Nainen jos olisit mies niin miten iskisit naisen?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:55"]
Helppohan se on täällä aina sanoa mitä tekis, mutta oikeassa tilanteessa ette uskaltais tehdä mitään ja kuolisitte yksin.
[/quote]
Uli uli, nyyh *niisk*.
Olen nainen ja tehnyt jo aloitteita miehille. Ei siihen sukupuoli liity jos on munaton vässykkä luonteeltaan ;)
[/quote]
Miehille onkin paljon helpompi tehdä alotteita. Paremmat mahkut onnistua ja ystävällinen vastaan otto.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:55"]
Helppohan se on täällä aina sanoa mitä tekis, mutta oikeassa tilanteessa ette uskaltais tehdä mitään ja kuolisitte yksin.
[/quote]
Uli uli, nyyh *niisk*.
Olen nainen ja tehnyt jo aloitteita miehille. Ei siihen sukupuoli liity jos on munaton vässykkä luonteeltaan ;)
[/quote]
Miehille onkin paljon helpompi tehdä alotteita. Paremmat mahkut onnistua ja ystävällinen vastaan otto.
[/quote]
Ei omasta kokemuksesta ole kauhean positiivista ollut kun joka kerralla olen saanut pakit (oli sitten kyseessä seksi tai oikeat treffit) muttei se mua ole estänyt yrittämästä :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:42"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:24"]Kohtelemalla naista kunnioittavasti ja olemalla kiinnostunut juuri hänestä, ei mistä tahansa naisesta tai pahimmillaan jopa reiästä.. [/quote] Ei toimi on kokeiltu :-( [/quote] Tietysti testasit niihin luonnonkauniisiin, hieman ujoihin mutta aina iloisiin naisiin? :-) Mua ei ole yksikään mies tuolla tavalla yrittänyt iskeä, toki olenkin vaan tavis ulkoisesti. [/quote] Ihan taviksiin, kun itsekin olen tavis. [/quote] Linkkaapa vielä kuva naisesta, jonka määrittelisit tavikseksi. Miesten "tavikset" sattuvat nyt useimmiten olemaan niitä ilman meikkiäkin supernätiltä näyttäviä naapurintyttöjä. [/quote] Miten yllättävää ettei kuvaa tullut. Tää on aina tätä miesten kanssa av:lla :-D [/quote] Olen töissä eli en ehdi koko aikaa olla av:lla :D http://static.iltalehti.fi/muoti/tatiteinivaatteissayksiHR_st.jpg
[/quote]
Ok deletoitakoon ennakkoluulot, oli juuri tavistason nainen linkissä! :-)
[/quote]
Kyllä minä tasoni tiedän. Viehättävän näköinen tuo Susanna, mutta petollinen luonne.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:07"]
Onpa huonoja neuvoja, jos puhutaan nimenomaan pokaamisesta eli seksin saamisesta nopeasti. Tässä oikeat ohjeet: Ole itsevarma, mutta älä ylimielinen. Hymyile ja naura. Älä puhu liikaa itsestäsi ja kysele naisilta heidän mielipiteitään, mutta ole koko ajan hieman sarkastinen - vitsaile myös itsestäsi. Alun jälkeen tee ohi mennen positiivisia havaintoja naisesta (liittyen johonkin asiaan, josta olette jo puhuneet tai ulkonäköön liittyen). Muista kuitenkin välillä kiusoitella, jotta jännite säilyy. Kotiin lähtiessä, ole selkeä ja tee suora ehdotus illan jatkumisesta yhdessä. Voit olla jopa hieman "röyhkeä"; pari suoraa kehua naisen ulkonäöstä auttaa - mutta älä ole creepy tai epätoivoisin oloinen. Jos nainen ei lämpene, kiitä mukavasta illasta ja pyydä puh.numeroa. Jos ei onnaa, anna olla ja jatka eteenpäin. M40v Takana 80-100 naista. Nykyään onnellisesti perheellinen, mutta edelleen kävisi flaksi, jos kiinnostaisi. Ei kiinnosta kuin oma avovaimo ja omat perhe.
[/quote]
Tämä toimii oikein hyvin kun nainen on itsekin etsimässä seksiä ja tulet noin helposti tyrkylle. Kun itse halusin vain seksiä, niin sinunlaisesi helpot miehet olivat parhaita :)
Yrittäkää pojat ymmärtää, että iskutekniika seksin saamiseksi onnistuu niiltä naisilta, jotka haluavat myöskin vain pinnallisen suhteen. Tällöin riittää kun ilmestyt paikalle etkä haise, ole epämiellyttä tmv selkeää vikaa. Kuten ylläoleva mies.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:17"]
Olemalla naisesta aidosti kiinnostunut, rehellinen jos olen kiinnostunut/en ole kiinnostunut, kohtelemalla kuin ihmistä.
[/quote]
Kerran kun eläessään kokisi naisena, että joku mies iskisi tällä tavalla...
[/quote]
Näinpä. Tuo viimeinen tuntuu olevan miehille vaikeaa.
[/quote]
Tuo oli vitsi vai mitä? Naiset ovat täysiä vapaamatkustajia suhteen aloittamisessa, sillä kaikki riskit ovat miehellä ja kaikki voitettava ilman riskiä on naisella. Sillä tuo on juuri miehenä olemista. Kukaan ei iske. Ei kukaan koskaan. Kukaan nainen ei tee minkäänlaista aloitetta eites jossain niinkin alhaisen kynnyksen systeemissä kuin nettideitissä. Jos ei itse lähesty ketään naista niin takuuvarmasti pysyy yksin.
Miesten taakkana on vielä se, että naisten tapana on yleisesti haistatella tyttökavereidensa kanssa jos mies tulee asiallisesti juttelemaan. Mietipä miltä omalle kohdalle miltä tuntuu etenkin jostain ujosta ja muutenkin sellaista miehestä jolla ei ole maailman paras itsetunto ja sitten ihastus nauraa muiden kanssa päin naamaa ja haukkuu kun menee asiallisesti tekemään tuttavuutta?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:47"]
Olemalla naisesta aidosti kiinnostunut, rehellinen jos olen kiinnostunut/en ole kiinnostunut, kohtelemalla kuin ihmistä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuo oli vitsi vai mitä? Naiset ovat täysiä vapaamatkustajia suhteen aloittamisessa, sillä kaikki riskit ovat miehellä ja kaikki voitettava ilman riskiä on naisella. Sillä tuo on juuri miehenä olemista. Kukaan ei iske. Ei kukaan koskaan. Kukaan nainen ei tee minkäänlaista aloitetta eites jossain niinkin alhaisen kynnyksen systeemissä kuin nettideitissä. Jos ei itse lähesty ketään naista niin takuuvarmasti pysyy yksin.
Miesten taakkana on vielä se, että naisten tapana on yleisesti haistatella tyttökavereidensa kanssa jos mies tulee asiallisesti juttelemaan. Mietipä miltä omalle kohdalle miltä tuntuu etenkin jostain ujosta ja muutenkin sellaista miehestä jolla ei ole maailman paras itsetunto ja sitten ihastus nauraa muiden kanssa päin naamaa ja haukkuu kun menee asiallisesti tekemään tuttavuutta?
[/quote]
Ja silti moni nainen on tässäKIN keskustelussa esittänyt sen hartaan toiveen, että joku mies kiinnostuisi tosissaan naisesta, esim. tulemalla juttelemaan päiväsaikaan.
Mä en ole vuosikausiin saanut yhtäkään selvinpäin lähestymistä, ainoastaan humalaisten häiriköintiä kaduilla tai miesten vonkausta baareissa. Ja tosiaan itse olen tehnyt aloitteita niin netissä kuin livenä (tavismiehille/niitäkin alemmille) ja vastakaiku tylyä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:20"]
Kasimieliset jutut ja vitsit on ehdoton ei. Naisia ne ei kiinnosta. Eri asia varmaan miesporukassa.
[/quote]
Ne saattaa kiinnostaa, mutta vasta vakiintuneemmassa suhteessa miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja silti moni nainen on tässäKIN keskustelussa esittänyt sen hartaan toiveen, että joku mies kiinnostuisi tosissaan naisesta, esim. tulemalla juttelemaan päiväsaikaan.
Mä en ole vuosikausiin saanut yhtäkään selvinpäin lähestymistä, ainoastaan humalaisten häiriköintiä kaduilla tai miesten vonkausta baareissa. Ja tosiaan itse olen tehnyt aloitteita niin netissä kuin livenä (tavismiehille/niitäkin alemmille) ja vastakaiku tylyä.
[/quote]
Mitä hyötyä miehelle on asiallisesta päiväsaikaan aloitteen tekemisestä kun vastauksena on "pyh" ja pään pois kääntäminen tai "painu muualle", "haista vittu", "no hyi oot ruma" ym? Täysin häpeällistä toimintaa varsinkaan kun en ole ollut mikään seksiehdottelija, enkä edes muodoton lihava pallo mikä täällä av:llä monien mielestä olisi hyvä syy kamalaan käytökseen. Ja yksikään nainen ei ole tullut tekemään aloitetta, saati edes millään tavalla ilmaissut että olisi kiinnostunut musta.
Kukaan nainen ei ole 30 vuoden aikana ikinä lähestynyt mua, ei yhtään ainoaa kertaa. Ei kertaakaan edes humalassa. Tuntuupa tosi hyvältä kun itse kaikkien tylytysten jälkeen vielä uskaltaudun tekemään aloitteen ja jälleen kaikkien mielestä olen täysi paska. Tosin mun aloitteet on loppu tuon jälkeen.
Kertomalla hauskoja juttuja ja olemalla hyväntuulinen. Olisin rempseä naistennaurattaja.
Pitäisin huolta perushygieniasta ja muutenkin ulkonäöstäni. Sitten olisin kohtelias, huomaavainen ja oma itseni. En olisi yli-lipevä ja kehuisi liikaa, mutta kehuisin kuitenkin sopivasti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"]
Jos nyt miehet lukee tätä, ja varsinkin ne jotka valittaa ettei löydä naista, niin vinkki: katsokaa tästä ketjusta viestit joissa eniten yläpeukkuja ja yrittäkää ottaa niistä vähän vinkkiä. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.
[/quote]
Tai sitten katselee mallia niiltä miehiltä kenellä on naisia. Vähän kuin että kysytkö vinkkejä kalastajalta vai kalalta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"]
Jos nyt miehet lukee tätä, ja varsinkin ne jotka valittaa ettei löydä naista, niin vinkki: katsokaa tästä ketjusta viestit joissa eniten yläpeukkuja ja yrittäkää ottaa niistä vähän vinkkiä. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.
[/quote]
Tai sitten katselee mallia niiltä miehiltä kenellä on naisia. Vähän kuin että kysytkö vinkkejä kalastajalta vai kalalta.
[/quote]
Kala ei osaa puhua. Kuka tahansa tieteilijä olisi varmasti onnensa kukkuloilla mikäli tutkimuskohde osaisi puhua. Siksi en ymmärrä miksi monesti naisten omia näkemyksiä vähätellään eikä niitä kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mun tuntemien naisten pitkäaikaiset kumppanit ovat juuri sen kaltaisia mitä aiemmin on kirjoitettu: fiksuja, hauskoja ja rehellisiä - sellaisia miehiä joihin nainen voi luottaa ja haluta olla yhdessä.
"Saanko painaa pään sun rintojen väliin ja lausua sulle pari Eino Leinon runoa"
Kerrankin jos joku kohtelias, siististi pukeutunut, hygieniastaan huolehtiva ja ystävällinen mies lähestyisi, niin olisin heti kiinnostunut tutustumaan enemmän. Aitous ja ystävällisyys on paljon mielenkiintoisempaa kuin ulkoa opetellut iskulauseet. Huono hygienia on aina turn off, siis todellakin AINA.
Mutta ei, yleensä jos joku lähestyy on se lähestyminen luonteeltaan törkeä. Tai joku pervo yrittää lääppiä tai puristelee perseestä baarijonossa. Tai sitten joku tylsä 100 kertaa kuultu iskulause, tyyliin "oliko vanhempasi simpukoita kun sä olet tuollainen helmi". Yök.
Mua ei varmaan ole koskaan lähestytty selvinpäin. Keskellä päivääkin lähestyneet miehet ovat joko täysin juoppoja tai muuten humalassa. Viinalle haisevat humalaiset miehet on totaalinen turn off.
Kertomalla kuinka kotona menee huonosti ja kuinka paljon ihanampi tämä nainen on kuin oma vaimo. Ja ihmetellen kuinka joku voi näin kolahtaa ja kovaa! Ihan kuin olisimme tunteneet aina. Näin ne naiset isketään. Eikä haittaa vaikka mies on naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:12"]Kertomalla kuinka kotona menee huonosti ja kuinka paljon ihanampi tämä nainen on kuin oma vaimo. Ja ihmetellen kuinka joku voi näin kolahtaa ja kovaa! Ihan kuin olisimme tunteneet aina. Näin ne naiset isketään. Eikä haittaa vaikka mies on naimisissa.
[/quote]
Muhun on kokeiltu tätä taktiikkaa ja voin sanoa ettei todellakaan toiminut, aluksi säälittää mutta kehumisvaiheessa ällöttää miten huonosti kohtelee vaimoaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:42"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:24"]Kohtelemalla naista kunnioittavasti ja olemalla kiinnostunut juuri hänestä, ei mistä tahansa naisesta tai pahimmillaan jopa reiästä.. [/quote] Ei toimi on kokeiltu :-( [/quote] Tietysti testasit niihin luonnonkauniisiin, hieman ujoihin mutta aina iloisiin naisiin? :-) Mua ei ole yksikään mies tuolla tavalla yrittänyt iskeä, toki olenkin vaan tavis ulkoisesti. [/quote] Ihan taviksiin, kun itsekin olen tavis. [/quote] Linkkaapa vielä kuva naisesta, jonka määrittelisit tavikseksi. Miesten "tavikset" sattuvat nyt useimmiten olemaan niitä ilman meikkiäkin supernätiltä näyttäviä naapurintyttöjä. [/quote] Miten yllättävää ettei kuvaa tullut. Tää on aina tätä miesten kanssa av:lla :-D [/quote] Olen töissä eli en ehdi koko aikaa olla av:lla :D http://static.iltalehti.fi/muoti/tatiteinivaatteissayksiHR_st.jpg
[/quote]
Ok deletoitakoon ennakkoluulot, oli juuri tavistason nainen linkissä! :-)