Mitä mieltä varattua miestä yrittävästä naisesta
Olen rakastunut miespuoliseen ystävääni, joka valitettavasti seurustelee ja heillä on lapsia. Olen kertonut hänelle tunteistani, mutta en ole saanut suoraa vastausta. Hän kuitenkin haluaa tavata minua säännöllisesti. Miten voin saada selvyyden miehen tunteista ja onko sopivaa että yritän iskeä varattua? Seurustelen myös itse, mutta suhteemme on ihan kuollut.
Kommentit (63)
Miksi ihmeessä kukaan katsoisi täällä hyvällä käytöstäsi kun olet itsekin vielä varattu?? Kun siis ihmettelet, miksi kukaan ei ota sun tunteita huomioon... Ei tuu sympatiaa, ei niin tippaakaan. Pitääkö väkisin satuttaa ihmisiä? Lopeta nyt ensi alkuun oma suhteesi ja sitten katsele muita miehiä. Ja sitten kun itse olet sinkku, voit tehdä mitä haluat.
Enkä kyllä usko, että ystäväsi alkaisi suhteeseen kanssasi. Se olisi jo tapahtunut, jos se olisi kiinnostunut sinusta, kerta vuosia olette tunteteet. Luulen, että saat vaan nenillesi, mikä tietysti on oikein kun varattuna yrität kehitellä uusia virityksiä.
Aina ei vaan saa kaikkea mitä haluaa.
Jos se mies kertoo myös mielenkiinnostaan sinua kohtaan, lopetatte nykyiset suhteenne ja alatte vasta sitten rakentaa omaa suhdetta. Sitten huomaat ihastuneesi haavekuvaan eikä todellisuus vastaa sitä sin kuvaasi yhtään ja pääset taas tänne avautumaan miten sulle osuu aina huonot suhteet
Jos mies haluaisi sinut hän ei olisi naimisissa toisen kanssa eikä hänellä olisi lapsia. Olet kertonut hänelle tunteistasi, mutta hän ei vastannut. Todennäköisesti koki tilanteen kiusallisena ja ei halunnut loukata sinua. Jos haluat pelastaa ystävyytenne, niin unohda tyhoontuomitut vikittely-yritykset. .
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:19"]En ole tavannut miehen perhettä, vaikka vuosia olemme olleet ystäviä. En siis mielestäni haasta vaimoa mihinkään.
Minulla on ollut paljon huonoja suhteita ja nyt, liian myöhään, huomasin ystäväni olevan täydellinen mies. Varmasti hänellä on myös tunteita kun suostuu tapaamaan. Ap.
[/quote]
Kuulostat uhan mieheni ystävältä. Mies oli tästä ystävästään joskus kiinnostunut, mutta nainen antoi tylyt pakit. Sitten vuosia myöhemmin molemmat olivat taas sinkkuja ja tällä kertaa nainen kiinnostui miehestäni. Yrittivät hetken olla yhdessä, mutta miestäni ei enää sytyttänyt. Sitten tapasi minut ja aloimme seurustella. Tästä huolimatta nainen yritti milloin mitäkin ja minuun suhtautui todella jäätävästi.
Noloa käytöstä vain tuollainen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:57"]
12 en sano että hänen pitäisi pettää, mutta kynnys vaihtaa parempaan olisi matalampi;) Ap
[/quote]
Mistä olet päätellyt olevasi parempi? Olethan jo näyttänyt kykeneväsi todelliseen kaksinaamaisuuteen... Olet edelleen suhteessa mieheesi vaikka suhteenne on kuollut. Viestiesi perusteella aiot yrittää iskeä miestä. En kovin tasokkaaksi kuvailisi sinua. Olet korkeintaan seiska-lehden tasoinen salarakas.
Totuus sattuu.
3/12
Jos et ole saanut suoraa vastausta tuskinpa sua ainakaan himoitsee.. Ehkä halus vaan olla loukkaamatta sun tunteita. Jätä se mies rauhaan ja keskity omaan elämääsi.. Vaikka teillä menis huonosti sun ei tarvitse pilata/ yrittää pilata muiden elämää.. Mua ärsyttää tollaset ihmiset! Miehiä riittää ni miksi just haluat varatun jolla on lapsia?
Ihminen ei voi tunteilleen mitään. Sinuna juttelisin miehen kanssa vielä. Tunteista kertomista ei tule koskaan katumaan vaikka pakit saisikin. Jos saat pakit niin pääset eteenpäin. Muussa tapauksessa roikut tuossa tilassa vuosikausia. Se että joku on varattu ei ole este teidän yhdessä ololle. Asiat joko muuttuu huonompaan tai parempaan. GO FOR IT :)
Ja ihan paskaa täällä vaahdotaan että olet petturi ja sinun tunteilla ei ole merkitystä. Me kaikki olemme vastuussa OMASTA onnestamme. Sitä paitsi, monille lapsille eronneet vanhemmat ovat paremmat kuin ydinperhe jossa ei rakasteta. PISTE.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:15"]
Jos se mies kertoo myös mielenkiinnostaan sinua kohtaan, lopetatte nykyiset suhteenne ja alatte vasta sitten rakentaa omaa suhdetta. Sitten huomaat ihastuneesi haavekuvaan eikä todellisuus vastaa sitä sin kuvaasi yhtään ja pääset taas tänne avautumaan miten sulle osuu aina huonot suhteet
[/quote]
Tai sitten se onkin oikea ja elätte onnellisina elämänne loppuun saakka :)
Ihan oikeasti todella säälittävää.
Jos kyseessä olisi oikea rakkaustarina, sinun ei tarvitsisi "yrittää". Liittoja kaatuu siihen, että ihmiset rakastuvat silmittömästi toisiinsa ja vaihtavat. Se on ikävää mutta ymmärrettävää elämässä. Mutta että ihan yrität suunnitelmallisesti viedä toisen oman, saada hänet rakastumaan itseesi, on oikeasti säälittävää. Ryhdistäydy ja etsi vapaata seuraa.
Ette varmaan kauhean läheisiä ystäviä voi olla, jos et ole edes hänen vaimoaan tai lasta tavannut! Ystävät yleensä tuntevat myös jonkin verran ystävän perheenjäseniä...Ehdottaisin, että pyydät tältä mieheltä, että saisit tavata hänen vaimonsa. Yleensä se auttaa ihastuksen tunteista ohi pääsemiseen, kun näkee miehen omassa elementissään kotonaan vaimonsa ja perheensä kanssa. Sitä paitsi, tuskin mies sinulle täydellinen on, koska kukaan ei ole täydellinen ja sinulla on nyt se haavekuva miehestä, johon olet ihastunut. Sitä paitsi jos te päätyisitte yhteen, hän tulisi luultavasti myöhemmin syyttämään sinua perheensä rikkomisesta ja ylipäätään teidän arkeenne kuuluisi sitten osa-aikainen lapsi, joka muistuttaisi sinua aina siitä, mitä olet mennyt tekemään.
Suostitelisin sinulle terapiaa, jossa pohdit syitä siihen, miksi oma suhteesi ei toimi ja miksi kuvittelet tämän toisen miehen olevan ratkaisu ongelmiisi. Pohdi esimerkiksi lapsuutesi vaikutusta nykyiseen toimintaasi ja tunteisiisi - oletko jäänyt jotain vaille?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:23"]
Ihminen ei voi tunteilleen mitään. Sinuna juttelisin miehen kanssa vielä. Tunteista kertomista ei tule koskaan katumaan vaikka pakit saisikin. Jos saat pakit niin pääset eteenpäin. Muussa tapauksessa roikut tuossa tilassa vuosikausia. Se että joku on varattu ei ole este teidän yhdessä ololle. Asiat joko muuttuu huonompaan tai parempaan. GO FOR IT :)
[/quote]
Mietihän homma omalle kohdallesi. Sulla on onnellinen avioliitto ja ihana perhe. Sitten joku ulkopuolinen tulee ja vokottelee miehesi, koska ei anna sun olla este miehen ja hänen yhdessäololle, koska tuon ulkopuolisen naisen nyt vaan kuuluu olla onnellinen ja rikkoa sun perheesi. Ei oo väliä, vaikka lapset oireilee myöhemmin teineinä pahaa oloa ja oppii huonon mallin ihmissuhteiden hoitamisesta sen sijaan, että näkisi vanhemmat, jotka oppivat pitämään huolta toisistaan ja avioliitostaan ja kasvamaan yhdessä vanhuuteen asti?
Minua ainakin ärsytti todella paljon miehen tuttu joka lähetteli facebookissa koko ajan jotain rakkaudentunnustuksia ja näin mieheni kommentit takaisin missä vastasi suoraan ettei ole kiinnostunut ja hän on varattu ja onnellinen.. Silti tää nainen joka oli vaan PÄÄTTÄNYT SAADA MUN MIEHEN ni jatkoi sitä monia kuukausia onneksi ei ole enää pitkiin aikoihin ottanut yhteyttä :D Kumma miten jotkut ei vaan tajua
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:27"]
AP, pidä se ystävyys. Sitä mies susta haluaa ja sitä hän sulle tarjoaa.
