Rakel Liekki - onko viehkeä?
Äsken tuli mainos jossa hän esiintyi. Minusta ne punaiset pidemmät hiukset sopivat paremmin. Nuo vaaleat lyhyet saa näyttämään miehiseltä... hänellä kun on aika maskuliinisen terävät kasvonpiirteet.
Mitä mieltä te?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:55"]Äsken tuli mainos jossa hän esiintyi. Minusta ne punaiset pidemmät hiukset sopivat paremmin. Nuo vaaleat lyhyet saa näyttämään miehiseltä... hänellä kun on aika maskuliinisen terävät kasvonpiirteet.
Mitä mieltä te?
[/quote] siis...aivan saatanan ruma kun suoraan sanon m34
Tämän nelikymppisen miehen silmissä hyvinkin kaunis.
Mustalaisen näköinen, ihan Miritza Lundbergin näköinen. Varmaan joku yhteinen "eno" heillä.
Olen bi-nainen ja voisin kyllä Rakelin kanssa touhuta, upea on!
No eipä kyllä kuulu minun ihannetyyppiin
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:00"]Olen bi-nainen ja voisin kyllä Rakelin kanssa touhuta, upea on!
[/quote]
Lesbot ja bit varmaan tykkäävätkin kun on miehekäs.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:00"]Olen bi-nainen ja voisin kyllä Rakelin kanssa touhuta, upea on! [/quote] Lesbot ja bit varmaan tykkäävätkin kun on miehekäs.
[/quote]Ime sinä vaan omaa ruskeaa persreikääsi lorto
Kaunis kuin mikä, kun ottaa kontillaan jättijortikkaa kakkoseen.
Maine meni jo,suosio hehkui hetken,sitten hiipui ja paloi kuin paskan liekki mitään jälkeensä jättämättä.
Sanon ihan periaatteesta että hyi kamala, todella ruma ja typerä. Tämä siis siksi että suhteemme alussa mies möläytti, että tahtoisi mennä joskus katsomaan Rakelin private show. Miten typerästi sanottu asemastaan ja ulkonäöstään epävarmalle nuorelle naiselle :D Oikeastihan toi Rakel on mun mielestä aika hot ja voisin itsekin touhuta sen kanssa..
Huippukaunis ja myös miellyttävän oloinen persoona. Ja olen nainen, hetero vieläpä, eli ei ole vaan "lesbojen makuun" ;) Miehekkään näköinen hän ei mielestäni ole, vaan särmikkään ja kiehtovan näköinen. Ei mikään nöpönenäinen söpöliini, vaan sellaisella komealla tavalla kaunis. :D Sellainen kauneus iskee minuun!
Lesbohan se on. Silti ollut aina hyvin, hyvin nätti ja silmiä hivelevä neitokainen.