Nainen jos olisit mies niin miten iskisit naisen?
Kommentit (78)
Ei saa olla liian nynny. Oikeasti naiset hyvin harvoin haluaa "herkkää runopoikaa" tai "ymmärtävää lässyttäjää". Ei tarvi olla sika, mutta sopiva machoilu auttaa. Itse iskisin huumorilla. Pilke silmäkulmaan ja hauskoja, naiseen kohdistuvia vitsejä (ei mitään tissivitsejä) aina ohimennen.
En mitenkään, koska olen UJO. I feel you, ujot miehet. :( Helpompi olla ujo nainen, miehet ovat onneksi lähestyneet.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:34"]En mitenkään, koska olen UJO. I feel you, ujot miehet. :( Helpompi olla ujo nainen, miehet ovat onneksi lähestyneet.
[/quote]
Tämä hyvinkin ja taidan jäädä tuon takia vanhaksipojaksi, vaikka muuten ihan hyvä mies varmasti jollekin olisin.
Ujo mies
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:34"]
En mitenkään, koska olen UJO. I feel you, ujot miehet. :( Helpompi olla ujo nainen, miehet ovat onneksi lähestyneet.
[/quote]
Olet selkeästi kaunis.
Ap ei maininnut, hakeeko hän satunnaista seuraa vai ihan tyttöystävää? Edellisessä tapauksessa en voi auttaa - minuun ei tehoaisi mikään, koska en yksinkertaisesti vain harrasta satunnaisia suhteita. Vakavampaa suhdetta haluavalle suosittelen kärsivällisyyttä. Tutustutaan ihan rauhassa kuten ystäviin tutustutaan ja katsotaan, viihdytäänkö yhdessä, samoissa kaveriporukoissa.
Jos nainen edelleen miellyttää, niin sitten kannattaa osoittaa pieniä kiintymyksen ja arvostuksen merkkejä, katsella silmiin (vaan ei jäädä tuijottamaan), hymyillä ja tehdä pieniä huomaavaisuuden osoituksia, ihan klassisista ovien availuista vaikkapa siihen, että hakee kaupasta jonkin unohtuneen ostoksen naiselle tms. Jos tyttö ei ole ihan ääliö, hän kyllä panee merkille nämä eleet ja alkaa mieltyä sinuun, mikäli tunteiden heräämiselle ei ole mitään erityistä estettä. Tarkkaile naisen elekieltä, näyttääkö hän torjuvalta, ottaako etäisyyttä vai hymyileekö takaisin. Jos palaute näyttää suopealta, voit vaikkapa viedä hänet tanssiin, retkelle tms. missä sinulla on tilaisuus ottaa lähikontaktia. Tarkkaile edelleen reaktioita ja jos hän vaikuttaa torjuvalta, älä käy päälle.
Jos palaute vaikuttaa edelleen positiiviselta, alkaa olla aika paljastaa tunteensa. Sen voi tehdä aivan sanallisesti tai vaikka suutelemalla. Jälleen kerran tähdennän sitä, että etenemisen pitää tapahtua yhteisymmärryksessä, annettava toiselle aikaa ja tilaa. Ikävä kyllä en voi taata, että suhde syntyy kaikesta vaivannäöstä huolimatta, sillä ainahan voi olla, että nainen ei vain syty vaikka mikä olisi. Tai ehkä oma mielenkiintosi ehtii hiipua - mutta siinä tapauksessa on vain vetäydyttävä "projektista" mahdollisimman tyylikkäästi ja alettava katsella muita vaihtoehtoja.
Nämä ohjeet eivät varmastikaan tyydytä helppoa seksiseuraa etsivää miestä, sillä tapauksesta riippuen voi joutua varautumaan pitempään projektiin, viikoista kuukausiin. Mutta pohjatyöt on syytä tehdä hyvin, jos pedattavana on pitkäaikainen suhde tai vaikka koko loppuelämä.
Vähän semmonen nuhrunen olemus... kledjut mielellään 15 vuotta vanhoja ja tarjoustalosta kaikki, ehkä joku värikäs takki ja lippis tai farkut/housut jotka ei mitenkään istu eikä sovi, ei minkäänlaista tyyliä, edes huonoa, vaan ei kertakaikkiaan mitään ymmärrystä mitä voi laittaa päälle... pikkusen finninen rasvasta kiiltelevä iho, kalmanhajunen hengitys ja kellertävät hampaat... roikkuvaa läskiä vyötärön päällä ja vartalosta näkee ettei ole koskaan harrastettu mitään muuta liikuntaa kun nintendon kanssa... kapeekatseisuus ja vähän sovinistiset tai itsesäälivät jutut, tai vahtoiehtosesti sellanen tuppisuinen lähestyminen... tässä näitä varmoja keinoja.
Valitettava tosiasia on se, että jos haluaa vastapuolelta edes mahdollisuutta, niin kyllä fyysisen olomuodon tulee olla kunnossa. Ylipainokaan ei välttämättä haittaa, kun kuontalo on hoidettu, vaatteet on mietitty ja suihkussa käyty ja supliikki on hyvä. Tietysti aina helpompaa, jos nainen saa samalla ihailla kohtuu lihaksikasta runkoa. Mutta pelkkä ulkonäkö ei korvaa tietenkään sitä, että juttujen pitää olla hauskahkoja ja kevyehköjä ainakin siihen asti, että toinen selvästi osoittaa haluavansa jutella syvemmällä tasolla. Eikä jauhamista itsestä, ammatistaan, asemastaan tai varallisuudestaan. Eikä eksistä. Ellei toinen selvästi osota kiinnostusta näihin. Ja keikkein tärkein... jos kontaktiin pääsee, niin hyvin pian kannattaa tehdä jokin ele millä osoittaa kiinnostuksen nimenomaan suhteeseen/sänkyseuraan, eli joku kosketus, pidemmät katseet, pieni hiplaus... ettei käy niin että pitkän paskanjauhamisen jälkeen on pudonnut jo frenditasolle ja nainen katselee jo muita "sillä silmällä".
Myös on sellanen taktiikka, että kysyy vaan automaattisesti jokaiselta naiselta, että tuuksä meille paneen. Jonain vuonna joku saattaa sanoa että mikä jottei.
Minulla on pilke silmä kulmassa luonnostaan hymyillessäni (on sanottu niin/käsitetty hymyni ja silmäni flirttaileviksi, vaikken niin ole tarkoittanut). Miehenä mulla ois sitten kai sellainen "hurmurin" hymy. Hakeutuisin smalltalkaamaan niitä näitä ja katsoisin pitkään silmiin. Katsoisin miten nainen reakoi, vastaako samalla tavoin vai vaivautuuko. :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:59"]Minulla on pilke silmä kulmassa luonnostaan hymyillessäni (on sanottu niin/käsitetty hymyni ja silmäni flirttaileviksi, vaikken niin ole tarkoittanut). Miehenä mulla ois sitten kai sellainen "hurmurin" hymy. Hakeutuisin smalltalkaamaan niitä näitä ja katsoisin pitkään silmiin. Katsoisin miten nainen reakoi, vastaako samalla tavoin vai vaivautuuko. :D
[/quote]
Silmäkulmassa siis yhteen. Kännyllä kun kirjoittaa nopeasti, niin käy näin. t.62
Jos olisin mies niin ei olisi varaa epävarmuuteen. Siitä pääsee eroon vain, jos on aidosti riippumaton eikä menettämässä mitään. Parasta olisi siis iskeä silloin, kun ei oikeasti ole kovin kiinnostunut kyseisestä henkilöstä.
Tosin on mua tullut yksi jännityksestä vapisevakin mies iskemään. Sitä jännitti ihan kauheasti vaikka oli juonut rohkaisuksi jo melko paljon. Kävi siinä ilmi jutellessa kuitenkin, että oli paitsi hyvännäköinen myös älykäs, joten epävarmuus ei ollut haitaksi vaan plussaa. Suhde syntyi.
Mutta luultavasti rumalla miehellä ei ole varaa epävarmuuteen, pitää olla röyhkeä ja nopea.
Menisin juttelemaan, olisin kiinnostunut hänestä, katsoisin "pitkiä katseita" flirttailevasti, yrittäisin itse kertoa hauskoja juttuja.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:38"]Tämä hyvinkin ja taidan jäädä tuon takia vanhaksipojaksi, vaikka muuten ihan hyvä mies varmasti jollekin olisin.
Ujo mies
[/quote]
Olet kultaa ♡ älä luovuta!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"]
Jos nyt miehet lukee tätä, ja varsinkin ne jotka valittaa ettei löydä naista, niin vinkki: katsokaa tästä ketjusta viestit joissa eniten yläpeukkuja ja yrittäkää ottaa niistä vähän vinkkiä. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.
[/quote]
Tai sitten katselee mallia niiltä miehiltä kenellä on naisia. Vähän kuin että kysytkö vinkkejä kalastajalta vai kalalta.
[/quote]
Kyllä mun tuntemien naisten pitkäaikaiset kumppanit ovat juuri sen kaltaisia mitä aiemmin on kirjoitettu: fiksuja, hauskoja ja rehellisiä - sellaisia miehiä joihin nainen voi luottaa ja haluta olla yhdessä.
[/quote]
Aivan niin, mutta kun ei ne miehet tuota puolta toisille miehille - kilpailijoilleen - esittele. Vaan sitä kovaa, röyhkeää, kilpailuviettistä if you're not cheating, you're not trying - alfaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:22"]
Jos olisin mies niin ei olisi varaa epävarmuuteen. Siitä pääsee eroon vain, jos on aidosti riippumaton eikä menettämässä mitään. Parasta olisi siis iskeä silloin, kun ei oikeasti ole kovin kiinnostunut kyseisestä henkilöstä.
[/quote]
Tai sitten silloin kun on varattu. Flirttailu on helppoa kun on kotona jo joku pirttihirmu jolta tarpeen tullen saa. Jos se ei onnistu, niin edes kuvittelee että teillä on ollut jo jotain sutinaa, ja kokee sen mielikuvan avulla mahdolliseksi rennon lähestymisen.
Mä ainakin kutsuisin kaikki ihmettelemään mun munaa. Ensin kaikki kaverit tietysti ja sitten tuntemattomat.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:20"]
no kertokaas nyt sitten hyvät naiset, että miten teidät saisi iskettyä???
[/quote]
Ensinnäkin se on ajoituskysymys. Maailman upeimmalla ja ihanimmalla miehellä kaikkine taitoineen ei ole mahiksia, jos nainen on jo hyvässä parisuhteessa tai jostain muusta syystä ei ole halukas uuteen suhteeseen.
Toisekseen se on persoonallisuuskysymys. Mikä toimii yhden naisen suhteen, onkin täysi umpikuja seuraavassa tapauksessa, joten yleispäteviä ohjeita naisen iskemiseen ei ole sen enempää kuin käypiä "naisen käyttöohjeita".
Jos aiheesta jotain yleistä linjausta yrittää vääntää, niin aina eduksi on hyvä luonne, älykkyys, rehellisyys, mutkattomuus, henkinen vahvuus, vähintään kohtalainen ulkonäkö ja asema ja/tai raha (pihtareista ei silti pidä kukaan-puolin ja toisin), mutta kaikki tämähän on ilmiselvää jo maalaisjärjellä.
Itse miehenä en kyllä iskisi naista vaivoikseni; ne ovat niin mutkikkaita ja hankalia otuksia. Onneksi olen itse nainen ja saan nauttia hyvän miehen seurasta.
Tutustuisin, juttelisin ja heittäisin läppää. Jos kemiat kohtaa ja nainenkin vaikuttaisi kiinnostuneelta katsotaan mihin asia etenee. Seuraisin tilannetta, osoittaako nainen kiinnostusta minuun ja viihtyykö hän seurassani. Jos nainen vaikuttaa kiusaantuneelta, välttelevältä tai etäiseltä antaisin olla.
Naisena voin kokemukseni puolesta puhua sen verran, että naisen seuraan ei kannata lyöttäytyä väkisin. Parikin kertaa minut on pysäytetty kadulla, kun olen ollut matkalla jonnekin. Alettu tinkaamaan puhelinnumeroa tai missä asun (edes nimeäni ei ole kysytty). Tälläiset henkilöt eivät luovuta helposti eivätkä tunnu tajuavan tai haluavan tajuta etten ole kiinnostunut, mikä tekee minulle kohteliaana ihmisenä tilanteesta kiusallisen ja vaikean.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:14"]
Hymyilemällä ja olemalla alfa. Jos mä oisin mies ni oisin aika alfa :)
[/quote]
Juu varmasti olisit alfa. Aika harvassa on naiset joilla on oikeasti alfan ominaisuudet.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:12"]Kertomalla kuinka kotona menee huonosti ja kuinka paljon ihanampi tämä nainen on kuin oma vaimo. Ja ihmetellen kuinka joku voi näin kolahtaa ja kovaa! Ihan kuin olisimme tunteneet aina. Näin ne naiset isketään. Eikä haittaa vaikka mies on naimisissa.
[/quote]
Muhun on kokeiltu tätä taktiikkaa ja voin sanoa ettei todellakaan toiminut, aluksi säälittää mutta kehumisvaiheessa ällöttää miten huonosti kohtelee vaimoaan.
[/quote]
Mutta mieti kuinka paljon on toisia naisia. Heihin tämä on purrut :)