"Pahuuden" ihailu
Olen se joka ihailee aina elokuvien pahiksia. Olen sekin jolle diktaattorit ja vastaavat ovat idoleita. Darth Vader tai Hitler, karisma ja valta kiihottaa. Breivik on karismaattinen. Esimerkkejä voisi latoa pilvin pimein. Ja oikeastaan kyseenalaistan pahuuden tuossa kaikessa, mulle se ei edusta pahaa.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:59"]Ei pahalla, mutta luin jonkun psykologin jutun että kaltaisesi naiset ovat henkisesti vajaita.
[/quote] Eipä sitten päde minuun, olen mies.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:36"] Enpä taida olla aivan teini, terveisin -79 syntynyt ap. [/quote] Yli kolmekymppisillä miehillä ei ole idoleita ja sinä olet selvästi fanikulttuurin edustaja. [/quote] Siinähän uskot mitä uskot. Jos kuvittelet ettei "idoli"- sanaa voi lauseessa käyttää, ilman että teet siitä ikätulkintoja, aika huono ihmistuntijahan olet. Tule tapaamaan, näytän henkkarini, niin hoidetaan tämä ikäasia samantien pois päiväjärjestyksestä.
[/quote]Ihminen on voinut jäädä monilta osin teinin tasolle, näytti henkkarit mitä hyvänsä. Uskon kyllä että olet -79 syntynyt, ei sinun sillä tarvitse leveillä herrarotuisuutesi lisäksi.
Terveisin tyhmä neekeri
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:55"]
Muakin ain vähän surettaa esim. elokuvissa, ku pahikset tekee aina ihan hemmetisti duunia vaikka maailmanvalloituksen suhteen ja sit tulee joku Rambo ja parilla hojohojolla lyö kaikki aikeet tyhjiin :D
Tulee jotenki turhautunu olo niiden pahisten puolesta.
[/quote]
Toki elokuvat on ihan tyhmiä. Esimerkiksi Hitlerin kohdalla hyvikset ja toinen paha joutu tekee aivan pirusti hommia saattaakseen natsitouhut loppuun. Olen hyvin onnellinen, että Hitlerin pahat aikeet saatiin pysäytettyä :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:36"] Enpä taida olla aivan teini, terveisin -79 syntynyt ap. [/quote] Yli kolmekymppisillä miehillä ei ole idoleita ja sinä olet selvästi fanikulttuurin edustaja. [/quote] Siinähän uskot mitä uskot. Jos kuvittelet ettei "idoli"- sanaa voi lauseessa käyttää, ilman että teet siitä ikätulkintoja, aika huono ihmistuntijahan olet. Tule tapaamaan, näytän henkkarini, niin hoidetaan tämä ikäasia samantien pois päiväjärjestyksestä.
[/quote]Ihminen on voinut jäädä monilta osin teinin tasolle, näytti henkkarit mitä hyvänsä. Uskon kyllä että olet -79 syntynyt, ei sinun sillä tarvitse leveillä herrarotuisuutesi lisäksi.
Terveisin tyhmä neekeri
[/quote] Tee tulkintojasi aivan oman mielesi mukaan. Minulla ei kehitystasossani ole ongelmia. Enpä voisi olla vastuullisessa työssänikään ellen olisi läpäissyt psykologisia testejä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:55"]
Muakin ain vähän surettaa esim. elokuvissa, ku pahikset tekee aina ihan hemmetisti duunia vaikka maailmanvalloituksen suhteen ja sit tulee joku Rambo ja parilla hojohojolla lyö kaikki aikeet tyhjiin :D
[/quote]
Toki elokuvat on ihan tyhmiä. Esimerkiksi Hitlerin kohdalla hyvikset ja toinen paha joutu tekee aivan pirusti hommia saattaakseen natsitouhut loppuun. Olen hyvin onnellinen, että Hitlerin pahat aikeet saatiin pysäytettyä :)
[/quote] Sinun mielestä ne oli pahoja, minun mielestä hyviä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:55"] Muakin ain vähän surettaa esim. elokuvissa, ku pahikset tekee aina ihan hemmetisti duunia vaikka maailmanvalloituksen suhteen ja sit tulee joku Rambo ja parilla hojohojolla lyö kaikki aikeet tyhjiin :D Tulee jotenki turhautunu olo niiden pahisten puolesta. [/quote] Toki elokuvat on ihan tyhmiä. Esimerkiksi Hitlerin kohdalla hyvikset ja toinen paha joutu tekee aivan pirusti hommia saattaakseen natsitouhut loppuun. Olen hyvin onnellinen, että Hitlerin pahat aikeet saatiin pysäytettyä :) [/quote] Sinun mielestä ne oli pahoja, minun mielestä hyviä.
