Nainen jos olisit mies niin miten iskisit naisen?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:24"]Kohtelemalla naista kunnioittavasti ja olemalla kiinnostunut juuri hänestä, ei mistä tahansa naisesta tai pahimmillaan jopa reiästä.. [/quote] Ei toimi on kokeiltu :-(
[/quote]
Tietysti testasit niihin luonnonkauniisiin, hieman ujoihin mutta aina iloisiin naisiin? :-)
Mua ei ole yksikään mies tuolla tavalla yrittänyt iskeä, toki olenkin vaan tavis ulkoisesti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:19"]Varmaan olemalla ihan oma itseni, enkä alkaisi tekemään numeroa työstäni tai palkastani. En alkaisi ylitsevuotavasti kehumaan toisen ulkonäköä. Kyselisin yleisesti asioista mistä nyt normi ihmiset juttelee. En tarjoisi drinkkiä ensimmäisenä muuvina. [/quote] Olen ujo mies ja en uskalla tehdä tuon rohkeampia isku yrityksiä naisille ja eipä ole ollut kovin menestyksekästä yrittämistä.
[/quote]
Meet lähemmäs ja sanot:"Terve!" - Oot reilu, ihan niinkun jätkien kanssa. Ei tartte mitään erityisiä iskemisiä. Jos nappaa, niin sit nappaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:24"]Kohtelemalla naista kunnioittavasti ja olemalla kiinnostunut juuri hänestä, ei mistä tahansa naisesta tai pahimmillaan jopa reiästä.. [/quote] Ei toimi on kokeiltu :-(
[/quote]
Tietysti testasit niihin luonnonkauniisiin, hieman ujoihin mutta aina iloisiin naisiin? :-)
Mua ei ole yksikään mies tuolla tavalla yrittänyt iskeä, toki olenkin vaan tavis ulkoisesti.
[/quote]
Ihan taviksiin, kun itsekin olen tavis.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:19"]Varmaan olemalla ihan oma itseni, enkä alkaisi tekemään numeroa työstäni tai palkastani. En alkaisi ylitsevuotavasti kehumaan toisen ulkonäköä. Kyselisin yleisesti asioista mistä nyt normi ihmiset juttelee. En tarjoisi drinkkiä ensimmäisenä muuvina. [/quote] Olen ujo mies ja en uskalla tehdä tuon rohkeampia isku yrityksiä naisille ja eipä ole ollut kovin menestyksekästä yrittämistä.
[/quote]
Meet lähemmäs ja sanot:"Terve!" - Oot reilu, ihan niinkun jätkien kanssa. Ei tartte mitään erityisiä iskemisiä. Jos nappaa, niin sit nappaa.
[/quote]
No, noin juuri olen yrittänyt ja luulen ettei naiset edes tajua, että tässä jutustelussa olisi muutakin ajatusta kuin ajan kuluttaminen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:24"]Kohtelemalla naista kunnioittavasti ja olemalla kiinnostunut juuri hänestä, ei mistä tahansa naisesta tai pahimmillaan jopa reiästä.. [/quote] Ei toimi on kokeiltu :-( [/quote] Tietysti testasit niihin luonnonkauniisiin, hieman ujoihin mutta aina iloisiin naisiin? :-) Mua ei ole yksikään mies tuolla tavalla yrittänyt iskeä, toki olenkin vaan tavis ulkoisesti. [/quote] Ihan taviksiin, kun itsekin olen tavis.
[/quote]
Linkkaapa vielä kuva naisesta, jonka määrittelisit tavikseksi.
Miesten "tavikset" sattuvat nyt useimmiten olemaan niitä ilman meikkiäkin supernätiltä näyttäviä naapurintyttöjä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:24"]Kohtelemalla naista kunnioittavasti ja olemalla kiinnostunut juuri hänestä, ei mistä tahansa naisesta tai pahimmillaan jopa reiästä.. [/quote] Ei toimi on kokeiltu :-( [/quote] Tietysti testasit niihin luonnonkauniisiin, hieman ujoihin mutta aina iloisiin naisiin? :-) Mua ei ole yksikään mies tuolla tavalla yrittänyt iskeä, toki olenkin vaan tavis ulkoisesti. [/quote] Ihan taviksiin, kun itsekin olen tavis.
[/quote]
Miesten "tavikset" sattuvat nyt useimmiten olemaan niitä ilman meikkiäkin supernätiltä näyttäviä naapurintyttöjä.
[/quote]
Miten yllättävää ettei kuvaa tullut. Tää on aina tätä miesten kanssa av:lla :-D
Aloittaisin keskustelun jostain neutraalista aiheesta, esim. ympäröivästä tilasta tai tilanteesta, en naisen ulkonäöstä tai omasta eksästäni.. ;)
En kuvittelisi tietäväni hänestä mitään sen perusteella että hän kuuluu ryhmään johon lähes puolet maailman ihmisistä kuuluu, vaan koittaisin tutustua häneen juttelemalla.
Olisin ystävällinen niin naiselle kuin ympärilläkin oleville ihmisille, en lirkuttelisi naiselle ja samalla vittuilisi ja olisi töykeä muille paljastaen näin todellisen luonteeni.
En viittaisi sanallakaan naisen ulkonäköön koko aikana, vaan antaisin ymmärtää olevani kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja hänestä ihmisenä.
Jos tuntuisi sopivalta, kysyisin ottaisiko hän esim. jonkun juoman, ja mikäli hän haluaisi maksaa itse, se olisi fine enkä alkaisi rehvastelemaan rahoillani.
Pyytäisin puhelinnumeroa ja sanoisin, että olisi kiva nähdä toistekin. En siis pyrkisi pöksyihin samana iltana. Osoittaisin kuitenkin olevani kiinnostunut, mikäli se olisi totta.
Kohteliaalla ja ystävällisellä käytöksellä pääsee pitkälle ja ainakin jää naisen mieleen jos juuri silloin ei onnistu. Hymyily, rehellinen suora katse josta näkee, että nainen on tärkeä ja kiinnostava, sopiva kevyt huumorintaju, kiinnostus toisesta, muistaminen mitä tämä on kertonut, sopivasti kehumista, hötkyilemättömyys. Näillä ja tietenkin puhtailla, tilanteeseen sopivilla ehjillä ja hyvin istuvilla vaatteilla, max. 6 vkoa sitten parturilla leikatuilla hiuksilla, puhtailla hoidetuilla hampailla ja siisteillä kengillä lähtisin liikkeelle kun sopiva nainen ilmaantuisi näköpiiriin. Kaikkia ei tarvitse yrittää ja kaikkien ei minusta tarvitse pitää, yksi riittää kerrallaan.
Helppohan se on täällä aina sanoa mitä tekis, mutta oikeassa tilanteessa ette uskaltais tehdä mitään ja kuolisitte yksin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:55"]
Helppohan se on täällä aina sanoa mitä tekis, mutta oikeassa tilanteessa ette uskaltais tehdä mitään ja kuolisitte yksin.
[/quote]
Uli uli, nyyh *niisk*.
Olen nainen ja tehnyt jo aloitteita miehille. Ei siihen sukupuoli liity jos on munaton vässykkä luonteeltaan ;)
Jos minä olisin mies niin pitäisin aina silinteriä että voin nostaa naiselle hattua ja ehkä antaa käsisuudelman sopivassa kohtaa. Musta sais kyllä joku nainen hyvän miehen.
Onpa huonoja neuvoja, jos puhutaan nimenomaan pokaamisesta eli seksin saamisesta nopeasti.
Tässä oikeat ohjeet:
Ole itsevarma, mutta älä ylimielinen. Hymyile ja naura. Älä puhu liikaa itsestäsi ja kysele naisilta heidän mielipiteitään, mutta ole koko ajan hieman sarkastinen - vitsaile myös itsestäsi. Alun jälkeen tee ohi mennen positiivisia havaintoja naisesta (liittyen johonkin asiaan, josta olette jo puhuneet tai ulkonäköön liittyen). Muista kuitenkin välillä kiusoitella, jotta jännite säilyy. Kotiin lähtiessä, ole selkeä ja tee suora ehdotus illan jatkumisesta yhdessä. Voit olla jopa hieman "röyhkeä"; pari suoraa kehua naisen ulkonäöstä auttaa - mutta älä ole creepy tai epätoivoisin oloinen.
Jos nainen ei lämpene, kiitä mukavasta illasta ja pyydä puh.numeroa. Jos ei onnaa, anna olla ja jatka eteenpäin.
M40v
Takana 80-100 naista.
Nykyään onnellisesti perheellinen, mutta edelleen kävisi flaksi, jos kiinnostaisi. Ei kiinnosta kuin oma avovaimo ja omat perhe.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:07"]Onpa huonoja neuvoja, jos puhutaan nimenomaan pokaamisesta eli seksin saamisesta nopeasti.
Tässä oikeat ohjeet:
Ole itsevarma, mutta älä ylimielinen. Hymyile ja naura. Älä puhu liikaa itsestäsi ja kysele naisilta heidän mielipiteitään, mutta ole koko ajan hieman sarkastinen - vitsaile myös itsestäsi. Alun jälkeen tee ohi mennen positiivisia havaintoja naisesta (liittyen johonkin asiaan, josta olette jo puhuneet tai ulkonäköön liittyen). Muista kuitenkin välillä kiusoitella, jotta jännite säilyy. Kotiin lähtiessä, ole selkeä ja tee suora ehdotus illan jatkumisesta yhdessä. Voit olla jopa hieman "röyhkeä"; pari suoraa kehua naisen ulkonäöstä auttaa - mutta älä ole creepy tai epätoivoisin oloinen.
Jos nainen ei lämpene, kiitä mukavasta illasta ja pyydä puh.numeroa. Jos ei onnaa, anna olla ja jatka eteenpäin.
M40v
Takana 80-100 naista.
Nykyään onnellisesti perheellinen, mutta edelleen kävisi flaksi, jos kiinnostaisi. Ei kiinnosta kuin oma avovaimo ja omat perhe.
[/quote]
Toimii
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:07"]
Onpa huonoja neuvoja, jos puhutaan nimenomaan pokaamisesta eli seksin saamisesta nopeasti. Tässä oikeat ohjeet: Ole itsevarma, mutta älä ylimielinen. Hymyile ja naura. Älä puhu liikaa itsestäsi ja kysele naisilta heidän mielipiteitään, mutta ole koko ajan hieman sarkastinen - vitsaile myös itsestäsi. Alun jälkeen tee ohi mennen positiivisia havaintoja naisesta (liittyen johonkin asiaan, josta olette jo puhuneet tai ulkonäköön liittyen). Muista kuitenkin välillä kiusoitella, jotta jännite säilyy. Kotiin lähtiessä, ole selkeä ja tee suora ehdotus illan jatkumisesta yhdessä. Voit olla jopa hieman "röyhkeä"; pari suoraa kehua naisen ulkonäöstä auttaa - mutta älä ole creepy tai epätoivoisin oloinen. Jos nainen ei lämpene, kiitä mukavasta illasta ja pyydä puh.numeroa. Jos ei onnaa, anna olla ja jatka eteenpäin. M40v Takana 80-100 naista. Nykyään onnellisesti perheellinen, mutta edelleen kävisi flaksi, jos kiinnostaisi. Ei kiinnosta kuin oma avovaimo ja omat perhe.
[/quote]
Aika usea nainen haluaisi ihan parisuhteen, ei jotain ällöjä yhden yön juttuja kuten varmaan näistä vastauksista näkee.
Tekisin tikusta asiaa ja pyytäisin naiselta apua. Tämä vaatisi kahdenkeskistä keskustelua asian hoitamiseksi ja sen päätteeksi kehuisin hänen ajatuksiaan hillitysti ja kiittäisin avusta ja ehdottaisin kahvitreffejä parin päivän päähän, että voidaan vielä puhua siitä hoidettavasta asiasta. Kahvilla sitten vahingossa hipaisisin selkää tai kättä tms. Ehdottaisin kahvitreffien päätteeksi, että kävelisimme vielä hetken ulkona, kun on hieno ilma ja kävelyllä ottaisin kädestä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:42"]
[/quote]
[/quote]
Miten yllättävää ettei kuvaa tullut. Tää on aina tätä miesten kanssa av:lla :-D
[/quote]
Olen töissä eli en ehdi koko aikaa olla av:lla :D http://static.iltalehti.fi/muoti/tatiteinivaatteissayksiHR_st.jpg
no kertokaas nyt sitten hyvät naiset, että miten teidät saisi iskettyä???
Kasimieliset jutut ja vitsit on ehdoton ei. Naisia ne ei kiinnosta. Eri asia varmaan miesporukassa.
Veljeni ovat 190 cm ja raamikkaita, olettaisin, että itse olisin miehenä samoissa mitoissa. Lähestyisin vain niitä, joista olen kiinnostunut. Haluaisin oppia tuntemaan naisen persoonana ja liikut tekisin sen mukaan mistä hän tykkäisi. Pyytäsin syömään, kävelylle ym. Osoittaisin olevani tervehenkinen, turvallinen ja lämminsydäminen.