Mistä johtuu, että tappajilla on usein ruskeat silmät?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:16"]Suurimmalla osalla ihmisistä on ruskeat silmät...... [/quote] Mutta miksi esim. Suomessakin tappajilla on ruskeat silmät? Vaikka olisivat suomalaisia. [/quote] Koska suurimmalla osalla suomalaisistakin on ruskeat silmät.
[/quote]
Hmm. eikös Suomessa ole ainakin Oulun korkeudelle asti vain alle 20% ruskeasilmäisiä?
Psykopaateilla (miehillä) on yleisimmin tummat hiukset ja siniset silmät. Tästä on FBI:n tutkimus, ja oma kokemus tukee sitä.
Joku lähdeviite olisi kiva, jos tosissasi esität, että tappajia on suhteellisesti enemmän ruskeasilmäisissä, kuin sinisilmäisissä. Kuulostaa ihan höpöjutulta.
Absoluuttisesti tuo toki on varmasti totta, kun valtaosa maailman väestöstä on ruskeasilmäisiä.
Globalisaatio muuttaa silmämuotia suomalaisissakin vankiloissa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:28"]
Psykopaateilla (miehillä) on yleisimmin tummat hiukset ja siniset silmät. Tästä on FBI:n tutkimus, ja oma kokemus tukee sitä.
[/quote]
Sinulla varmaan onkin huikean kattava kokemus psykopaateista :)
Tutkimukseen ottaisin mielelläni lähdeviitteen, jos löytyy, kiinnostavaa jos noin on.
minä ainakin uskon myös että tappajillaon usein ruskeat silmät, joissain tutkimuksissa oli että ruskeasilmiset ei kestä niin paljon kipua ja voi olla myös henkistä tarkoittavaa uskon että he ovat jotenkin haavoittuvaisempia , vaikka ovatki väkivaltaisia juuri se asia laittaa myös he tappamaan ja tekemään pahoja asioita itse ei ole ikinä kiinostanut ruskeasilmäiset miehet ja tunnen kyllä vain muutomia kellä on ja he ovat mainipuloivia
Tunnen monta ruskeasilmäistä, mutta en yhtään rikollista. Ap taitaa itse liikkua hämärissä porukoissa.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/sinisilmaiset_kokevat_vahemman_kipua_silmien_vari_paljastaa_yllattavia ei sinäsä liity aiheeseen mutta uskoisin että vähän liittyy
Omg, kenetköhän mä vielä tulen tappamaan! Lasketaanko exä ihmiseksi vai siaksi? Ja siis... Lasketaanko eläimet?
se ei tarkoita siis että kaikki ruskeasilmäiset tappaisi mutta he eivät kestä niin paljon suoraan sanottuna vaikka ovat niin kovia olevinaan tunnen monta kellä on ja he ovat todella takertuvaisia ja jollain tavalla ärsyttäviä luonteeltankin ei pahallamutta jokaisella oma mielepide oikeus sanoa
Romanit on yleensä ruskeasilmäisiä... johtuu siitä.
onhan monella muullakin ruskeat silmät romaneillavoiollajopa siniset silmät olen tavanut joskus kahvilassa tai nähnyt, mutta jotenkin he ei kestä vaan niin paljon kuin sini-harmaa tai virhreasimäiset
Tunnen neljä henkirikoksen tehnyttä ja heillä kaikilla on siniset silmät. Miksi useimmilla tappajilla on SINISET silmät?!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:00"]
onhan monella muullakin ruskeat silmät romaneillavoiollajopa siniset silmät olen tavanut joskus kahvilassa tai nähnyt, mutta jotenkin he ei kestä vaan niin paljon kuin sini-harmaa tai virhreasimäiset
[/quote]
Tiedän myös sinisilmäisiä romaneja. Mutta yleensä ruskeasilmäisiä ja moni romani on tappaja.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:16"]
http://blogs.reuters.com/john-lloyd/files/2012/04/RTR30Y12.jpg
Miten niin KAIKILLA tappajilla? Uso pois Suomen vankiloistakin löytyy monta sinisilmäistä tappajaa.
[/quote]Ei ap sanonutkaan että kaikilla vaan useilla.
[/quote]
Touche... No johtuu ihan siitä, että globaalisti ruskeat silmät rokkaa ylitse muiden. Ihan siis puhtaan todennäköisyyden takia.