Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki miehet näin lapsellisia?

Vierailija
16.07.2015 |

Olen seurustelut 4 vuotta nyt kolmikymppisen miehen kanssa. Minä olen muutaman vuoden nuorempi ja tämä on ensimmäinen kunnon seurustelusuhteeni.

Välillä tuntuu, että olisin vain ison vauvan äiti! Mies puhuu minulle rumasti, nimittelee, huutaa ja heittelee tavaroita minulle suuttuessaan, piikittelee ja on matkivinaan minua, naureskellen pilkkaa minua myös. Sitten kun riidan jotenkin saa sovittua ja mies lupaa lopettaa lapselliset juttunsa, ei kyllä kauaa mene, ennen kuin se alkaa taas. Hän vetää kaiken aina pöntöstä alas, kun minulle suuttuu.

Olen ihan hämilläni tuollaisesta käytöksestä, sillä en ole aikuisiällä keneltäkään muulta joutunut tuollaista sietämään. Hermot ovat kireällä, eikä tulevaisuus tuollaisen kanssa kyllä kovin mahdolliselta vaikuta.

Minua hän kyllä nuoremman ikäni vuoksi pikkutytöttelee, mutta jos tuollainen on muka aikuinen mies, taidan ryhtyä lesboksi.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:51"]

Ja Pyhässä Vulvassa ei itsessään ole taaskaan mitään vikaa? Ihan yksinkö se mies riitelee?

Yksipuolinen kantturan versio miesvihapalstalla.

Halailkaa toisianne lesbofemakot, ja haukkukaa miehiä  ; )

[/quote]

Näinpä. Vika on AINA miehessä, prinsessaharhaisissa ämmissä ei ole koskaan mitään vikaa. Ikinä.

[/quote]

Jos ämmässä on vikaa miksei ap:n mies ole jättänyt jo moista kantturaa aikoja sitten?

[/quote]

Joku luuserimies nyt vastaamaan tähän kysymykseen!

[/quote]

Niin, jospa miehessä ei olekaan vikaa, vaan aloittaja tykkää uhriutua sukista lattialla ja pyykkikoneen napin painamisesta?

Ja riitely on seurausta jatkuvasta aloittajan harjoittamasta vittuilusta ja nalkutuksesta?

Toki vika on teidän miesvihaajien mielestä aina, ja yksinomaan miehessä ?

[/quote]

No miksi VITUSSA SE MIES EI JÄTÄ NAISTA vaan jää tuollaisen paskanaisen kanssa suhteeseen?

Et käsittänyt edes yksinkertaista kysymystä, kuinka vitun tyhmä sä oikein olet! :D

[/quote]

Koska Suomessa ei ole kuin paskanaisia. Siksi.

[/quote]Olen pahoillani jos äitisi ja sisaresi ovat olleet paskanaisia. Samoin koko sukusi naiset ja ehkä ne naapurin tytötkin, mutta et sinä koko Suomen naisia tunne joten et voi noin sanoa. Olet kai paska sukua(ainakin sukusi naiset?) ja sen takia vedät koko Suomen paskat puoleesi. Täällä meilläpäin ei ole paskanaisia näkynytkään. Asuvat varmaan siellä teilläpäin;)

Vierailija
42/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:01"]

Kaveripiiriini, 20 ihmistä, ei kuulu yhtäkään miestä, joka olisi kuvaamasi urpo. Mistä te naiset ongitte näitä vajakkeja? Menikö kauan, että lopulta löysit itsellesi tarpeeksi surkean tapauksen ja annoitko sinä aikana pakit 50 normaalille miehelle?

[/quote]Minun kaveripiiriini kuuluu viitisenkymmentä ihmistä, ja olen ihan samaa mieltä. Ei tulisi mielenkään esittää noin tyhmää kysymystä kuin aloittaja otsikossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:16"]

Ja Pyhässä Vulvassa ei itsessään ole taaskaan mitään vikaa? Ihan yksinkö se mies riitelee?

[/quote]

Näinpä. Vika on AINA miehessä, prinsessaharhaisissa ämmissä ei ole koskaan mitään vikaa. Ikinä.

[/quote]

Jos ämmässä on vikaa miksei ap:n mies ole jättänyt jo moista kantturaa aikoja sitten?

[/quote]

Joku luuserimies nyt vastaamaan tähän kysymykseen!

[/quote]

Niin, jospa miehessä ei olekaan vikaa, vaan aloittaja tykkää uhriutua sukista lattialla ja pyykkikoneen napin painamisesta?

Ja riitely on seurausta jatkuvasta aloittajan harjoittamasta vittuilusta ja nalkutuksesta?

Toki vika on teidän miesvihaajien mielestä aina, ja yksinomaan miehessä ?

[/quote]

Jos nainen vittuilee ja nalkuttaa, miksi mies ei LÄHDE??

Vierailija
44/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:03"]

[/quote]

Ap:n pointti meni sitten ohi niin että viuhui? Katsos kun riitaa voi tulla niin, että vika on molemmissa. Se, millainen käytös on ok riitojen aikana, on toinen juttu. Haukkuminen, tavaroiden paiskominen, ivaaminen, huutamalla huutaminen jne. ei ole ok. Ei sen kummemmin mieheltä kuin naiseltakaan. Miten sitä ikinä kuvittelee selvittävänsä mitään ristiriitoja ja ongelmia, jos toinen ei pysty edes aikuismaiseen käytökseen?

[/quote]

Niin, sinä nielet aloittajan yksipuolisen kertomuksen noineen? Ja nainen riidellessään tekee sitten mitä?

Tuskin mies raivoaa tai nimittelee riidellessään "yksin"? Mutta tietenkin vika on miehessä.

Kuinka urpoja ämmiä tällä palstalla oikein notkuu?

[/quote]

En minä ainakaan huuda tai nimittele ketään. Muistan suuttuessanikin, että tuossa on minulle kaikesta huolimatta rakas ihminen, josta välitän sen verran, etten halua loukata häntä. Toki myönnän, että sitten kun tavaroiden paiskominen ja minun haukkuminen on aloitettu miehen toimesta, korotan kyllä ääntäni ja muistutan miten ikävää moinen käytös on. Ikävä kyllä, se vain lisää vettä myllyyn. Ja kuten tuolla joku aiemmin jo sanoikin, ei tuollainen käytös ole sallittua vaikka se toinen tekisi mitä. Miehen vakioselitys törkeälle käytökselleen onkin, että minä ärsytin. Ärsyttää tuollainen käytös minuakin, mutta enpä taannu silti kakaran tasolle.

Olen minä nyt sen verran etäisyyttä ottanut, että tavarani siirsin eri osoitteeseen. Sovittiin vielä "mietintäaikaa", mutta kyllä päätökseni alkaa aika selvä olemaan. Ei tämä tietenkään aina ole tällaista ollut, ymmärrän kumminkin, että näin ei voi jatkua. Kumppaniinsa pitäisi pystyä luottamaan hankalissakin tilanteissa, tämä pysyy vierellään vain, jos vastoinkäymisiä ei ole.

AP

[/quote]

Juupa juu. Eli porvosoit miehesi raivostumaan, ja sitten uhriudut.

Normaali ihminen ei niin tee. Mutta vika on vain miehessä? Toki on, kun sinä provosoit?

[/quote] Mitä kaikkia maailman asioita naisen tulee välttää ja hillitä, jotta mies (anteeksi kaikki maailman miehet ja heidän kollektiivinen ja herkkä maskuliinisuutensa) ei koe itseänsä provosoiduksi ja uhatuksi ja näin ollen ole pakotettu riehumaan? Kerro nyt ihmeessä, kun olet niin kätevä aina näitä parinrivin lompakkovulvauhriutujanainen-kommentteja viljelemään. Hirveän vähän sinulla on kuitenkin niitä käytännön neuvoja. Kun nyt kuitenkin tiedät, että kaikki naiset ovat tietynlaisia ja kaikki miehet tietynlaisia, eikä yksilöeroja ja tilanteita ole, niin auta nyt jumalauta, että osaamme kaikki samanlaiset vulvalompakko-muijat käyttäytyä!

Vierailija
45/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naisvihaaja floodasi aloitukseen 180 alapeukkua..

Vierailija
46/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:33"]

Huoh, kyllä. Kaikki maailman muut miehet ovat täsmälleen samanlaisia.

[/quote]No ei kyllä ole. Vaihtamalla varmasti paranee. suurin osa miehistä ei kyllä ole noin kamalia. Omakaan mies ei  mikään paras mahdollinen ole, mutta ei kyllä ikinä' nimittele eikä käyttäydy noin. Minusta tuo sun kaveris kuulostaa kyllä tosi huonolta. Älä siihen tyydy tai pilaat koko loppu elämäsi. Ei tuollaista kohtelua tarvitse sietää. Hirveä mies. Tuohan on selvää henkistä väkivaltaa.Lähde vielä kun voit. 

[/quote]

Taisi olla sarkasmia tuo eka kommentti. Mutta joo, miksi te naiset jäätte tuollaisiin suhteisiin? Onko niin kamalaa olla yksin että pitää sietää tuollaista käytöstä?

Vierailija
47/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki miehet tuollaisia. On myös terveellä itsetunnolla varustettuja miehiä, joilla on varaa olla ystävällisiä ja kunnioittavia muita kohtaan.

Vierailija
48/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyvin tempperamenttinen ja menettää maltin liian helposti, mutta se ei ole normaalia joten lääkärin puheille täytynee hänen mennä, pelkkä halu muuttua ei riitä kun taustalla vakavampi ongelma

Vierailija
49/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:45"]

Ei ole kaikki miehet tuollaisia. On myös terveellä itsetunnolla varustettuja miehiä, joilla on varaa olla ystävällisiä ja kunnioittavia muita kohtaan.

[/quote]

Mutta nuo miehet pariutuvat samankaltaistensa naisten kanssa.

Heikkoitsetuntoisille naisille jäävät ap:n miehen kaltaiset olennot kun eivät itseään arvostaville naisille koskaan kelpaa, ihan syystä!

Vierailija
50/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:33"]

Huoh, kyllä. Kaikki maailman muut miehet ovat täsmälleen samanlaisia.

[/quote]No ei kyllä ole. Vaihtamalla varmasti paranee. suurin osa miehistä ei kyllä ole noin kamalia. Omakaan mies ei  mikään paras mahdollinen ole, mutta ei kyllä ikinä' nimittele eikä käyttäydy noin. Minusta tuo sun kaveris kuulostaa kyllä tosi huonolta. Älä siihen tyydy tai pilaat koko loppu elämäsi. Ei tuollaista kohtelua tarvitse sietää. Hirveä mies. Tuohan on selvää henkistä väkivaltaa.Lähde vielä kun voit. 

[/quote]

Okei, sarkasmi on vaikea laji, ymmärrän. Mutta jotain rajaa sentään...

Vierailija
51/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurustelin huonolla itsetunnolla varustetun miehen kanssa. Se epäili mua jatkuvasti ihan ihme asioista, yritti rajoittaa yhteydenpitoa perheeseen ja ystäviin ja käyttäytyi uhkaavasti mua kohtaan ja vahti kaikkia tekemisiäni. En kauaa semmosta katellu, vaan jätin sen 3kk seurustelun jälkeen. Nyt olen ollut yli neljä vuotta sellaisen miehen kanssa, jonka kuvailin tuolla 9. kommentissa ja en aio siitä hevillä luopua. Jos nainen arvostaa itseään ja muita ja odottaa samaa puolisoltaankin, niin hyvä parisuhde on mahdollinen. Älkää sietäkö alentavaa käytöstä yhtään! Älkää myöskään itse alentako muita.

Vierailija
53/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia tuollainen edes riidellessä. Ei ole sattunut mun kohdalle koskaan ainakaan.

Vierailija
54/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnekseni tuollaiseen "mieheen" ikinä törmännyt: Hyviäkin miehiä on ja paljon.

Vierailija
55/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu sai mut epäilemään että palstan tyhmien ämmien haukkuja, pyhävulva-mies ois mun avopuoliso. Se jaksaa aina syyllistää mua joka asiasta, "provosoin" sen suuttumaan mulle, mä ansaitsen sen että se kirjaimellisesti sylkee mun kasvoille... No uutta kämppää haenkin kokoajan. On myös tollanen lapsellinen suuttuja, haukkuu ja loukkaa eikä osaa yhtään kontrolloida itteään. Kutsuu itseään myös tosimieheksi.

Vierailija
57/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]

Tää keskustelu sai mut epäilemään että palstan tyhmien ämmien haukkuja, pyhävulva-mies ois mun avopuoliso. Se jaksaa aina syyllistää mua joka asiasta, "provosoin" sen suuttumaan mulle, mä ansaitsen sen että se kirjaimellisesti sylkee mun kasvoille... No uutta kämppää haenkin kokoajan. On myös tollanen lapsellinen suuttuja, haukkuu ja loukkaa eikä osaa yhtään kontrolloida itteään. Kutsuu itseään myös tosimieheksi.

[/quote]

Läpsäytä sitä kaikkien av-mammojen puolesta!

Vierailija
58/58 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]

[/quote]

Läpsäytä sitä kaikkien av-mammojen puolesta!

[/quote]Joo ja mielellään kohtuullisen lujaa. On sen kirjoitteluista sen verran paljon jouduttu kärsimään:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi