Mistä johtuu, että tappajilla on usein ruskeat silmät?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:16"]Suurimmalla osalla ihmisistä on ruskeat silmät......
[/quote]
Mutta miksi esim. Suomessakin tappajilla on ruskeat silmät? Vaikka olisivat suomalaisia.
Ruskeasilmäiset Suomessa ainakin ovat usein tosi v-maisia naistenhakkaajia ja muutenkin epäsosiaalisia. Tunnen usean sellaisen.
Siitä vaan tomuttamaan frenologian oppaita.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:16"]Suurimmalla osalla ihmisistä on ruskeat silmät......
[/quote]
Mutta miksi esim. Suomessakin tappajilla on ruskeat silmät? Vaikka olisivat suomalaisia.
[/quote]
Koska suurimmalla osalla suomalaisistakin on ruskeat silmät.
Mulla on ruskeat silmät ja olen epäsosiaalinen hylkiö. Tämä todistaa teorian.
En ole tavannut tappajia. Tai jos olen tavannut, niin en ole tiennyt heitä tappajiksi.
Joillakin sukulaisillani on ruskeat silmät, mutta tietääkseni he eivät ole tappajia.
Minulla on ruskeat silmät ja olen mäiskinyt kuoliaaksi kymmeniä hyttysiä ja kärpäsiä tänä kesänä. Ap:n teorian hypoteesin siis täytyy olla totta!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:04"]Mulla on ruskeat silmät ja olen epäsosiaalinen hylkiö. Tämä todistaa teorian.
[/quote]
Mullakin on, enkä ole epäsosiaalinen hylkiö, mitähän se todistaa?
Olen tavannut sini- vihreä- ja harmaasilmäisiä tappajia, ruskeasilmäisiä ei tule ihan äkkiä mieleen..
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:04"]Mulla on ruskeat silmät ja olen epäsosiaalinen hylkiö. Tämä todistaa teorian. [/quote] Mullakin on, enkä ole epäsosiaalinen hylkiö, mitähän se todistaa?
[/quote]ettet ole hyväksynyt asiaa vielä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:24"]
Siitä vaan tomuttamaan frenologian oppaita.
[/quote]Mitenkäs kallonmuoto ja silmienväri liittyvät toisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:08"]
Minulla on ruskeat silmät ja olen mäiskinyt kuoliaaksi kymmeniä hyttysiä ja kärpäsiä tänä kesänä. Ap:n teorian hypoteesin siis täytyy olla totta!
[/quote]
Sama minulla!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:04"]Mulla on ruskeat silmät ja olen epäsosiaalinen hylkiö. Tämä todistaa teorian.
[/quote]
Mullakin on, enkä ole epäsosiaalinen hylkiö, mitähän se todistaa?
[/quote]
Sen että olet ali-ihminen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:15"]
Mistähän johtuu? Oletteko huomanneet saman?
[/quote]Tarkoitatko ihmisiä vai vain eläimiä? Monella eläimellä/lajilla on ruskeat silmät ja moni eläin tappaa toisia ravinnokseen, siitä ainakin johtuu :)
http://blogs.reuters.com/john-lloyd/files/2012/04/RTR30Y12.jpg
Miten niin KAIKILLA tappajilla? Uso pois Suomen vankiloistakin löytyy monta sinisilmäistä tappajaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:16"]
http://blogs.reuters.com/john-lloyd/files/2012/04/RTR30Y12.jpg
Miten niin KAIKILLA tappajilla? Uso pois Suomen vankiloistakin löytyy monta sinisilmäistä tappajaa.
[/quote]Ei ap sanonutkaan että kaikilla vaan useilla.
Suurimmalla osalla ihmisistä on ruskeat silmät......