[/quote]
Oliko sun mielestä sitten esim. britit ja jenkit pahoja? Vai oliko kaikki hyviä, mutta vain omilla agendoillaan?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:55"] Muakin ain vähän surettaa esim. elokuvissa, ku pahikset tekee aina ihan hemmetisti duunia vaikka maailmanvalloituksen suhteen ja sit tulee joku Rambo ja parilla hojohojolla lyö kaikki aikeet tyhjiin :D Tulee jotenki turhautunu olo niiden pahisten puolesta. [/quote] Toki elokuvat on ihan tyhmiä. Esimerkiksi Hitlerin kohdalla hyvikset ja toinen paha joutu tekee aivan pirusti hommia saattaakseen natsitouhut loppuun. Olen hyvin onnellinen, että Hitlerin pahat aikeet saatiin pysäytettyä :) [/quote] Sinun mielestä ne oli pahoja, minun mielestä hyviä.
[/quote]
Oliko sun mielestä sitten esim. britit ja jenkit pahoja? Vai oliko kaikki hyviä, mutta vain omilla agendoillaan?
[/quote] omassa näkökulmassa britit ja jenkit oli pahan akselissa
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:14"]
omassa näkökulmassa britit ja jenkit oli pahan akselissa
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:19"]
Kaipa psykopaatteja on ollut maailman historiassa aina.Hitlerissä ei ollut mitään karismaa. Ehkä voisit hyötyä terapiasta.Epäilen, mutta toivon. Et todellakaan ole mielipiteinesi cool.Ainoastaan ulkohuussin haiseva jätös.
[/quote]
Hitlerhän nimenomaan oli karismaattinen, sen avullahan Saksan kansalaiset vajosivat natsihurmioon.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:14"]
omassa näkökulmassa britit ja jenkit oli pahan akselissa
[/quote]
Miksi?
[/quote] koska olivat minun näkökulmassani hyvän vastustajia. Vastakohtia sille mikä edusti minun mielestä hyvää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:14"] omassa näkökulmassa britit ja jenkit oli pahan akselissa [/quote] Miksi? [/quote] koska olivat minun näkökulmassani hyvän vastustajia. Vastakohtia sille mikä edusti minun mielestä hyvää.
[/quote]
Mutta miksi koiet arjalaisuuden ja rotuerottelun hyviksi asioiksi? Miksi ajattelet, että juutalaisten tappaminen vain sen takia, että he ovat juutalaisia on hyvä asia?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:36"] Enpä taida olla aivan teini, terveisin -79 syntynyt ap. [/quote] Yli kolmekymppisillä miehillä ei ole idoleita ja sinä olet selvästi fanikulttuurin edustaja. [/quote] Siinähän uskot mitä uskot. Jos kuvittelet ettei "idoli"- sanaa voi lauseessa käyttää, ilman että teet siitä ikätulkintoja, aika huono ihmistuntijahan olet. Tule tapaamaan, näytän henkkarini, niin hoidetaan tämä ikäasia samantien pois päiväjärjestyksestä. [/quote]Ihminen on voinut jäädä monilta osin teinin tasolle, näytti henkkarit mitä hyvänsä. Uskon kyllä että olet -79 syntynyt, ei sinun sillä tarvitse leveillä herrarotuisuutesi lisäksi. Terveisin tyhmä neekeri [/quote] Tee tulkintojasi aivan oman mielesi mukaan. Minulla ei kehitystasossani ole ongelmia. Enpä voisi olla vastuullisessa työssänikään ellen olisi läpäissyt psykologisia testejä.
[/quote] Niin teenkin. Ei työsi kovinkaan vastuullinen ole kun täällä av:llä aikaasi vietät. Mihin tässä keskutelussasi tähtäät? Mikä on päämääräsi? Yritätkö hankkia omalle asiallesi aisankannattajia? Saatko vallantunteen kun muut pitävät sinua "pahan" kannattajana? Onko tässä liikaa kysymyksiä joihin et halua tai vaivaudu vastaamaan?
Jälkikäteen on helppo väittää, että esim. Hitlerillä ei ollut karismaa koska niin on moraalisesti oikein sanoa nyt. Historian kulku ja todellisuus kertovat kuitenkin ihan toisenlaista tarinaa. Tottakai Hitlerillä oli karismaa, eihänhän muuten olisi päässyt siihen asemaan mihin pääsi ja saanut aikaan mitä sai. Psykopaateilla nimenomaan usein on karismaa. Ja ap:lle tavallaan ymmärrän ja tavallaan en. Maailma harvoin on mustavalkoinen, tai edes se paikka mihin meidät on kasvatettu uskomaan, mutta väkivalta ja tuho eivät vain vetoa minuun.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:14"] omassa näkökulmassa britit ja jenkit oli pahan akselissa [/quote] Miksi? [/quote] koska olivat minun näkökulmassani hyvän vastustajia. Vastakohtia sille mikä edusti minun mielestä hyvää.
[/quote]
Mutta miksi koiet arjalaisuuden ja rotuerottelun hyviksi asioiksi? Miksi ajattelet, että juutalaisten tappaminen vain sen takia, että he ovat juutalaisia on hyvä asia?
[/quote] Arjalaisuus on hieno ja turvallinen asia. Se petaa sille rodulle turvallista tulevaisuutta ja parempaa huomista. Rotuja ei ylipäänsä tulisi sotkea keskenään. Nyt kun on rajatkin auki nähdään terrorisminkin suurempi vasta. Kuten aiemmin sanoin jossain viestissä, en ole puhdas uusnatsi, olen imenyt aineksia monista asioista. Juutalainen ei sinällään ole uhkaava, mutta en nähnyt holokaustia pahana. Sikäli myös eronnen uusnatsista etten käsitä juutalaisuutta nyky-yhteiskunnan uhaksi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:18"]
[/quote]
[/quote] Arjalaisuus on hieno ja turvallinen asia. Se petaa sille rodulle turvallista tulevaisuutta ja parempaa huomista. Rotuja ei ylipäänsä tulisi sotkea keskenään. Nyt kun on rajatkin auki nähdään terrorisminkin suurempi vasta. Kuten aiemmin sanoin jossain viestissä, en ole puhdas uusnatsi, olen imenyt aineksia monista asioista. Juutalainen ei sinällään ole uhkaava, mutta en nähnyt holokaustia pahana. Sikäli myös eronnen uusnatsista etten käsitä juutalaisuutta nyky-yhteiskunnan uhaksi.
[/quote] juutalaisten ajateltiin rakentavan maailmanvalloitusta, siksi heidät nähtiin uhkana. He olivat hallinneet maailmaa joka sfäärissä satoja vuosia, myös vapaamuurariuden kautta maan alla.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:36"] Enpä taida olla aivan teini, terveisin -79 syntynyt ap. [/quote] Yli kolmekymppisillä miehillä ei ole idoleita ja sinä olet selvästi fanikulttuurin edustaja. [/quote] Siinähän uskot mitä uskot. Jos kuvittelet ettei "idoli"- sanaa voi lauseessa käyttää, ilman että teet siitä ikätulkintoja, aika huono ihmistuntijahan olet. Tule tapaamaan, näytän henkkarini, niin hoidetaan tämä ikäasia samantien pois päiväjärjestyksestä. [/quote]Ihminen on voinut jäädä monilta osin teinin tasolle, näytti henkkarit mitä hyvänsä. Uskon kyllä että olet -79 syntynyt, ei sinun sillä tarvitse leveillä herrarotuisuutesi lisäksi. Terveisin tyhmä neekeri [/quote] Tee tulkintojasi aivan oman mielesi mukaan. Minulla ei kehitystasossani ole ongelmia. Enpä voisi olla vastuullisessa työssänikään ellen olisi läpäissyt psykologisia testejä.
[/quote] Niin teenkin. Ei työsi kovinkaan vastuullinen ole kun täällä av:llä aikaasi vietät. Mihin tässä keskutelussasi tähtäät? Mikä on päämääräsi? Yritätkö hankkia omalle asiallesi aisankannattajia? Saatko vallantunteen kun muut pitävät sinua "pahan" kannattajana? Onko tässä liikaa kysymyksiä joihin et halua tai vaivaudu vastaamaan?
[/quote] Ihmisillä on töistään myös lomia, ja minäpä silloin kivampi paikka kuin liikkua netissäkin. Aisankannattajia löytyy muilta väyliltä ihan riittämiin sekä somen että liven alueilla. Täällä on mukavaa tehdä aiheesta asiaa ihan piruuttaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:08"]
[/quote] Ihmisillä on töistään myös lomia, ja minäpä silloin kivampi paikka kuin liikkua netissäkin. Aisankannattajia löytyy muilta väyliltä ihan riittämiin sekä somen että liven alueilla. Täällä on mukavaa tehdä aiheesta asiaa ihan piruuttaan.
[/quote] *mikäpä
Yleensä tuollainen vahvojen tyrannien ihannointi juontuu henkilökohtaisessa elämässä piilevästä voimattomuudesta ja turvattomuudesta. Voi ainakin yön pimeinä hetkinä fantasioida olevansa oman elämänsä ylin auktoriteetti ja kostaa kokemansa ja kuvittelevansa vääryydet, laittaa maailman mallilleen. Ei mitenkään harvinaista, mutta kovin patologiset tapaukset yleensä päätyvät joko mielenterveyspalveluiden tai kriminaalihuollon asiakkaiksi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:43"]Yleensä tuollainen vahvojen tyrannien ihannointi juontuu henkilökohtaisessa elämässä piilevästä voimattomuudesta ja turvattomuudesta. Voi ainakin yön pimeinä hetkinä fantasioida olevansa oman elämänsä ylin auktoriteetti ja kostaa kokemansa ja kuvittelevansa vääryydet, laittaa maailman mallilleen. Ei mitenkään harvinaista, mutta kovin patologiset tapaukset yleensä päätyvät joko mielenterveyspalveluiden tai kriminaalihuollon asiakkaiksi.
[/quote] Provo joka ei toimi minuun.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:55"]Muakin ain vähän surettaa esim. elokuvissa, ku pahikset tekee aina ihan hemmetisti duunia vaikka maailmanvalloituksen suhteen ja sit tulee joku Rambo ja parilla hojohojolla lyö kaikki aikeet tyhjiin :D
[/quote] Niinpä! :)