Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän perunapussien sisällöstä AINA puolet pilalla

Vierailija
16.07.2015 |

Nyt meni hermot.

Mikä siinä on, että lähes joka kerta S-ryhmän oman merkin perunapussista puolet perunasta on mustaa tai muuten huonoa. Ostan kahden kilon punaisia perunapusseja noin 1.5€:n hintaan ja lähes joka kerta vuodenajasta riippumatta puolet on perunoista on suoranaista paskaa. Kyllä tulee perunalle hintaa.

Teen muussia, olen kuorinut nyt noin puolet kahden kilon pussista Afra perunaa, jonka on pakannut Veljekset Kuusisto 06-aleelta. Eipä ole paljoa saanut muussikattilaan vielä täytettä, kompostiin kyllä! Näistä 10.7.15 pakatuista, parasta ennen 30.7.15 perunoista. 

Ja kyllä, olen valittanut useasti sekä s-kaupalle ja toimittajalle. Mutta kukapa kuluttajaa kuuntelisi. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista perunoista ei muusia tehdä. Eikö äiti/isi opettanut kokkaamaan?

Vierailija
42/48 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 02:58"]

[/quote]

Onko joku puhunut jotain uusista perunoista tässä vai onko mulla mennyt jotain ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:46"]

Nyt meni hermot.

Mikä siinä on, että lähes joka kerta S-ryhmän oman merkin perunapussista puolet perunasta on mustaa tai muuten huonoa. Ostan kahden kilon punaisia perunapusseja noin 1.5€:n hintaan ja lähes joka kerta vuodenajasta riippumatta puolet on perunoista on suoranaista paskaa. Kyllä tulee perunalle hintaa.

Teen muussia, olen kuorinut nyt noin puolet kahden kilon pussista Afra perunaa, jonka on pakannut Veljekset Kuusisto 06-aleelta. Eipä ole paljoa saanut muussikattilaan vielä täytettä, kompostiin kyllä! Näistä 10.7.15 pakatuista, parasta ennen 30.7.15 perunoista. 

Ja kyllä, olen valittanut useasti sekä s-kaupalle ja toimittajalle. Mutta kukapa kuluttajaa kuuntelisi. 

[/quote]

Siksi, että S-ryhmä ostaa kerralla niin paljon, että puolet pilaantuu. Lidlis ei ole tätä ongelmaa, sillä sieltähän välillä iltaisin saattaa olla jotkut tuotteet loppu, koska ostavat joka päivä uudet satsit vihanneksia, hedelmiä jne.

Mieluummin tuoreita ja sillon tällön hyllyt tyhjät, kuin yltäkylläiset valikoimat, jotka sitten pilaantuu helposti. Hukkaprosenttikin kasvaa, kun ostaa liikaa.

[/quote]

Ei ässä koko vuoden perunoita osta kerralla oman varastoon vaan erät tuottajalta, joka säilöö syksyllä nostetut perunat ja pakkaa niitä ässälle myyntiin ympäri vuoden.

Vierailija
44/48 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 03:56"]

[/quote]

Onko joku puhunut jotain uusista perunoista tässä vai onko mulla mennyt jotain ohi?

[/quote]

Menikö sulla aloitusviesti ohi:

"Näistä 10.7.15 pakatuista"

Vierailija
45/48 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ne tummuneet hiukan jäätyneet, ei vaikuta makuun? Lidlin rupi/pintavikaisia haluaa kuoria, mutta vitamiinit kärsii sitten.

Vierailija
46/48 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 03:56"]

[/quote]

[/quote]

Menikö sulla aloitusviesti ohi:

"Näistä 10.7.15 pakatuista"

[/quote]

Etkö tienny et ei vanhoja perunia säilytetä koko vuotta pusseissa vaan laareissa turpeessa ja sit pakataan kunne lähtee myyntiin?????? Ens joulunaki on viellä myynnissä syksyllä 2014 nostettua perunaa!

Vierailija
47/48 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:16"]

Oisko ne tummuneet hiukan jäätyneet, ei vaikuta makuun? Lidlin rupi/pintavikaisia haluaa kuoria, mutta vitamiinit kärsii sitten.

[/quote]

Jäätyny peruna on pilalla eikä rakenne eikä maku ole enään kunnossa,

Vierailija
48/48 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:48"]

Kuvassa tämän päiväisen perunapussin ensimmäinen peruna. Tätä laatua siis ympäri vuoden viimeiset 2-3 vuotta S-ryhmästä. Viljelijän sivuilta huomasin, että kyseinen Afra-lajike on nyt tänä vuonna poistunut viljelystä, varmaankin tämän huonon laadun takia. Silti vielä meille kuluttajille myydään täyteen hintaan laadultaan korkeintaan rehuksi käyvää perunaa. 

Tämä avautuminen tänne Vauva-palstalle, koska S-ryhmä ei ole asiasta kiinnostunut.

[/quote]

Eli olet viimeiset 2-3 vuotta ostanut paskoja perunoita koska? Olet tyhmä, idiotti vai muutenvaan vajaa? Ei ole tullut jo 2 vuotta sitten mieleen vaihtaa perunalajiketta tai vaikka kauppaa kokonaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä