Tinder-kokemus
Olen 35-vuotias mies, ja aidosti matchaan Tinderissä helpommin 18-20-vuotiaiden naisten kanssa kuin esimerkiksi 25-30-vuotiaiden kanssa. Onko tämä normaalia? Vanhemmat naiset ovat nirsompia? En toki valita. Asia vain kummastuttaa, että näinkin paljon vanhempi mies kiinnostaa teinityttöjä niin kovasti.
Kommentit (17)
Nuoret on vaan niin sinisilmäisiä vielä. Näytät ja vaikutat ehkäpä noin päällisin puolin kivalta. Elämää enemmän nähneet näkevät ehkä ne merkit, jotka kertovat, ettei kannata tutustua. Millainen tyyppi oikeasti olet, kuinka pahasti eksyin harhapoluille?
Vierailija kirjoitti:
Nuoret on vaan niin sinisilmäisiä vielä. Näytät ja vaikutat ehkäpä noin päällisin puolin kivalta. Elämää enemmän nähneet näkevät ehkä ne merkit, jotka kertovat, ettei kannata tutustua. Millainen tyyppi oikeasti olet, kuinka pahasti eksyin harhapoluille?
Olen mukava tyyppi. En usko, että hieman vanhemmilla naisilla muka on jokin ihme erikoisaisti näissä asioissa. Todennäköisesti nuoremmat naiset vain ovat rennompia ja vähemmän vaativia, ei niin, että olisin mikään "luuseri" muiltakaan osin. On korkeaa koulutusta ja hyvä työ yms. -ap
Vierailija kirjoitti:
Näytät varmaan aika nuorelta iästäsi huolimatta?
Näytän joo, ja olen usein epäillyt tätä pääsyyksi. -ap
Nauti nuorista naisista niin kauan kuin voit. Niillä ei ole vielä vauvakuumetta eikä perheenperustamispaineita. Kymmenen vuoden kuluttua et kelpaa enää kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mukava tyyppi. En usko, että hieman vanhemmilla naisilla muka on jokin ihme erikoisaisti näissä asioissa. Todennäköisesti nuoremmat naiset vain ovat rennompia ja vähemmän vaativia, ei niin, että olisin mikään "luuseri" muiltakaan osin. On korkeaa koulutusta ja hyvä työ yms. -ap
Nyt ei vakuuta. Kulissit saat siis pidettyä pystyssä? Kaikki karvat nousee pystyyn. Et varmaan halua kertoa aikaisemmista parisuhdekokeiluista?
Näytät ehkä ikäistäsi nuoremmalta, tai sitten profiilistasi syntyy vaikutelma, että et ole sitoutumishaluinen tai valmis perustamaan perhettä, mikä on monille 30+ naisille jo ajankohtaista.
Incelillä taas tämä sama vanha ja kulunut fantasia, jolla yrittää mammoja ärsyttää 🥱🥱🥱
Jos sulla oikeasti olisi vähänkään vientiä, niin et roikkuisi täällä keski-ikäisten naisten huomiota kerjäämässä lauantai-iltana. Fakta 💯
Vierailija kirjoitti:
Nauti nuorista naisista niin kauan kuin voit. Niillä ei ole vielä vauvakuumetta eikä perheenperustamispaineita. Kymmenen vuoden kuluttua et kelpaa enää kenellekään.
Siis, hetkonen. Saan nuorilta naisilta paljon huomiota juuri nyt, mutta sitten vain kymmenen vuoden päästä olen kategorisesti kelpaamaton jokaiselle naiselle maailmassa? Öö? -ap
Vierailija kirjoitti:
Incelillä taas tämä sama vanha ja kulunut fantasia, jolla yrittää mammoja ärsyttää 🥱🥱🥱
Jos sulla oikeasti olisi vähänkään vientiä, niin et roikkuisi täällä keski-ikäisten naisten huomiota kerjäämässä lauantai-iltana. Fakta 💯
Missä minun muka pitäisi olla lauantai-iltana? Olen introvertti ja viihdyn kotosalla. Viikko sitten oli oikein kivat pirskeet, mutten joka viikko jaksa jossain käydä. Oletpas ahdasmielinen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei vakuuta. Kulissit saat siis pidettyä pystyssä? Kaikki karvat nousee pystyyn. Et varmaan halua kertoa aikaisemmista parisuhdekokeiluista?
Mitkä "kulissit"? Mitä oikein hourailet? Liikaa saippuaoopperoita ja Seiskaa? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, hetkonen. Saan nuorilta naisilta paljon huomiota juuri nyt, mutta sitten vain kymmenen vuoden päästä olen kategorisesti kelpaamaton jokaiselle naiselle maailmassa? Öö? -ap
Voihan poitsu puppeli, et uskokaan. Maailma on karu paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä minun muka pitäisi olla lauantai-iltana? Olen introvertti ja viihdyn kotosalla. Viikko sitten oli oikein kivat pirskeet, mutten joka viikko jaksa jossain käydä. Oletpas ahdasmielinen. -ap
Että oikein pirskeet 🤣🤣🤣 Oliko lavatanssit ja solistina Nurmeksen Rytmiorkesteri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein pirskeet 🤣🤣🤣 Oliko lavatanssit ja solistina Nurmeksen Rytmiorkesteri?
Anteeksi, oliko tämä nyt jokin boomer-viittaus, jota en ymmärrä? Meni täysin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan poitsu puppeli, et uskokaan. Maailma on karu paikka.
Aijaa. :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä "kulissit"? Mitä oikein hourailet? Liikaa saippuaoopperoita ja Seiskaa? -ap
Miten se menikään. Mukava, korkea koulutus, hyvä työ, ok ulkonäkö. Eli ihan hyvä alku. Ei tuo toisaalta kovin lupaavaltakaan kuulosta.
Olet kyllä siinä oikeassa, että vuosien karttuessa oppii asettamaan rimaa kohdilleen. Nuorempana energiaa riittää, taivas on unelmien raja ja usko/luottamus ihmisiin ole ehkä ehtinyt horjumaan. En epäile etteikö kertomasi menestyksestä pitäisi paikkaansa.
Muuten, kuinka kauan näiden nuorten naisten kiinnostus kestää noin yleensä? Vai etkö itse halua mitään pysyvämpää tai etkö ole löytänyt sitä, mitä haet naiselta?
Toivottavasti löytyy vielä se omaa ikää lähellä oleva match ja pääset treffeillekin. Pidän peukkuja!
Näytät varmaan aika nuorelta iästäsi huolimatta?