Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä varattua miestä yrittävästä naisesta

Vierailija
18.07.2015 |

Olen rakastunut miespuoliseen ystävääni, joka valitettavasti seurustelee ja heillä on lapsia. Olen kertonut hänelle tunteistani, mutta en ole saanut suoraa vastausta. Hän kuitenkin haluaa tavata minua säännöllisesti. Miten voin saada selvyyden miehen tunteista ja onko sopivaa että yritän iskeä varattua? Seurustelen myös itse, mutta suhteemme on ihan kuollut.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa parempaan? Ymmärräthän, että olet todella vastenmielinen ihminen etkä millään mittapuulla parempi, jos yrität viedä varatun miehen. Jos mies olisi sinusta kiinnostunut muuten kuin ystävänä, hän olisi jo tehnyt liikkeensä. Mutta eipä ole, ei luultavasti halua menettää sinua YSTÄVÄNÄ, joten ei kehtaa suoraan torjua sinua. Olet tosin ällöttävä tyrkky, joten laittaa sinuun kohta välit poikki, jos jatkat tuota peliä. Olet oikeasti kuvottava ihminen!

Vierailija
22/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mielipiteen, mutta ihmetyttää että minun tunteeni sivuutetaan täysin. Kyseessä ei ole mikään satunnainen ihastus vaan olen rakastunut ihmiseen jonka tunnen hyvin. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän yrität. Voin olla melko varma siitä, että sä olet tässä se kuka jää perään itkemään. Menetät miehesi ja ystäväsi. Älä ylläty kun niin tapahtuu

Vierailija
24/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:25"]Sain mielipiteen, mutta ihmetyttää että minun tunteeni sivuutetaan täysin. Kyseessä ei ole mikään satunnainen ihastus vaan olen rakastunut ihmiseen jonka tunnen hyvin. Ap.
[/quote]

Aikuinen ihminen osaa käsitellä tunteitaan ja tarvittaessa siirtää ne sivuun. Jos oikeasti rakastat miestä, annat hänen olla onnellinen liitossaan.

Vierailija
25/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:25"]Sain mielipiteen, mutta ihmetyttää että minun tunteeni sivuutetaan täysin. Kyseessä ei ole mikään satunnainen ihastus vaan olen rakastunut ihmiseen jonka tunnen hyvin. Ap.
[/quote]

Koska tässä on pelissä myös lapsen tunteet. Se on tärkein tässä asiassa. Ei sen kuka yrittää perheen rikkoa

Vierailija
26/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin se mies vaihtaisi parempaan. Ilmeisesti et osaa tehdä nykyistäkään miestäsi onnelliseksi niin miksi luulet että olisit jotenkin parempi. Epäilen suuresti.

Vierailija
27/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tässä tilanteessa muistaa se, että vaikka mies eroaisi vaimostaan on se silti isä. Ja kunnon isälle lapsi on aina tärkein. Olisit siis ikuinen kakkonen

Vierailija
28/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo kyllä hyvä kaveri miehelle :0 Oikea ystävä pystyy katsomaan toisen onnellisuutta, narsisti haluaa sen itselleen

Vierailija
29/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oksettava.

Vierailija
30/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ajoissa se aidan yli kurkoittaminen, kaikkee ei vaan voi saada.

Vierailija
31/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että kukaan pitäisi sellasta miestä joka toisen naisen mukaan lähtisi, rikkoen perheen niin täydellisenä?! :"DDDd

Vierailija
32/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikot sitten vuosien ystävyyden vaan koska sä haluuuuut ja tahdot koska minäminäminä

Vierailija
33/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koko ketju on sinulle yritetty valottaa sitä tosiasiaa, ettei ne sinun tunteet tässä kohtaa olekaan ne tärkeimmät. Mitä siis vielä ihmettelet? Onko ihan ensimmäinen kerta, kun sinulle sanotaan EI?
.
Mitä tulee yleisesti varatun yrittämiseen, en ymmärrä sen hohdokkuutta. Sivusta seuranneena olen tullut siihen johtopäätökseen, että naisille on tosiaan tärkeämpää viedä toisen mies, olla parempi nainen, kuin saada se tietty mies.

Vierailija
34/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin joskus teininä, 13-17vuotiaana sellanen että saatoin iskeä myös varattuja ja onneksi kerkesin myös viisastua vielä teini-iän puolella, täys-ikäseks tullessa päätin lopettaa koko hommat. Oli mua hävettänyt ja kaduttanut tekoseni jo pitkään, mutta olin liian lapsellinen vielä lopettaakseni niitä. Jotkut mun ikäset ja vähän vanhemmatkin oli paljon viisaampia mua näissä asioissa, eivätkä ikinä tälläistä toimintaa harrastaneet. Jokatapauksessa, kaikki tekee omat mokansa. Mutta jos multa nyt kysyttäisiin, että lähtisinkö iskemään varattua ja hajottamaan kenties vielä perhettä missä on lapsia!? Niin EN IKINÄ. Kokeileppa ap vaikka ajatella niiden lasten kannalta, miltä niistä tuntuisi jos perhe hajoaa, jos et muuhun kykene. Sä kai olet vielä kaikenlisäksi aikuinen ihminen, etkä teini, joten sun tulisi hyvin tietää että tuollainen toiminta on täysin väärin. Itsekin olen nyt aikuisiällä varattujen iskemistä vastaan ja temppu on entistä kurjempi jos tämä miehen nykyinen nainen on sinun ystävä, millään tasolla. Muuten mä en niin moraalista välitä, esimerkiksi ikäero asioissa, itselläni on ollut ala-ikäisenä 10 vuotta vanhempia miehiäkin, enkä näe siinä välttämättä mitään väärää, jos se rakastuminen ei satuta muita ulkopuolisia ihmisiä, moraalista mä en sen takia välitä kun se ei ole mikään LAKI, laki on se joka velvoittaa tasapuolisesti kaikkia, moraali on taas jokaisen ihmisen omassa päässä... Et sinä voi mennä toiselle ihmiselle sanomaan että " tuo asia on MINUSTA moraalisesti väärin! " niin, nimenomaan SINUSTA, ei välttämättä siitä toisesta ihmisestä. Mulla on tälläkin hetkellä 10v vanhempi aviomies ja 2-vuotias lapsi kotona, mutta sen olen oppinut, että varattuja en ikinä enää iske, olisi erittäin ilkeää jos joku tulisi hajoittamaan tämän perheen mistä tahansa syystä! Olen oppinut ajattelemaan muitakin, enkä pelkästään omaa napaa. :)

Vierailija
35/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki parisuhteessa elävät miehet ole tyytyväisiä elämäänsä. Ihan hyvä jos joku nainen tarjoutuu tuomaan muutosta....

Eli kyllä, saa vikitellä ja houkutella !

Vierailija
36/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:57"]Ei kaikki parisuhteessa elävät miehet ole tyytyväisiä elämäänsä. Ihan hyvä jos joku nainen tarjoutuu tuomaan muutosta....

Eli kyllä, saa vikitellä ja houkutella !
[/quote]Tottakai vieras houkuttaa.Kielletty hedelmä, NAM.Mut sit kun sitä on saatu..huoh.Jännitys on mennyttä.

Vierailija
37/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinulla on ollut paljon huonoja suhteita! Joo, toisen naisen miehen perässä juoksemallahan tuo tilanne varmasti paranee.

Vierailija
38/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 07:53"]

Olen rakastunut miespuoliseen ystävääni, joka valitettavasti seurustelee ja heillä on lapsia. Olen kertonut hänelle tunteistani, mutta en ole saanut suoraa vastausta. Hän kuitenkin haluaa tavata minua säännöllisesti. Miten voin saada selvyyden miehen tunteista ja onko sopivaa että yritän iskeä varattua? Seurustelen myös itse, mutta suhteemme on ihan kuollut.

[/quote]

Se että et ole onnistunut omasdsa suhteessasi ei ole ytäväsi syy.

Miksi haluat pilata myös hänen suhteensa? Ystävät eivät toimi niin.

Vierailija
39/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä horo. Perheenrikkoja.

Olet vielä tunnustanut tunteesi, eikä mies tehnyt mitään, joten päättele siitä..

Vierailija
40/63 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:31"]Ja miten niin se mies vaihtaisi parempaan. Ilmeisesti et osaa tehdä nykyistäkään miestäsi onnelliseksi niin miksi luulet että olisit jotenkin parempi. Epäilen suuresti.
[/quote]

!!