Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni sai moitteita yökylässä

Vierailija
16.07.2015 |

Oli iltapalapöydässä ottanut leivälle sekä juustosiivun että leikkeleen. Ei kuulemma siellä niin voi tehdä, vain toista otetaan. Lapsi ei ollut tuota tiennyt, oli hämmentynyt ja nolona kotiin tullessaan ja asiasta kertoessaan. Oli ilmeisesti perheen rouva tiuskaissut ihan kunnolla ja moittinut huonotapaiseksi. Eipä olisi tullut mieleenkään tuollainen... Ja ihan normaalituloiselta vaikuttaa perhe, kaksi lasta ja omakotitalo jne. Kummastuttaa kyllä minuakin. 

Onko teillä muilla tuollaisia rajoituksia?

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistähän syntyy vatsassa hengenvaarallista divetymonoksidia

Vierailija
2/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Ei ole rajoituksia ja vaikka olisikin niin ei ne ainakaan lapsivieraita koskisi. Käsittämätöntä, moukkamaista ja noloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Ei meillä ainakaan ole tuollaista. Eikä meidän tutuilla.

Vierailija
4/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:51"]Ei voi olla totta. Ei ole rajoituksia ja vaikka olisikin niin ei ne ainakaan lapsivieraita koskisi. Käsittämätöntä, moukkamaista ja noloa!
[/quote]

Tottapa hyvinkin. Joskus olen törmännyt siihen, että juustoa ja margariinia ei samalle leivälle. Ap

Vierailija
5/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikken ne penskat rollii. Ei nyt vaan olisi saanut lapsiparka traumoja tuosta leikkeleepisodista. Voi kyynel...

Vierailija
6/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten on tarjolla molempia? Kaikkia kotinatseja sitä on.

Vierailija
7/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?Onkohan oikeasti mennyt ihan noin?Ainoa selitys olis että sitä on ärsyttännyt mukulasi naama jostain syystä ja etsinnyt syyn tiuskia sille.

Vierailija
8/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin nimenomaan vieraille tarjoillaan sekä juustot että leikkeleet, kuin myös tomaattia ja kurkkua leivän päälle. Minusta on mukava ruokkia vieraita :)

Vierailija
9/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin paketin juustoa ja leikkelettä, veisin ne tuonne kyseiseen paikkaan ja pahoittelisin vuolaasti, kun lapsi ei ymmärtänyt ettei kumpaakin saa ottaa. Eikä lapseni enää jatkossa menisi ko. Paikkaan yöksi.

Vierailija
10/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita takas perheeseen äidille palautetta.. Mistä tuommoisia sääntöjä voi tietää + on vieraana siellä. Huhhuh.

Vierailija
11/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:54"]Minkä ikäinen lapsi?Onkohan oikeasti mennyt ihan noin?Ainoa selitys olis että sitä on ärsyttännyt mukulasi naama jostain syystä ja etsinnyt syyn tiuskia sille.
[/quote]

Menee nyt toiselle luokalle. On kyllä hyvätapainen, aika hiljainen ja ujo vielä. Luultavasti siksikin säikähtänyt, kun olikin tehnyt vahingossa "väärin". :/ Ap

Vierailija
12/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kuulemma moittinut lasta siitä, että hän oli ottanut minunkin lapsen jogurtin. Vaikka meillä ei edes syödä jogurtteja...

Vierailija
13/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Itse pakotan lapseni ottamaan sekä juustoa että leikkelettä kotona iltapalapöydässä, että saavat edes jotain syödyksi.

Vierailija
14/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vähän ahnetta. Meillä on ainakin sellainen kirjoittamaton sääntö, että vain yhtä proteiinilisäkettä per leipä. Miksi pitäisi laittaa molempia? Tietysti tuttavaperheen äiti olisi voinut ohjeistaa paremmin.

Vierailija
15/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:06"]

No onhan tuo vähän ahnetta. Meillä on ainakin sellainen kirjoittamaton sääntö, että vain yhtä proteiinilisäkettä per leipä. Miksi pitäisi laittaa molempia? Tietysti tuttavaperheen äiti olisi voinut ohjeistaa paremmin.

[/quote]

Leikkeleen ja juuston laittaminen leivälle on ahnetta? Entä jos laittaa sekä kurkkua että tomaattia? Saako laittaa molempia vai pitääkö valita vain toinen? Meillä kaikkea pöydässä olevaa saa syödä.

Vierailija
16/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista. Kaikkea mitä katetaan saa syödä. Pitäisi nihilisti eväät kaapissaan jos ne eivät ole oikeasti tarjolla.

Veisin ihan vittuuksissani juustopaketin ja lihaleikkelepaketin sinne.

En ole tuollaiseen törmännyt. Tällaisen olen kyllä kokenut että paperiarkki piti piirtää täyteen ennen kuin sai uuden. Outoa.

Vierailija
17/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No onhan tuo vähän ahnetta. Meillä on ainakin sellainen kirjoittamaton sääntö, että vain yhtä proteiinilisäkettä per leipä. Miksi pitäisi laittaa molempia? Tietysti tuttavaperheen äiti olisi voinut ohjeistaa paremmin."

taijat olla Laihiassa kasvanut.

Vierailija
18/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni sai moitteita käytyään kakalla kaverin luona. Kaverin äiti valitti, että wc haisi ihan paskalta pojan käynnin jälkeen.

Vierailija
19/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mikä käytäntö kyläpaikassa on leikkeleiden suhteen, mutta vieraille ja vieläpä lapselle ei voi tuolla tavalla sanoa. Tuskinpa perhe meni tuosta konkurssiin. Jos ottaa vieraita vastaan, täytyy olla vähän suvaitsevaisuutta erilaisia tapoja kohtaan.

Vierailija
20/191 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin saadessani kattaa pöytään kunnon leikkele, juusto, kurkku, kananmuna jne. lautaset. Kukin tekee sellaisen leivän kuin haluaa. Sitä kutsutaan vieraanvaraisuudeksi. Mutta teen näin myös omalle perheelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä