Päästäisitkö 30-vuotiaan yksin kauppaan?
Uskaltaisitko? Meneeköhän kaikki ihan hyvin? Kirjoitan ostoslistan ja annan tarpeeksi rahaa mukaan.
Kommentit (9)
En päästäisi. Itsekään en vielä pääse omien lasteni ja siskojeni kanssa laivalle, vaikka ikää onkin 29v. Ulkomaille tosin voisin päästääkkin. Sinne oltaisiin mekin porukalla päästy jo useamman vuoden ajan. Laivallekin päästiin n. 5-6 vuotta sitten muttei enää. Kysytty on ihan kapteenilta asti. Ei olla häiriköity laivalla. Syy ettei päästä on pelkkä mun ikä.
En päästä. Joskus olen päästänyt, ja kamaa tulee kaksi kassillista yli ostoslistan. Tili miinuksella, heräteostoksiin ja lihapiirakoihin ja ties mihin saatu upotettua parisataa.
Se on aina iso riski. Ei auta listakaan kun puoliakaan ei siitä kuulemma ymmärrä.
En päästä mun 30-vuotiasta miestä koskaan yksin kauppaan, kun ei se osaa mitään järkevää sieltä tuoda. Pleikkaripelit ja treenilehdet osaa kyllä kerätä koriin. Jos sattuukin esim. maitoa tuomaan, niin ei ikinä osaa tehdä mitään hintavertailua, vaan ottaa aina sitä kaikkein kalleinta maitoa. Ei myöskään ymmärrä, että esim. juustoissa on eroja, eikä ole sama asia syödä superrasvaista Oltermannia, jos pyydän kevytjuustoa.
En päästäisi, en ainakaan ennen kuin kauppareitti olisi kuljettu turvallisesti yhdessä useaan otteeseen ensin tutustuen. Pitäisi opettaa ja muistuttaa mm. suojatiekäyttäytymisestä ja siitä, että muistaa aina katsoa, tuleeko autoja.
älä lähetä tuun ja raiskaan sen siinä alikulkutunnelin kohalla oon tunneliraiskaaja
tupakki maistuu t:jammu sedö
No en todellakaan