Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko neljä vuotta seurustelua pitkä aika?

Vierailija
16.07.2015 |

Teidän mielestänne? Aloimme seurustelemaan kun olin 19 vuotias. Menimme alkukesästä naimisiin ja osan mielestä tuo 4 vuotta pnon pitkä aika ja osan mielestä ihan liian lyhyt :D Mites teidän mielestä?
Omasta mielestäni ei ole kovin pitkä aika :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on pitkä aika, varsinkin nykyään. Me seurustelimme 3 vuotta ja sitten menimme kihloihin. Siitä 1, 5 vuoden kuluttua menimme naimisiin. Just juhlimme 25- vuotishääpäiväämme. Kun aloimme seurustella, olin juuri täyttänyt 18 vuotta. Nyt olen hieman vanhempi...

Vierailija
2/3 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän ihmisestä ja iästä kai, ei pitkä eikä lyhytkään. Meillä tulee syksyllä 4 vuotta seurustelua täyteen, 3 vuotta ollaan asuttu yhdessä, ei olla vielä kihloissa ja ikää molemmilla vasta 20v. Veikkaan että sitten kun mennään kihloihin, niin ihmiset kauhistelee kuinka nuoria ollaan, mutta ollaanhan tässä jo useampi vuosi yhdessä oltu kun 16-vuotiaina alettiin seurustelemaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee syksyllä neljä vuotta täyteen, reilut kolme niistä asuttu yhdessä. Tavallaan tuntuu tosi pitkältä ajalta, koska olen nuori (21), ja paljon on ehtinyt tässä vaiheessa elämää noina vuosina luonnollisesti tapahtua. Mutta sitten kun vertaa vaikka siihen, että isovanhempani viettivät juuri 50-vuotishääpäiväänsä, niin eihän tuo ole aika eikä mikään. Mutta sen verran pitkä aika kuitenkin, että voin vakavasti sanoa miestä rakastavani, ja yhdessä olemme tulevaisuutta jo hahmotelleet. N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän