Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jos olisit mies niin miten iskisit naisen?

Vierailija
16.07.2015 |

kerro :)

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:34"]

En mitenkään, koska olen UJO. I feel you, ujot miehet. :( Helpompi olla ujo nainen, miehet ovat onneksi lähestyneet.

[/quote]

Olet selkeästi kaunis.

[/quote]

Ei tartte olla kaunis, riittää että on tavallisen näköinen hoikka nainen, liikkuu ihmisten ilmoilla ja on jonkinlainen sosiaalinen elämä. Suurin osa miehistä ei ole sellaisia alfoja, etteikö voisi tavallisesta ujosta naisesta kiinnostua. Se on sitten toinen asia että onko perusepävarman runkkarin lähestyminen toivottu naisten puolelta.

T: mies

Vierailija
62/78 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että minua lähestyisi päihteetön, puhdas ja hymyilevä mies. En välitä puheripuloinnista tai pullistelusta. Harrastuksissa - tai vaikkapa ruokakaupassa - kohdatessa saattaisin ilahtua siitä, että moikkaamisen, katsekontaktin ja hymyn jälkeen kysyttäisiin suoraan kävelylle, salille tai vaikka pulkkamäkeen. Kiinnostava ulkonäkö auttaisi, mutta kivalla katseella, positiivisuudella ja ystävällisyydellä pääsee jo pitkälle. Pidän jahtaamista ja jaarittelua ahdistavana. Päihtynyt mies on poikkeuksetta epämiellyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, katse, aito kiinnostus toiseen.

Vierailija
64/78 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:59"]

Minulla on pilke silmä kulmassa luonnostaan hymyillessäni (on sanottu niin/käsitetty hymyni ja silmäni flirttaileviksi, vaikken niin ole tarkoittanut). Miehenä mulla ois sitten kai sellainen "hurmurin" hymy. Hakeutuisin smalltalkaamaan niitä näitä ja katsoisin pitkään silmiin. Katsoisin miten nainen reakoi, vastaako samalla tavoin vai vaivautuuko. :D

[/quote]

Eikä olis hurmurin hymyä, oisit luultavasti samanlainen jäinen paska kuin kaikki muutkin, koska miehenä joutuisit kestämään sen että pakkeja tulee ja paljon, teet mitä teet.

Vierailija
65/78 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:22"]

Jos olisin mies niin ei olisi varaa epävarmuuteen. Siitä pääsee eroon vain, jos on aidosti riippumaton eikä menettämässä mitään. Parasta olisi siis iskeä silloin, kun ei oikeasti ole kovin kiinnostunut kyseisestä henkilöstä.

Tosin on mua tullut yksi jännityksestä vapisevakin mies iskemään. Sitä jännitti ihan kauheasti vaikka oli juonut rohkaisuksi jo melko paljon. Kävi siinä ilmi jutellessa kuitenkin, että oli paitsi hyvännäköinen myös älykäs, joten epävarmuus ei ollut haitaksi vaan plussaa. Suhde syntyi.

Mutta luultavasti rumalla miehellä ei ole varaa epävarmuuteen, pitää olla röyhkeä ja nopea.

[/quote]

Täältä se totuus tulee vaikka miehiä haukutaan lassukoiksi kun sanovat, että naiset ovat nirsoja ja etsivät vain täydellisiä alfauroksia. Fakta kuitenkin on, että ihan kusessa olet jos olet epävarma mies. Ihan saatanan kusessa ja voit alkaa katsella niiden todella pulskien tyttöjen perään jos haluat romantiikkaa elämääsi muutenkin kuin hyvin harvoin.

Vierailija
66/78 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:22"]

Jos olisin mies niin ei olisi varaa epävarmuuteen. Siitä pääsee eroon vain, jos on aidosti riippumaton eikä menettämässä mitään. Parasta olisi siis iskeä silloin, kun ei oikeasti ole kovin kiinnostunut kyseisestä henkilöstä.

Tosin on mua tullut yksi jännityksestä vapisevakin mies iskemään. Sitä jännitti ihan kauheasti vaikka oli juonut rohkaisuksi jo melko paljon. Kävi siinä ilmi jutellessa kuitenkin, että oli paitsi hyvännäköinen myös älykäs, joten epävarmuus ei ollut haitaksi vaan plussaa. Suhde syntyi.

Mutta luultavasti rumalla miehellä ei ole varaa epävarmuuteen, pitää olla röyhkeä ja nopea.

[/quote]

Täältä se totuus tulee vaikka miehiä haukutaan lassukoiksi kun sanovat, että naiset ovat nirsoja ja etsivät vain täydellisiä alfauroksia. Fakta kuitenkin on, että ihan kusessa olet jos olet epävarma mies. Ihan saatanan kusessa ja voit alkaa katsella niiden todella pulskien tyttöjen perään jos haluat romantiikkaa elämääsi muutenkin kuin hyvin harvoin.

[/quote]

Siis kyllähän vähän epävarmempi "heikko" mieskin usein naisen saa, kun kouluttautuu ja käyttäytyy sekä pukeutuu fiksusti. Vaan saako naista joka pitää häntä seksuaalisesti kiihottavana eikä vain "turvallisena miehenä" jonka kanssa perustaa perhe.

Vierailija
67/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilemällä ja olemalla alfa. Jos mä oisin mies ni oisin aika alfa :)

Vierailija
68/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin varmasti iskemällä ensimmäisenä silmien väliin. Siitä sitten tilanteen mukaan.

Vierailija
69/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:14"]Hymyilemällä ja olemalla alfa. Jos mä oisin mies ni oisin aika alfa :)
[/quote]nii ja opiskelemalla jonki sellasen alan ammattilaiseksi missä olisi hyvä palkka ja varma työ ja jos ei hyvä palkka ni ainaki varma työ esim. Palomies tms.

Vierailija
70/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla naisesta aidosti kiinnostunut, rehellinen jos olen kiinnostunut/en ole kiinnostunut, kohtelemalla kuin ihmistä.

Vierailija
71/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olemalla ihan oma itseni, enkä alkaisi tekemään numeroa työstäni tai palkastani. En alkaisi ylitsevuotavasti kehumaan toisen ulkonäköä. Kyselisin yleisesti asioista mistä nyt normi ihmiset juttelee. En tarjoisi drinkkiä ensimmäisenä muuvina.

Vierailija
72/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin ulkonäön kuntoon ja sitten juttelisin naiselle leppoisasti. Kyselisin paljon naiselta hänestä itsestään ja kuuntelisin. Kehuisin jostain. Ottaisin kainaloon ja suutelisin hellästi.

Vierailija
73/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:17"]

Olemalla naisesta aidosti kiinnostunut, rehellinen jos olen kiinnostunut/en ole kiinnostunut, kohtelemalla kuin ihmistä.

[/quote]

Kerran kun eläessään kokisi naisena, että joku mies iskisi tällä tavalla...

Vierailija
74/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:17"]

[/quote]

Kerran kun eläessään kokisi naisena, että joku mies iskisi tällä tavalla...

[/quote]

Näinpä. Tuo viimeinen tuntuu olevan miehille vaikeaa.

Vierailija
75/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelemalla naista kunnioittavasti ja olemalla kiinnostunut juuri hänestä, ei mistä tahansa naisesta tai pahimmillaan jopa reiästä..

Vierailija
76/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:19"]Varmaan olemalla ihan oma itseni, enkä alkaisi tekemään numeroa työstäni tai palkastani. En alkaisi ylitsevuotavasti kehumaan toisen ulkonäköä. Kyselisin yleisesti asioista mistä nyt normi ihmiset juttelee. En tarjoisi drinkkiä ensimmäisenä muuvina.
[/quote]
Olen ujo mies ja en uskalla tehdä tuon rohkeampia isku yrityksiä naisille ja eipä ole ollut kovin menestyksekästä yrittämistä.

Vierailija
77/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt miehet lukee tätä, ja varsinkin ne jotka valittaa ettei löydä naista, niin vinkki: katsokaa tästä ketjusta viestit joissa eniten yläpeukkuja ja yrittäkää ottaa niistä vähän vinkkiä. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
78/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:24"]Kohtelemalla naista kunnioittavasti ja olemalla kiinnostunut juuri hänestä, ei mistä tahansa naisesta tai pahimmillaan jopa reiästä..
[/quote]
Ei toimi on kokeiltu :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi