"Pahuuden" ihailu
Olen se joka ihailee aina elokuvien pahiksia. Olen sekin jolle diktaattorit ja vastaavat ovat idoleita. Darth Vader tai Hitler, karisma ja valta kiihottaa. Breivik on karismaattinen. Esimerkkejä voisi latoa pilvin pimein. Ja oikeastaan kyseenalaistan pahuuden tuossa kaikessa, mulle se ei edusta pahaa.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:09"]Olen se joka ihailee aina elokuvien pahiksia. Olen sekin jolle diktaattorit ja vastaavat ovat idoleita. Darth Vader tai Hitler, karisma ja valta kiihottaa. Breivik on karismaattinen. Esimerkkejä voisi latoa pilvin pimein. Ja oikeastaan kyseenalaistan pahuuden tuossa kaikessa, mulle se ei edusta pahaa. [/quote] Hitler on paha vain sodan jälkeisissä filmeissä, ja jatkuvassa uhriutuvien juutalaisten propakandassa. Saksalaiset on aivopesty uskomaan että kerran oli pahha mies joka pakotti kaikki saksalaiset tekemään pahoja asioita. Hitller teki paljon hyvää, pelasti Suomenkin. Juutalaiset rahastavat yhä näillä saduilla isosta pahasta sudesta.
[/quote]
Eli 60+ miljoonan ihmisen kuolema on ihan ok, koska sen avulla saatiin esimerkiksi Saksan työllisyys nousuun ja infrastruktuuri kelvolliseksi? Toinen maailmansota oli ihan pätevä hinta siitä teknologia kehittyi ja sitä rataa?
Itse olisin ehkä mennyt hitaammin vaikkapa teknologisessa kehityksessä, jos se olisi säästänyt ihmiset sodalta ja muulta. Tosin samaan aikaan uskon iihmiskunnan olevan niin idiootti, että sota olisi tullut joka tapauksessa, vaikka Hitler olisi ennen diktatuuriaan jäänyt auton alle ja kuollut.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:27"]
Arjalaisuus on hieno ja turvallinen asia. Se petaa sille rodulle turvallista tulevaisuutta ja parempaa huomista. Rotuja ei ylipäänsä tulisi sotkea keskenään. Nyt kun on rajatkin auki nähdään terrorisminkin suurempi vasta. Kuten aiemmin sanoin jossain viestissä, en ole puhdas uusnatsi, olen imenyt aineksia monista asioista. Juutalainen ei sinällään ole uhkaava, mutta en nähnyt holokaustia pahana. Sikäli myös eronnen uusnatsista etten käsitä juutalaisuutta nyky-yhteiskunnan uhaksi.
[/quote]
Miten arjalaisuus on sen turvallisempi, kuin vaikkapa aasialaisuus?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:09"]Olen se joka ihailee aina elokuvien pahiksia. Olen sekin jolle diktaattorit ja vastaavat ovat idoleita. Darth Vader tai Hitler, karisma ja valta kiihottaa. Breivik on karismaattinen. Esimerkkejä voisi latoa pilvin pimein. Ja oikeastaan kyseenalaistan pahuuden tuossa kaikessa, mulle se ei edusta pahaa. [/quote] Hitler on paha vain sodan jälkeisissä filmeissä, ja jatkuvassa uhriutuvien juutalaisten propakandassa. Saksalaiset on aivopesty uskomaan että kerran oli pahha mies joka pakotti kaikki saksalaiset tekemään pahoja asioita. Hitller teki paljon hyvää, pelasti Suomenkin. Juutalaiset rahastavat yhä näillä saduilla isosta pahasta sudesta.
[/quote]
Miten ne sillä rahaa saa? Toki pahoja asioita tekevä ihminen voi tehdä myös hyviä asioita toisille. Mä ihailen holokaustia ilmiönä, mutta en pidä sitä hyvänä asiana millään tavalla, paitsi ehkä varoittavana esimerkkinä - josta tosin ei todennäköisesti oo opittu mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:43"]Yleensä tuollainen vahvojen tyrannien ihannointi juontuu henkilökohtaisessa elämässä piilevästä voimattomuudesta ja turvattomuudesta. Voi ainakin yön pimeinä hetkinä fantasioida olevansa oman elämänsä ylin auktoriteetti ja kostaa kokemansa ja kuvittelevansa vääryydet, laittaa maailman mallilleen. Ei mitenkään harvinaista, mutta kovin patologiset tapaukset yleensä päätyvät joko mielenterveyspalveluiden tai kriminaalihuollon asiakkaiksi. [/quote] Provo joka ei toimi minuun.
[/quote]
Ei mikään provo, vaan yleisesti tunnettu psykologinen ilmiö. Ei toki koske kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:09"]Olen se joka ihailee aina elokuvien pahiksia. Olen sekin jolle diktaattorit ja vastaavat ovat idoleita. Darth Vader tai Hitler, karisma ja valta kiihottaa. Breivik on karismaattinen. Esimerkkejä voisi latoa pilvin pimein. Ja oikeastaan kyseenalaistan pahuuden tuossa kaikessa, mulle se ei edusta pahaa.
[/quote]
Hitler on paha vain sodan jälkeisissä filmeissä, ja jatkuvassa uhriutuvien juutalaisten propakandassa. Saksalaiset on aivopesty uskomaan että kerran oli pahha mies joka pakotti kaikki saksalaiset tekemään pahoja asioita.
Hitller teki paljon hyvää, pelasti Suomenkin.
Juutalaiset rahastavat yhä näillä saduilla isosta pahasta sudesta.