minkä ikäisellä pojallanne ootte huomanneet et alapää aökanut kiinnostaa?
Eikö tyttöjen seksuaalisuus herää aikaisemmin. Pystyykö pojat ennen teini ikää ees tyydyttämään itseään? Minkä ikäsen pojan pojan ootte huomanneet kiinnostuvan tyttöjen alapäästä? T. Äiti jolle poikien seksuaalusuus vierasta
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"]Poikani jäi "kiinni" piirretyistä alapää kuivista. Suksi mietin et onko normaalia jo eka toka luokkalaiselta?
[/quote]
:DDD Mobiililaitteet vastaa palstalla nykyään leijonanosasta huumoria :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"]Poikani jäi "kiinni" piirretyistä alapää kuivista. Suksi mietin et onko normaalia jo eka toka luokkalaiselta?
[/quote]
:DDD Mobiililaitteet vastaa palstalla nykyään leijonanosasta huumoria :D
[/quote]:) nojoo
Voisko vaikka joku mies vastata? Minkä ikäisenä pojilla alkaa siis kiinnostaa nää jutut?
No mulla alkoi kiinnostaa jo 4-5-vuotiaana, joten eiköhän tuo normaalia ole. Olen siis nainen, mutta ei tyttöjen ja poikien välillä nyt niin suurta eroa ole.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:30"]No mulla alkoi kiinnostaa jo 4-5-vuotiaana, joten eiköhän tuo normaalia ole. Olen siis nainen, mutta ei tyttöjen ja poikien välillä nyt niin suurta eroa ole.
[/quote]onpa. Tyttöjen on helppo opetella tyydytys jo pienenä mut pojillahan sperma tulee vasta teini ikäisenä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:30"]No mulla alkoi kiinnostaa jo 4-5-vuotiaana, joten eiköhän tuo normaalia ole. Olen siis nainen, mutta ei tyttöjen ja poikien välillä nyt niin suurta eroa ole.
[/quote]onpa. Tyttöjen on helppo opetella tyydytys jo pienenä mut pojillahan sperma tulee vasta teini ikäisenä.
[/quote]
Niin? En mä tuon ikäisenä tyydyttänyt itseäni,mutta piirtelin tuollaisia ja olin kiinnostunut jos vaikka elokuvassa tuli joku seksikohtaus.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:30"]No mulla alkoi kiinnostaa jo 4-5-vuotiaana, joten eiköhän tuo normaalia ole. Olen siis nainen, mutta ei tyttöjen ja poikien välillä nyt niin suurta eroa ole.
[/quote]
Niin? En mä tuon ikäisenä tyydyttänyt itseäni,mutta piirtelin tuollaisia ja olin kiinnostunut jos vaikka elokuvassa tuli joku seksikohtaus.
[/quote]minkä ikäisenä pojilta onnistui tyydyttäminen?
Masturboida voi mainiosti vaikkei mälli lennä. Miksi ne olis jotenkin riippuvaisia toisistaan
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:38"]Masturboida voi mainiosti vaikkei mälli lennä. Miksi ne olis jotenkin riippuvaisia toisistaan
[/quote]en tiennyt
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:30"]No mulla alkoi kiinnostaa jo 4-5-vuotiaana, joten eiköhän tuo normaalia ole. Olen siis nainen, mutta ei tyttöjen ja poikien välillä nyt niin suurta eroa ole. [/quote]onpa. Tyttöjen on helppo opetella tyydytys jo pienenä mut pojillahan sperma tulee vasta teini ikäisenä.
[/quote]
Sperma tulee teini-iässä joo, mutta orgasmiin ei spermaa tarvita. Itselläni alkoi kiinnostus 5-6 vuotiaana ja silloin opiskelin tumputtamaan. Vuosikymmenien harjoittelun jälkeen voin sanoa olevani ammattilainen.
M
:D ok. [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:30"]No mulla alkoi kiinnostaa jo 4-5-vuotiaana, joten eiköhän tuo normaalia ole. Olen siis nainen, mutta ei tyttöjen ja poikien välillä nyt niin suurta eroa ole. [/quote]onpa. Tyttöjen on helppo opetella tyydytys jo pienenä mut pojillahan sperma tulee vasta teini ikäisenä.
[/quote]
Sperma tulee teini-iässä joo, mutta orgasmiin ei spermaa tarvita. Itselläni alkoi kiinnostus 5-6 vuotiaana ja silloin opiskelin tumputtamaan. Vuosikymmenien harjoittelun jälkeen voin sanoa olevani ammattilainen.
M
[/quote]
Ok . Poikani on siis normaali.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:38"]Masturboida voi mainiosti vaikkei mälli lennä. Miksi ne olis jotenkin riippuvaisia toisistaan [/quote]en tiennyt
[/quote]
Oppia ikä kaikki.
Mieheltä olen kysynyt ja 11-12 vuotiaana huomasi että pippeliä on kiva painaa sänkyä vasten. Alakoulu ikäisenä kiinnosti lähinnä jalkapallo. Tosin joskus tuntuu että nykyään älypuhelimien ja netin kanssa kaikki on niin helposti saatavilla että asioihin törmää aiemmin. Niin ja toisaalta kiinnostaa voi jo nuorena muttei se välttämättä ole seksuaalista. Itse muistan tyydyttäneeni itseäni jo 8 vuotiaana mutta fantasiat ja seksuaalinen kiinnostus poikiin tulivat kunnolla mukaan vasta 13 vuotiaana
Poikani on 16 ja sivuhistorian perusteella näyttää alapään asiat häntä kiinnostavan kovasti
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:43"]
Mieheltä olen kysynyt ja 11-12 vuotiaana huomasi että pippeliä on kiva painaa sänkyä vasten. Alakoulu ikäisenä kiinnosti lähinnä jalkapallo. Tosin joskus tuntuu että nykyään älypuhelimien ja netin kanssa kaikki on niin helposti saatavilla että asioihin törmää aiemmin. Niin ja toisaalta kiinnostaa voi jo nuorena muttei se välttämättä ole seksuaalista. Itse muistan tyydyttäneeni itseäni jo 8 vuotiaana mutta fantasiat ja seksuaalinen kiinnostus poikiin tulivat kunnolla mukaan vasta 13 vuotiaana
[/quote]
Seksuaalisuutta se masturbointi nimenomaan on. Ikä tuo sen kohdentumisen sitten aikanaan.
Meillä ainakin vahditaan lapsia 24/7 niin, etteivät he vain pääse harjoittamaan itsetyydytyksen kammottavaa syntiä!
Poikani jäi "kiinni" piirretyistä alapää kuivista. Suksi mietin et onko normaalia jo eka toka luokkalaiselta?