Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - kannattaako edes harkita?

Vierailija
16.07.2015 |

AV:ta tullut luettua monta vuotta ja tietysti on eletty ihan tuolla reaalimaailmassakin. Yhä enemmän ja enemmän on alkanut mietityttää miesasiat. Kannattaako miestä hankkia? Kannattaako parisuhteesta, rakkaudesta jne haaveilu?

Pojat ovat yleensä ottaen seksistisiä idiootteja jo jostain päiväkoti-ikäisistä saakka. Yläasteella arvostelevat tissejä, repivät rintsikoista, rankkaavat luokan tytöt pantaviin ja ei pantaviin, surutta haukkuvat rumat ja ei-kiinnostavat tytöt alimpaan helvettiin. Juoksevat kauniiden ja suosittujen perässä pillunkiilto silmissään. Häiriköivät, metelöivät, räkivät, sotkevat ja rikkovat paikkoja, tappelevat, ahdistelevat seksuaalisesti...osa sitten raiskaa ja hakkaa, panee lapsia ja teinejä jne jne. Ensisijaisesti ovat kiintyneitä omaan mieslaumaansa. Sieltä löytyvät ne oikeat, arvostettavat ja vaalittavat ihmissuhteet. Tyttöystävä/avovaimo/vaimo on vain reikä ja hyödyke, jota suuri osa pettää mennen tullen aina kun on tilaisuus. Omista lapsista ei juuri piitata, ämmä hoitakoon ne. Ja sama meno jatkuu hautaan asti. Ei ole myöskään eroa sillä onko mies avoimesti tylsämielinen sovinistijuntti, humaani hoitovapaalla oleva viherpiipertäjä-pehmoisi, menestyvä pukumies vai monipuolisesti sivistynyt ja fiksu tieteilijätyyppi. Kaikkiin tuollaisiin ja moniin muihinkin on tullut törmättyä ja eivät kyllä uhraa vaimolle ja kakaroilleen ajatustakaan. Kun pääsevät kodin ulkopuolelle ilman pirttihirmua mielessä on vain pil*u pil*u pil*u. Jopa miehet, joita on vuosikausia pitänyt fiksuina, järkevinä ja mukavina, paljastuvat poikkeuksetta pil*un perässä juoksijoiksi. Eli paljastuu näitä salasuhteita ym.

Ja ei, tämä ei ole katkeraa vuodatusta. Tämä on sellaisen naisen kokemus, joka on siellä ns. toisella puolella. En ole vaimo enkä äiti, vaan olen se sinkkunainen, joka näkee sen raadollisen puolen. Se, joka joutuu paniikissa häätämään kaverinsa miestä kauemmas kun tämä tulee iholle. Se, joka saa baarissa ympärilleen lauman perheenisiä, jotka kaikki yrittävät mahdollisimman vaivihkaisesti livauttaa sormusta taskuun. Se, jonka persettä joku rohkea 14v teinipoika puristaa muiden teini-idioottien röhkiessä ja höröttäessä vieressä. Se, jota perheenisät yrittävät saada autoonsa kun ikää itsellä oli 14-16v, lupailtiin alkoholia ja veneelle pääsyä ja vaikka mitä. Jne. Esmerkkejä olisi tarjoilla vaikka kuinka.

Kannattaako noihin sitten haaskata aikaa? Miksi unelmoida jostain välittämisestä ja rakkaudesta, kun eivät nuo pysty sellaista tarjoamaan. Eivät edes ymmärrä mitä sellaisilla sanoilla tarkoitetaan. Miksi suurin osa naisista ottaa jonkun miehen ja sietää väheksymistä, väkivaltaa, pettämistä jne? Siksi, että niin  kuuluu tehdä? Jotta saa toisen elättäjän perheeseen? Tietty ainahan kaikki sanovat ettei se minun mieheni jne, mutta kyllä se vaan se sinunkin miehesi todennäköisesti puristelee naisia perseestä baarissa, lipoo ABC:llä kassatytölle huuliaan irstaasti bensaa maksaessaan, tai ainakin se sinun kultamussusi on mitä todennäköisimmin vielä muutama vuosi sitten haukkunut tyttöjä/naisia huoriksi ja laudoiksi jne.

Argh. Mitä enemmän näitä asioita miettii, sitä turhemmalta vaikuttaa koko miessukupuoli. Eikö ne voisi ajaa laumaan ja viedä jonnekin aidatulle alueelle. Antaisi niidne harventaa joukkojaan ja välillä heittäisi huvitukseksi fleshlightin tai pari aidan yli.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:30"]AV:ta tullut luettua monta vuotta ja tietysti on eletty ihan tuolla reaalimaailmassakin. Yhä enemmän ja enemmän on alkanut mietityttää miesasiat. Kannattaako miestä hankkia? Kannattaako parisuhteesta, rakkaudesta jne haaveilu?

Pojat ovat yleensä ottaen seksistisiä idiootteja jo jostain päiväkoti-ikäisistä saakka. Yläasteella arvostelevat tissejä, repivät rintsikoista, rankkaavat luokan tytöt pantaviin ja ei pantaviin, surutta haukkuvat rumat ja ei-kiinnostavat tytöt alimpaan helvettiin. Juoksevat kauniiden ja suosittujen perässä pillunkiilto silmissään. Häiriköivät, metelöivät, räkivät, sotkevat ja rikkovat paikkoja, tappelevat, ahdistelevat seksuaalisesti...osa sitten raiskaa ja hakkaa, panee lapsia ja teinejä jne jne. Ensisijaisesti ovat kiintyneitä omaan mieslaumaansa. Sieltä löytyvät ne oikeat, arvostettavat ja vaalittavat ihmissuhteet. Tyttöystävä/avovaimo/vaimo on vain reikä ja hyödyke, jota suuri osa pettää mennen tullen aina kun on tilaisuus. Omista lapsista ei juuri piitata, ämmä hoitakoon ne. Ja sama meno jatkuu hautaan asti. Ei ole myöskään eroa sillä onko mies avoimesti tylsämielinen sovinistijuntti, humaani hoitovapaalla oleva viherpiipertäjä-pehmoisi, menestyvä pukumies vai monipuolisesti sivistynyt ja fiksu tieteilijätyyppi. Kaikkiin tuollaisiin ja moniin muihinkin on tullut törmättyä ja eivät kyllä uhraa vaimolle ja kakaroilleen ajatustakaan. Kun pääsevät kodin ulkopuolelle ilman pirttihirmua mielessä on vain pil*u pil*u pil*u. Jopa miehet, joita on vuosikausia pitänyt fiksuina, järkevinä ja mukavina, paljastuvat poikkeuksetta pil*un perässä juoksijoiksi. Eli paljastuu näitä salasuhteita ym.

Ja ei, tämä ei ole katkeraa vuodatusta. Tämä on sellaisen naisen kokemus, joka on siellä ns. toisella puolella. En ole vaimo enkä äiti, vaan olen se sinkkunainen, joka näkee sen raadollisen puolen. Se, joka joutuu paniikissa häätämään kaverinsa miestä kauemmas kun tämä tulee iholle. Se, joka saa baarissa ympärilleen lauman perheenisiä, jotka kaikki yrittävät mahdollisimman vaivihkaisesti livauttaa sormusta taskuun. Se, jonka persettä joku rohkea 14v teinipoika puristaa muiden teini-idioottien röhkiessä ja höröttäessä vieressä. Se, jota perheenisät yrittävät saada autoonsa kun ikää itsellä oli 14-16v, lupailtiin alkoholia ja veneelle pääsyä ja vaikka mitä. Jne. Esmerkkejä olisi tarjoilla vaikka kuinka.

Kannattaako noihin sitten haaskata aikaa? Miksi unelmoida jostain välittämisestä ja rakkaudesta, kun eivät nuo pysty sellaista tarjoamaan. Eivät edes ymmärrä mitä sellaisilla sanoilla tarkoitetaan. Miksi suurin osa naisista ottaa jonkun miehen ja sietää väheksymistä, väkivaltaa, pettämistä jne? Siksi, että niin  kuuluu tehdä? Jotta saa toisen elättäjän perheeseen? Tietty ainahan kaikki sanovat ettei se minun mieheni jne, mutta kyllä se vaan se sinunkin miehesi todennäköisesti puristelee naisia perseestä baarissa, lipoo ABC:llä kassatytölle huuliaan irstaasti bensaa maksaessaan, tai ainakin se sinun kultamussusi on mitä todennäköisimmin vielä muutama vuosi sitten haukkunut tyttöjä/naisia huoriksi ja laudoiksi jne.

Argh. Mitä enemmän näitä asioita miettii, sitä turhemmalta vaikuttaa koko miessukupuoli. Eikö ne voisi ajaa laumaan ja viedä jonnekin aidatulle alueelle. Antaisi niidne harventaa joukkojaan ja välillä heittäisi huvitukseksi fleshlightin tai pari aidan yli.
[/quote]

Voi tyttö. Sitten kun olet kasvanut aikuiseksi naurat näillebteinianhsteillesi

Vierailija
62/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku järjestys on:
1. Bj
2. Tissit
3. Perse ja jalat
4. Jääkiekko
5. Pillu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin oon työpaikan pippaloissa, joissa selvinpäin asiallinen, varattu työkaveri rupeaa humalassa lähentelemään, miettinyt että hetkinen... Kuinka moni mies tekee tätä samaa? vaimo odottaa kotona ja mies kännissä yrittää läpsiä perseelle 20 vuotta nuorempia tyttöjä

Vierailija
64/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa itseasiassa aika hyvin mutta haluaisin silti uskoa, että niitä ns. hyviäkin miehiä on olemassa. Omaa kokemusta löytyy näistä kelle se oma puoliso ei riitä. Yhdenkin kanssa lähdin kahville kun luulin miehen olevan sinkku mutta eheei sormushan sillä oli kädessä eikä edes häpeillyt. Kun kysyin että no mikäs helvetti toi on, viitaten sormukseen, mies vaan kylmän rauhallisesti vähän jopa hymyillen toteaa olevansa naimisissa. Että näin. Eikä todellakaan jäänyt ainoaksi kerraksi kun varattu mies tulee iskemään, näitä on kertynyt melko paljon. Kyllä se usko mihin tahansa asiaan alkaa murentua pikkuhiljaa jos tarpeeksi kertyy huonoja kokemuksia. Toivottavasti omalle kohdalleni sattuisi mies, joka oikeasti arvostaa sitä kumppanuutta eikä vain esitä ja selän takana tee ihan jotain muuta.

Vierailija
65/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:59"]Kun mua on läpsäisty pepulle, lyön takasin mutta poskelle. :)[/quote]

Pitäiskö minunkin lyödä takaisin, poskelle, kun minua läpsäistään takamukselle tai jalkojenväliin käydään kiinni yökerhossa, vieraan toimesta?

Siis miehenä, johon naiset joskus käyvät kiinni...pitäiskö?

Vierailija
66/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap puhuu ihan asiaa mutta todellakin kärjistää.... ihan yhtälailla voisi sanoa että KAIKKI naiset ovat "nipottajapihtareita" mutta kun ei ole. Eikä miehetkään ole kaikki ap:n kuvaileman kaltaisia.

Ihania, rakastavia, huomioivia miehiä on olemassa myös... minä tiedän koska yksi heistä asuu meillä.

Minä olen aina ihmetellyt naisia jotka ei ensimmäisten seurustelukuukausien aikana tajua mikä mies oikeasti on miehiään. Rakastaako ja välittääkö? Kyllä sen tietää!

Se että rakkaus jossain vaiheessa suhdetta loppuu on eri asia... se voi tapahtua molemmille... miehelle sekä naiselle.

Vierailija
67/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:59"]Kun mua on läpsäisty pepulle, lyön takasin mutta poskelle. :)[/quote]

Pitäiskö minunkin lyödä takaisin, poskelle, kun minua läpsäistään takamukselle tai jalkojenväliin käydään kiinni yökerhossa, vieraan toimesta?

Siis miehenä, johon naiset joskus käyvät kiinni...pitäiskö?

[/quote] Anna mennä vaan. Täydellä voimalla ei kannata lyödä ettei tule seuraamuksia, mutta läppäise tai tönäise. Ei kenenkään pidä sietää ahdistelua.

Vierailija
68/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuten on aika uuvuttavaa, kun koettaa kotimaisia naisia treffata. Ensin pitäisi jollakin mystisellä tavalla todistaa olevansa edes suunnilleen kelvollinen, ja sitten vasta EHKÄ suostutaan suhtautumaan neutraalilla tavalla.

Tällaista ongelmaa ei ole ulkomaalaisten naisten kanssa: heille olen automaattisesti edes tutustumisen arvoinen. Veikkaan saman tomivan suominaisillekin eli "oikeasta" maasta kotoisin oleva mies on automaattisesti kiinnostava ja tutustumisen arvoinen, vaikka ei vilä siinä vaiheessa muita ominaisuuksia tiedossa olisikaan.

Vierailija
69/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:30"]

AV:ta tullut luettua monta vuotta ja tietysti on eletty ihan tuolla reaalimaailmassakin. Yhä enemmän ja enemmän on alkanut mietityttää miesasiat. Kannattaako miestä hankkia? Kannattaako parisuhteesta, rakkaudesta jne haaveilu?

[/quote]

Eli sinä et näe niitä kaikkia miehiä jotka viettävät aikansa kotona perheen kanssa, itse silloin kun lapset oli penempiä käytin melkein kaiken vapaa aikani heidän kanssaan, kapakassa en ole ollut 20 vuoteen, joten sinä sinkku et näe näitä ihmisiä, on miehiä joilla on erilaiset arvot.

Vierailija
70/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen geenipooli on niin pieni, että naiset suhtautuu miehiin nihkeästi biologisista syistä. Ei veli sillä tavalla kiinnosta.

Vierailija
71/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 03:15"]

Joo, aika lailla erakoitunut jo olenkin, ei huolta.

Ja kuten sanottu, nämä mielipiteeni ja käsitykseni olen muodostanut ihan normaalia elämää elämällä. Lapsuus ja nuoruus pikkukylässä Päijät-Hämeessä, opiskeluajat Turussa ja nyt Helsingissä. En sitten tiedä miten voi kohtalo näin heitellä, mutta itse en tunne yhtäkään mukavaa/kunnollista miestä. Ja mitä nyt katson esim. kaverieni parisuhteita, niin kovasti näyttävät naiset olevan tyytyväisiä, mutta minä en ymmärrä miksi. Ehkä olen jotenkin poikkeuksellisen vaativa, mutta näistä kaverieni miehistä en yhtäkään itselleni kelpuuttaisi missään tapauksessa enkä ymmärrä miksi kaveritkaan kelpuuttavat. Osa miehistä käy vieraissa, osa on joskus lyönyt, osa ei hoida lapsiaan tai osallistu tasapuolisesti kotitöihin, osa kohtelee puolisoaan epäkunnioittavasti, parilla on paha mustasukkaisuusongelma jne jne. En tajua miksi kukaan haluaisi olla parisuhteessa tuollaisten tyyppien kanssa.

[/quote]Tietysti sinä naisena ja niiden naisten kaverina kuulet asiasta aina parhaiten sen yhden puolen. Jos olisit mies, kuulisit tarinan miehen perspektiivistä.

Ja oikeasti osa naisista hakeutuukin vaikeiden miesten seuraan, koska ovat masokistisia ja nauttivat valittamisesta. Jos mies on liian kunnollinen ja täydellinen, arki on tylsää ja ei ole mistä valittaa.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Taas tämä kyseinen sovinisti M 29 + 1 jakaa näitä avartavia mielipiteitään. Lol.
Ja mä en ymmärrä miks jotkut tulee heti puolustelemaan että "mun mies on kyllä kunnollinen". Noniin on munkin! Mutta en tule sitä tänne erikseen enää sanomaan, kun ei ap missään vaiheessa sanonut "kaikkien miehet ovat täysiä kusipäitä jättäkää ne heti". Ap vain jakoi meille oman mielipiteensä, ja minun mielestäni ap osasi kertoa asian loistavasti ja olen samaa mieltä hänen kanssaan, useimmat miehet osaa olla tosi ääliöitä.
N19

Vierailija
72/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:04"]

Suomalainen geenipooli on niin pieni, että naiset suhtautuu miehiin nihkeästi biologisista syistä. Ei veli sillä tavalla kiinnosta.

[/quote]

:DD

Vierailija
73/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä rankkaa yleistystä. Toki on olemassa tuollaisia sikamiehiä, mutta ei sentään kaikki miehet sellaisia ole. Ihan oma valinta, jos sellaisen kanssa haluaa mennä yhteen. Itse pidän enemmän kultturelleista ja sivistyneistä miehistä, tuntemistani tuollaisista ei löydy sovinisteja, perseenpuristelijoita tai muita läähättäjiä.

Vierailija
74/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:38"]

Ei puolisoa hankita, se saadaan. Kannattas varmaan siunkin miettiä, et mitkä on puolisossa ne ominaisuudet joita voit sietää ja mitä et. Joku pystyy elämään mustasukkaisen puolison kanssa, toiset taas pikkutarkan tai määräilevän. Kaikissa suhteissa on ongelmia, mut ne vaan tulee opetella hallitsemaan.

[/quote]Ei tosiaankaan pidä paikkaansa, että kaikissa suhteissa olisi ongelmia.

[/quote]

Kyllä mie väittäisin, että on. Läheskään aina ne vaan ei näy ulospäin.

Vierailija
75/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:49"]

On kyllä rankkaa yleistystä. Toki on olemassa tuollaisia sikamiehiä, mutta ei sentään kaikki miehet sellaisia ole. Ihan oma valinta, jos sellaisen kanssa haluaa mennä yhteen. Itse pidän enemmän kultturelleista ja sivistyneistä miehistä, tuntemistani tuollaisista ei löydy sovinisteja, perseenpuristelijoita tai muita läähättäjiä.

[/quote]Juuri näin.

Vierailija
76/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. älylliset sikamiehet ovat kaikkein pahimpia. Ne yrittää kätkeä sikamaisuutensa sivistyksen alle, mutta oikeasti ovat ihan yhtä törkeitä kuin junttisiatkin. Lisäksi ylenkatsovat ja besserwisseröivät minkä fetisseiltään ja jazz-harrastukseltaan kerkiävät. Yök.

Vierailija
77/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:49"]

[/quote]

Monesti se vaan menee niin, et valitsee samantyyppisiä puolisoita itselleen. Sitten tulee tunne, et kaikki on samanlaisia.

Vierailija
78/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullinen keskustelu :(

Vierailija
79/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:38"]

Ei puolisoa hankita, se saadaan. Kannattas varmaan siunkin miettiä, et mitkä on puolisossa ne ominaisuudet joita voit sietää ja mitä et. Joku pystyy elämään mustasukkaisen puolison kanssa, toiset taas pikkutarkan tai määräilevän. Kaikissa suhteissa on ongelmia, mut ne vaan tulee opetella hallitsemaan.

[/quote]Ei tosiaankaan pidä paikkaansa, että kaikissa suhteissa olisi ongelmia.

[/quote]

Kyllä mie väittäisin, että on. Läheskään aina ne vaan ei näy ulospäin.

[/quote]No, olet väärässä.

Vierailija
80/80 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Mäkin olen kokenut seksuaalista ahdistelua. Ärsyttää ne miehet jotka kuvittelevat omistavansa naisen. Painus helvettiin sovinistisien ajatustensa kanssa.
Myös ne jotka läpsii pepulle, on älyttömän ärsyttäviä kusipäitä. Kun mua on läpsäisty pepulle, lyön takasin mutta poskelle. :)
Ja vaikka sanoo ettei tarvitse miestä yhtään mihinkään, ei tarkoita että olisi yksinäinen. On mulla tyttöystävä, jota ymmärtää ja rakastaa mua. Mihin mä miestä tarvitsen, kun naiselta saan kaiken minkä haluan ja enemmänkin? <3
N23