Miksi lapsia ei saa vihata?
Kertokaa te jolla on lapsia. Miksi en sais vihata teidän rumaa ja lihavaa mika jalmaria joka on huonosti kasvatettu. Miksei lapsia saa vihata? Jotkut vihaa koiria, kissoja, mamuja, vammasia, ylipainoisia, kauniita jne. Miksi lapsia ei saisi vihata? Eikä mitää olet itsekin ollut lapsi joskus tai muuta paskaa.
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:55"]
Ei saa vihata, ja se on omaksi parhaaksi. Noloa mesota nyt jostain lasten vihaamisesta, kun ääni muuttuu kellossa sillä sekunnilla kun havahdut et sulla on oma rakkauspakkaus masussa kasvamassa. Niin se vaan menee :)
[/quote]
Holokausti on valhe.
[/quote]Valitettavasti ei ole.
[/quote]
Neuvostoliiton väärentämät "kaasukammiot" ja muut natsien " hirveydet", ovat paisutettua propagandaa. Voittajat kirjoittavat historian.
[/quote Jotain propagandaa olet itse mennyt uskomaan. Kummasti häviäjät kirjoittavat sitä samaa historiaa. Eikä keskitysleirit ja kaasukammiot ja ruumisröykkiöt sun muut ole pelkästään jonkun sanomisten varassa.
Ei saa vihata, ja se on omaksi parhaaksi. Noloa mesota nyt jostain lasten vihaamisesta, kun ääni muuttuu kellossa sillä sekunnilla kun havahdut et sulla on oma rakkauspakkaus masussa kasvamassa. Niin se vaan menee :)
[/quote]
Holokausti on valhe.
[/quote]
Neuvostoliiton väärentämät "kaasukammiot" ja muut natsien " hirveydet", ovat paisutettua propagandaa. Voittajat kirjoittavat historian.
[/quote]Ei vaan huomio kinnitettiin noihin jotta Neuvostoliiton/kommunismin/ Stalinin oma hulluus ja julmuus ei paljastuisi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:10"]
Minä kyllä vihaan lapsia. En vihaisi, jos niillä olisi vanhemmat, jotka kasvattaisivat lapsensa oikein. Sellaisia vanhempia ei vain ole näkynyt enää viimeiseen neljäänkymmeneen vuoteen. Minun ikäiseni osasivat vielä käyttäytyä vieraissa ja kaupungilla ja kaupoissa eikä tarvinnut vanhempien kuin vähän sähähtää, niin lapset tukkivat suunsa ja olivat kiltisti, mutta ajat - ja vanhemmat - ovat totisesti noista ajoista muuttuneet. Nyt lapsia ei saa enää komentaa käyttäytymään okein, koska herranduudelis sentään, ne saavat komentamisesta traumoja! Vanhemmat eivät tykkää, jos lapset eivät tykkää heistä, silloin vanhemmat saavat traumoja! Eli nössöjä koko sakki. Ei ihme, että lapsia vihataan, koska vanhemmat ovat heistä hirviöitä tehneet.
Tämä oli tahattomassa naiiviudessaan jotenkin liikuttava. Otan osaa. Johtuisiko vihasi pieniä ja vähäisiä kohtaan siitä, että sinut on aina tukahdutettu?
Minä olen itse pieni ja vähäinen, metri ja 52 senttiä päälle.
Kuka hemmetti sinä olet minun mielipidettäni mollaamaan? Taidat itse olla itseriittoinen hubris-ihminen. Tai sinulla on lapsia, joiden edessä olet antautunut ja he pitävät sinua pilkkanaan? Ainakin olet minua nuorempi, sen kyllä huomaan heti..
Olet siis pieni, äkäinen ja kimeä.
[/quote]
Etkä sinä ole vieläkään lähtenyt ulos vähän happea ottamaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:36"]
[/quote]
Holokausti on valhe.
[/quote]
[/quote Jotain propagandaa olet itse mennyt uskomaan. Kummasti häviäjät kirjoittavat sitä samaa historiaa. Eikä keskitysleirit ja kaasukammiot ja ruumisröykkiöt sun muut ole pelkästään jonkun sanomisten varassa.
[/quote]
Pitkä dokkari, mutta kannattaa katsoa. Voi muuttaa mieltäsi asiasta.
Saa toki ! Mutta sen voi pitää omana tietonaan ! Lisäksi Viha on iso sana ! En pidä on neutraaliksi sana =D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:08"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:41"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:20"] Viha on hyvä sana. Minuakin varmaan vihaa moni ja hyvä niin. Vihaan edelleen lapsia. [/quote] Viha on kuluttava ja energiaa syövä tunne, miksi kantaa turhaa taakkaa. [/quote]Höpsis. Vihahan on mainion energisoiva, eteenpäin työntävä tunne, joka saa tarttumaan epäkohtiin, puolustamaan rajojaan ja välttämään sellaista, mikä ei ole omien arvojen mukaista. Aggressio vie energiaa vain, jos sitä häpeilee ja yrittää tukahduttaa. Kyse on kuitenkin aivan normaalista tunteesta. Inhokin on normaali ja jopa hyödyllinen tunne. Koska inhoan lapsia, olen säästänyt sen reilut sata tuhatta, jonka oman lapsen elättäminen maksaa. -28 [/quote] Jostain syystä kuullostat vihervasemmistoanarkistilta. [/quote]Minä (en ole kirjoittanut ketjuun) olen punavihervasemmistomädättäjäanarkistifemakko ja minulla on lapsia. En vihaa kategorisesti ketään (paitsi persuja, fasisteja ja natseja, duh) sellaisten ominaisuuksien perusteella, jota ihmiset eivät ole itse valinneet. Näitä ovat esimerkiksi ikä, sukupuoli, etninen tausta, jossain määrin esim. koulutustaso jne. Tämä aggression rakentavuudesta puhuja vaikuttaa enemmän jonkinlaiselta näennäisälyköltä "hevosen kyrpää" huutelevan kirjailija Hännikäisen tapaan. Kyseessä on kasvava ilmiö, johon kuuluu leimallisesti näiden näennäissivistyneiden yksilöiden muodoltaan asiallinen kirjoittelu milloin mitäkin ihmisryhmää vastaan (esim. naiset, ulkomaalaiset, lapset), mutta joka on sisällöltään lopulta vain vihapuhetta kauniiksi puettuna. Terveisin, Kukkahattutäti [/quote] täti tarvitsee persua perseeseen
[/quote]
Sinä taas tarvitset aivot päähäsi.