Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne Suomesta kannattaisi paeta sotaa jos Venäjä hyökkäisi tänne?

Vierailija
25.02.2022 |

Ruotsiin? Vai jonnekin kauemmas? Minne itse menisit?

Kommentit (288)

Vierailija
281/288 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääätin koulukiusaamisten jälkeen etten enää jaksa paeta.

Armeijan huoltojoukkoihin? 

Vierailija
282/288 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähtisin Kanadaan

Turistiksi max 3 kk:ksi vai? Kanadaan on vaikeaa saada oleskelu- tai työlupaa. 

Kanadan tilanne nykyään, kaikki pakolaiset tervetulleita=D sinne vaan sotapakolaikseksi, ei vaan taida paikalliset tykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/288 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tahansa fiksumpaan maahan kuin suomi. Venäläistyyppinen suomi missä mikään ei toimi ei ole mun juttu.Eikä aivopesu. Lottovoittaja suomessa syntynyt? just joo. Ihmiset on oikeasti alkanu seota. Muovi aivoissa? sitäkin on kaikkialla.

TERVEISIN melko vanha ihminen.

Ovat varmaan lisänneet mielialaa kemiallisesti muuttavaa fluorin määrää juomavedessä, ihmiset on alkaneet seota. Olen huomannut saman.

Vierailija
284/288 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähtisin Kanadaan

Turistiksi max 3 kk:ksi vai? Kanadaan on vaikeaa saada oleskelu- tai työlupaa. 

Kanadan tilanne nykyään, kaikki pakolaiset tervetulleita=D sinne vaan sotapakolaikseksi, ei vaan taida paikalliset tykätä.

Kanadalaiset on samallaisia lampaita kuin suomalaiset, kuka vaan saa sinne mennä ja viedä työpaikat. Diktaattori globalisti kommari trudeau jo toista kymmentä vuotta vallassa ja sen huomaa.

Vierailija
285/288 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Yhdysvaltoihin.  Tämä maa on Suomen "ystävä" nytkin antaa käskyn taisteluihin Venäjää vastaan. Yhdysvallat on kaukana sodasta, Suomi lähellä.

Vierailija
286/288 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olette halvalla valmiit myymään isänmaanne, miettikää , miten teitä kohdeltaisiin maissa,johon pelkurimaisesti pakenette? Mitä mieltä olette tänne tulleista onnenonkijoista? Sotaa nekin monet ovat paossa.

Minua ainakin miehenä kohdellaan suomessa todella vihamielisesti ja hirveästi. Ulkomailla paljon paremmin kohdellaan kokemukseni mukaan, joten ei nyt ihan mene putkeen väitteesi. Sitä paitsi suomessa on jo vuosikymmen pidetty sotaa paenneita etenkin sotilasikäisiä miehiä sankareina ja nostettu jalustalle, joten ei ole mitään moraalista syytä jäädä suomen takia kuolemaan.

Vierailija
287/288 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaveteraaneja kohdeltiin käsittääkseni sodan jälkeen aika huonosti, ja heti viime sotiemme jälkeen, jopa hyvin korkea arvoista sotilashenkilöstöä, joutui lähtemään maasta. Kuten eräs lähisukulaiseni aikoinaan. 

Minullakin ollut samankaltainen tarina, eli jouduin vaihtamaan osoitteen kokonaan toiseen maahan, kun aivan liikaa on pielessä suomi sossulandiasta. 

Vierailija
288/288 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta kannattaisi korjata jos sanaksi kun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan