Mies ei enää rakasta?!?
Mies vaihtoi toiselle paikkakunnalle töihin kuukausi sitten ja vierailee viikonloppuisin kotona. Viikolla ei pidä yhteyttä niin paljon kuin lapset ja mä toivottais. Meillä on kolme yhteistä lasta, jotka kaipaavat kovasti isäänsä ja kaatavat ikävänsä sitten mun niskaan. Mun arki on yhtä selviytymistaistelua, lapset, työ, koti, omaa aikaa ei jää yhtään. Lisäksi olen mielenterveyskuntoutuja, mulla on ollut useampi keskivaikea masennusjakso. Yritän kertoa miehelle että olen ihan jaksamiseni äärirajoilla, mutta musta tuntuu ettei hän kauheasti välitä eikä jaksa kuunnella. Viikonloppuisin hän on etäinen, ei koske, ei juttele. Tiedän että olen itsekin aika hankala, olen niin loppu ja olo on kurja, että olen aika lukossa. MUTTA, miehen pitäisi aiemman yhteisen historian valossa tietää tämä ja ennen on vastaavissa tilanteissa toiminut toisin. Keskusteluyhteys on poikki, viikonloput menee joko riitelyyn tai toisen välttelyyn. Lapset kärsii tästä tietenkin myös. Mitä ihmettä mä teen? Onko tää miehen tapa ilmaista että haluaa erota vai enkö nyt ymmärrä jotain? Mä en kestä tätä tämmöisenä kovin pitkään.
Jos sulla on mt-ongelmia ja lisäksi olet lihava ja muutenkin vastenmielinen, ei ihme jos mies kiinnostuu muista. Lapset ja sinä ette ole enää ykkössijalla, odota avioeropapereita.