[/quote]
Höpö höpö. Mies haluaa vierasta piirakkaa, ei mitään lässyn lässyn soopaa. Ystäviä jokaisella normaalilla miehellä on ihan riittämiin, naisia ei niihin hommiin tarvi värvätä, eikä naisista siihen myöskään ole.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:51"]
Minua ainakin ärsytti todella paljon miehen tuttu joka lähetteli facebookissa koko ajan jotain rakkaudentunnustuksia ja näin mieheni kommentit takaisin missä vastasi suoraan ettei ole kiinnostunut ja hän on varattu ja onnellinen.. Silti tää nainen joka oli vaan PÄÄTTÄNYT SAADA MUN MIEHEN ni jatkoi sitä monia kuukausia onneksi ei ole enää pitkiin aikoihin ottanut yhteyttä :D Kumma miten jotkut ei vaan tajua
[/quote]
Ne muuten panivat. Useamman kerran. Vähän sääli polttaa tää, mutta tuo on niin vanha kikka kun olla ja voi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:25"]Sain mielipiteen, mutta ihmetyttää että minun tunteeni sivuutetaan täysin. Kyseessä ei ole mikään satunnainen ihastus vaan olen rakastunut ihmiseen jonka tunnen hyvin. Ap.
[/quote]
Ihmetyttää minuakin miksi pankinjohtaja sivuutti tunteeni kun olisin halunnut kovasti pankin kaikki rahat itselleni. Kyseessä ei kuitenkaan ole satunnainen rahanhimo vaan olisin sydämestäni halunnut kaikki rahat itselleni. Johtaja vaan selitti mulle, että ne on jonkun toisen ja siksi en niitä saa. Mutta entä MUN tunteet?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:58"]
[/quote]
Ne muuten panivat. Useamman kerran. Vähän sääli polttaa tää, mutta tuo on niin vanha kikka kun olla ja voi.
[/quote]
No eivät varmana panneet tiedän ettei mieheni ikinä koskisi hänenlaiseensa.. En viitsi tässä nyt sen naisen yksityiselämää alkaa selittää :) Sinunlaisesi ei varmasti ikinä saa toimivaa parisuhdetta jos epäilet kaikkea ja kaikkia... ;)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:13"]
[/quote]
[/quote]
No eivät varmana panneet tiedän ettei mieheni ikinä koskisi hänenlaiseensa.. En viitsi tässä nyt sen naisen yksityiselämää alkaa selittää :) Sinunlaisesi ei varmasti ikinä saa toimivaa parisuhdetta jos epäilet kaikkea ja kaikkia... ;)
[/quote]
Sovitaan sitten näin. En minä tosin mitään epäile, mutta miehenä olen tuota käyttänyt useamman kerran. "Tunnustetaan" ennen kun annetaan edes mitään syytä epäillä, niin tehdään tilanne oman naisen silmissä lähinnä naurunalaiseksi, jonka jälkeen se ei osaa edes epäillä vaikka jäisi rysän päältä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sovitaan sitten näin. En minä tosin mitään epäile, mutta miehenä olen tuota käyttänyt useamman kerran. "Tunnustetaan" ennen kun annetaan edes mitään syytä epäillä, niin tehdään tilanne oman naisen silmissä lähinnä naurunalaiseksi, jonka jälkeen se ei osaa edes epäillä vaikka jäisi rysän päältä kiinni.
[/quote]
Selvä tuo mutta tilanne ei mennyt kuvailemallasi tavalla eikä minulla ole syytä epäillä miestäni :) Tiedän itsekkin tuon kyseisen naisen meillä on yhteisiä tuttuja ja hän yrittää melkeinpä aina varattuja miehiä ja muutenkin hänellä vissiin jotain pahojakin ongelmia pääkopassa.. Että en usko :) Olen kyllä kuullut tuollaisesta mistä puhuit ja tuo saisi kyllä hälytyskellot soimaan..
Taas minä minä MINÄ. Mites lapsi?
Oksettavaa tuollaiset säälittävät vonkaajat. Tee se oma miehesi onnelliseksi ja panosta siihen suhteeseen, vai etkö osaa?
Onhan se kuollut kun katselet muita, mikset sitten eroa? Et uskalla? Tuollaista ihmistä ei ansaitse kukaan.