. 88 88 88 88 88 88 88 !
[/quote]
Somaleista yli 80% on työttömänä.
No kyllä kaikki ne jotka Facebookissa mainostavat käyneensä elämänkoulua tai elämän kovaa korkeakoulua ovat jollain tavalla reppanoita. Kaikkihan me tässä elämänkoulua suoritamme koko ajan, mutta kyllähän siinä sivussa nyt hemmetti vieköön ehtii hyvin käydä muitakin kouluja. Minullekin on sattunut elämässä paljon kauheita asioita jo lapsena, mutta ei se ole mikään syy luovuttaa ja syytellä muita. Uhriutuminen lienee elämän kovassa korkeakoulussa vahvasti painotettu oppiaine...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:06"]LOL
Entäpä tohtoriksi väitelleet elämänkoululaiset, jotka puhuvat ja kirjoittavat rotujen välisistä eroista, esim. älykkyyden suhteen? Onko nekin säälittäviä?
Kyllähän jokainen kouluttautunut ihminen osaa tilastoja tulkita ja ymmärtää eroja olevan. Hienostelijat ja kainostelijat vain yrittävät selittää niitä jotenkin näin:
"no somalaeilla on matala älykkyys johtuen esim. huonosta ravinnosta... toisin kuin vaikka suomalaisilla, jotka ovat aikojen saatossa ahtaneet napansa täyteen mm. maukasta ja ravitsevaa pettuleipää"
[/quote]Nuo tutkimukset ovat niin kiistanalaisia, että niihin uskovat vain ne jotka haluavat. Otoksena koko kansakunnasta voi olla vaikka yksi poika pakolaisleiriltä (selaamallakin huomaa Vanhasen viitteiden hataruuden. Ja on ihan eri asia, onko pettuleipää syöty 150 v sitten vai onko nähty nälkää tänään.
Jeps. Toinen säälittävä pelleryhmä on yltiöliberaalit maailmanhalaajat.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:41"]
[/quote]Siinä on linkki:http://www.friatider.se