Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisko joku kertoa mitä hyvää on hesburgerissa?

Vierailija
17.07.2015 |

Olen nyt odottanut yhtä vitun minikanaa vartin verran. Ajattelin nopeasti välipalaksi napata, mutta ei onnistu. Mäkkärissä saa kaiken minuutissa ja euron tuotteiden tarjonta on parempi. Lisäksi hesen ranskalaiaet ovat aivan perseestä, niitä on vähän ja ne maistuvat paskalta. Paikka on muutenkin paljon mäkkiä kalliimpi. Millä tämä persläpi pysyy pystyssä??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kotimainen ketju toisin kuin nuo IMPERIALISTISIKOJEN ketjut.

Vierailija
2/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää siinä on se, ettei sinne ole pakko mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:30"]

Hyvää siinä on se, ettei sinne ole pakko mennä!

[/quote]

Näinpä, olen 45 eikä kukaan tai mikään ole koskaan pakottanut käymään Hesessä.

Vierailija
4/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmasti viimeinen kerta. Erityisesti ihmettelen noita paskoja ranskalaisia vuodesta toiseen. Miltä tahansa bensikseltä saa paremman makuisia ja reilusti enemmän.

Vierailija
5/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä ja mäkissä ei ole mitään hyvää.

Vierailija
6/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burger king tällä hetkellä paras. Ranutkin hyviä ja paksuja.

Vierailija
7/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:35"]

Burger king tällä hetkellä paras. Ranutkin hyviä ja paksuja.

[/quote]

Ei todellakaan ole. Kaikki nuo isot pikaruokaketjut on yhtä huonoja.

Vierailija
8/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaikki ole huonoja. Eikä esim. Big mac ateriassa soodavedellä ole kuin 500-600 kaloria, joka ei ole mitenkään paha. Pizza se vasta lihottaakin.

Vierailija
9/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että hitaus johtuu siitä onko mäkki vai hese? Eiköhän se riipu siitä onko paljon asiakkaita tai kuinka tehokas/paljonko paikassa on työvoimaa. Tuskin firman logo siihen vaikuttaa. Olen joutunut joskus mäkissäkin odottamaan kauan.

Vierailija
10/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Hese on mielestäsi paska, mutta sinne on pakko mennä ?  =D

Vierailija
11/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatko mäkistö jotain Tosimiehen peekkoni-hampparia minuutissa...

Vierailija
12/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikamajoneesi on hyvää! Ja mun mielestä ne hesen ranskalaisetkin on parempia, ku mäkin.. Mäkki voittaa ainoastaan jäätelöissä, ja siinä, että autokaistalta on helppo hakea ruokaa nopeesti vaikka yöllä.

Vierailija
13/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:51"]Paprikamajoneesi on hyvää! Ja mun mielestä ne hesen ranskalaisetkin on parempia, ku mäkin.. Mäkki voittaa ainoastaan jäätelöissä, ja siinä, että autokaistalta on helppo hakea ruokaa nopeesti vaikka yöllä.
[/quote]

Niin jäi sanomatta, että tosiaan hesen hampparitkin on mun mielesrä poikkeuksetta parempia ku mäkissä.

Vierailija
14/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan läskiperseet suosii mäkkiä!

Vierailija
15/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen falafelburger <3

Muutoinkaan ei kiinnosta tukea jotain ylikansallista riistoketjua, joten syön roskaruokani suomalaisessa silloin harvoin 1-2 kertaa vuodessa kun pikaruokaa syön.

Vierailija
16/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Hese on kotimainen, käyttää paljon kotimaisia raaka-aineita ja tekee hyväntekeväisyyttä. Hesen valitsee Mäkkärin sijaan ne joilla on jonkinlainen makuaisti tallella, ne jotka arvostavat laatua ja valitsevat mieluummin parempaa. Kyllä, moni paikka tarjoaa laadukkaampia burgereita mutta jos nyt tuon tasoista paikoista pitää valita niin Hese vaan on laadukkaampi ja parempi. Mäkkärin pihvit on todella epämääräisiä ja ovat jotain ihme grillipurilaisia jollain suolakurkulla ja ketsupilla. Mun mielestä Mäkkärissä käy lähinnä nuoret joille jokainen euro on tärkeä ja lapsiperheet mättämässä. Hesessä yleensä ne joilla on edes joku pienen pieni taso mitä suuhunsa laittaa.

Olen joskus ostanut pari juustohampurilaista Mäkkäristä aikoinaan ja sorruin kokeilemaan tässä jokin aika sitten vuosien jälkeen sitä Cesar salad wrapia. Olipahan rahan tuhlausta, joku mauton lätty. Selkeästi nuo tehdään jotain lasten makua varten, koska ei siinä mausta ollut tietoakaan. Hesessä sentään oikeasti hyvä kanatortilla jossa jalapenoa, fetaa, tomaattia, salaattia ja paprikamajoneesia yms. Mäkkäri on kyllä joku lasten ruokapaikka, houkuttelevatkin enemmän lapsia. Hesessäkin lastenjuttuja mutta eivät niin paljon niitä mainosta kuin Mäkkääri, siitäkin plussaa.

Vierailija
17/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hesessä on paremmat hampurilaiset. Ranskalaisista en niin välitä muutenkaan, mutta on ne kai mäkissä vähän paremmat.

Vierailija
18/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä ihan parhaat tortillat ikin!!!!

Vierailija
19/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kotimaista perheyritystä ja hampurilaiset ovat meillä molempien makuun.

T: Mies60+ ja nainen50+

Vierailija
20/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä on tosiaan oudon hidasta aina, ja ne ranskalaiset ovat huonot. Mutta kanahampurilainen on mielestäni hyvä ja hintansa arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä