Onko noloa jos kolmekymppinen nainen skeittaa?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:13"]Tai rullaluistelee?
[/quote] no ei haloo! Riippuu enemmän miten käyttäytyy ja onko kypsä ikäisekseen vai lapsen tasolla...ite oon 31 ja luistelen rullalla, lajeja molemmat..aloitin 17 vene vuotiaana luistelemisen ja tähän asti edelleen luistelen :)
[/quote] *rullaluistimilla*
Ennemminkin virkistävän seksikästä.
Tony Hawk on melkein 50 ja skeittaa.
Skeittasin teininä mutta lopetin 17-vuotiaana. Nyt haluaisin aloittaa uudelleen. Tuntuu että se on hyväksyttävämpää kolmekymppisiltä miehiltä kuin naisilta. Ap
Ei paitsi noloa vaan siitä tulee myös sellainen vaikutelma, että 30v skeittaripimu on jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:29"]
Ei paitsi noloa vaan siitä tulee myös sellainen vaikutelma, että 30v skeittaripimu on jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt.
[/quote]
ihan sama juttu tänne AV:lle postaamisen kanssa.
Täh? Oon ite 31 ja skeittaan. Nainen siis. Kyl skedepiirit on sellaset että kaiken ikäisille löytyy paikka. Se mitä ulkopuoliset ajattelee niin sillähän ei skedeilijöille niin oo väliä
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:22"]
ei. olen viisikymppinen ja haluaisin ostaa longboardin
[/quote]
Taannoin oli lehdessä juttu jostain suunnilleen seitenkybäsestä naisesta joka olis opetellut ton longboardin. Suomalainen siis.
On noloa. Sekin on noloa, jos 30 v. tai vanhempi mies skeittailee.
Rullaluistelu on ihan eri asia. Sitä voi tehdä minkä ikäiset tahansa.
En mihinkään ikinä sano että on noloa mutta jos 30v muikkelin nään skeitin päällä niin SE ON NOLOAA
Ne on noloja jotka ajattelevat että yli 30-vuotiaiden skeittaus on noloa. Sillä nyt ei ole paskaakaan väliä mitä muut ihmiset ajattelee, mutta on tosi surullista jos joku ajattelee, että haluaisi tehdä jotain mutta ei voi koska on muka liian vanha.
Näyttää aika säälittävältä, jos vielä kolmikymppinen rymistelee skeittirampilla löpöttövissä pöksyissaan lippis takaperin päässä iso purkkamöykky poskessa. Eivätkö ne pikkupojat tukehdu nauruunsa, kun mummo yrittää näyttää teiniltä?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:17"]Tony Hawk on melkein 50 ja skeittaa.
[/quote]ony hawk taitaa olla olla vähän eri kuin nolo wannabe 30+ joka koittaa olla epäi
ttoivoisst kuin teinit...
tony on ammattilainen, siis AMMATTILAINEN, ja tiwnaa sievoisesti, tuskinpa oikein järkevä vertauskohta...
Ei ole noloa. Tai vaikka olisikin muiden mielestä niin minä ja pari mun kaveria skeitataan, ollaan kolmenkympin molemmin puolin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:22"]
Skeittasin teininä mutta lopetin 17-vuotiaana. Nyt haluaisin aloittaa uudelleen. Tuntuu että se on hyväksyttävämpää kolmekymppisiltä miehiltä kuin naisilta. Ap
[/quote]
Mulla oli vähän sama, skeittasin ikävuodet 10-16, sitten lopetin kun oli jotenkin 'noloo'. Alotin uudelleen 24-vuotiaana. Harmittaa että pidin ton tauon, koska nyt vanhemana ei oo enää saanu takas sitä tietynlaista uhkarohkeutta mitä tarvitaan, en uskalla edes yrittää hyppäämistä laudalla. Pikkuhiljaa ehkä :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:12"]En mihinkään ikinä sano että on noloa mutta jos 30v muikkelin nään skeitin päällä niin SE ON NOLOAA
[/quote]
Jos on isot tissit hyväksyn
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:13"]Tai rullaluistelee?
[/quote] no ei haloo! Riippuu enemmän miten käyttäytyy ja onko kypsä ikäisekseen vai lapsen tasolla...ite oon 31 ja luistelen rullalla, lajeja molemmat..aloitin 17 vene vuotiaana luistelemisen ja tähän asti edelleen luistelen :)