Käyn salilla, urheilen muutenkin, olen 185cm/95kg, rasvaprosentti 9-10%, kuvista käy ilmi urheilullisuus. Silti saan matcheiksi vain pullukoita ei-liikkujia. Missä vika?
Haluaisin jonkun jonka kanssa voin harrastaa sekä jakaa kokrmusmaailmaa.
Tietysti myös ihannoin treenattua naisen vartaloa.
Missä vika kun saan vain pullukoita matcheiksi?
Kommentit (101)
elä swaippaa niitä pullukoita niin ei tule niitä matcheiksi... problem solved
Vierailija kirjoitti:
Olen älykäs, korkeakoulutettu, analyyttisesti ajatteleva tukijanainen.
Silti matchni ovat pääasiassa perus- ja elämänkoululaisia.
Miksi näin?
Minulle kelpaisi pullukka mies, kunhan on fiksu ja samalla aaltopituudella.
Olen myös liikunnallinen, mutta en himourheilija. En tarvi miehellä bodattua, timmin rasvatonta kroppaa, aivot sen sijaan pitäisi olla mintissä. .👌
Koska ne oikeasti älykäät, korkeakoulutetut ja analyyttisesti ajattelevat eivät tuo sitä esille itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon enemmän tykkäyksiä vähemmän haluttavat naiset jakelevat kuin ne treenatut kuumikset. Uskoisin, että naiset joilla suurin osa tykkäyksistä johtaa matchiin, eivät jaksa tykätä kuin niistä aivan kiinnostavimmista. Sinä et ilmeisesti kuulu heihin, joten saat matcheja niiltä naisilta jotka laittavat oikealle vähän kaikkea.
Miksi hitossa yksikään kuuma nainen olisi jossain panosovelluksessa, kun miehiä saa hätistellä livenäkin ympäriltä joka jumalan kerta, kun astuu ovesta ulos?
Klassinen kysymys: Mikä tekee sinusta kiinnostavan ja millaisille naisille? Mitä ilmeisimmin salikissoille ei mikään. Katsos kun se voi olla, että he hakevat miehessä ihan muita asioita kuin että tämä käy salilla ja suihkussa ja pesee hampaan. Kävin itse aikoinaan 2-3 kertaa viikossa salilla, 1-2 kertaa uimassa ja lisäksi pitkillä kävelylenkeillä. En siis ollu mikään salikissa mutta ihan timmi 160/52. Ei minua kiinnostanut tippaakaan salimiehet tai ylipäänsä liikuntaa harrastavat miehet vaan miehet, joiden seurassa viihdyin. Jotka olivat hauskoja, pitivät samoista asioista kuin minä, kuten matkustamisesta. Halusin seuraa, jonka kanssa reissata, käydä ulkona syömässä, elokuvissa jne. Liikunta oli vain välttämätön paha terveyden, kunnon ja kropan ylläpitämiseksi. En todellakaan kaivannut miestä, joka olisi ollut intohimoinen liikkuja tai liikunnan harrastaja ylipäänsä.
Huoh. Milloin tämä menee miehille jakeluun, että suurin osa naisista vähät välittää siitä onko mies urheilullinen vai ei. Sitä on ihan turha korostaa itsessään. Poikkeuksena ehkä jotkut fitness-naiset, eivätkä hekään kaikki. Yhdelläkään tuntemallani salikissalla ei ole rahkapetteriä puolisona.
Sinun täytyy keksiä jotain muuta, koska urheilullisuutta korostavia miehiä on valtavasti. Ja lisäksi suurin osa heistä ei edes ole urheilullisia, sanovat vain, koska kuvittelevat sen olevan suurikin valtti. Jos haluat erottua joukosta, niin kirjoita teksti missä selviää mitä kiinnostavaa sinussa on. Urheilullisuus ei ole kiinnostavaa, ei varsinkaan mikään peruspetterin salillakäynti.
Ei kai sinulla ole siellä jotain oksettavia lihastenpullistelukuvia? Paidattomat kuvat kaikkein hirveimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska, ja tämä tulee nyt sinulle varmasti sokkina, naiset eivät pidä isoista möykkymiehistä.
Tämä on ihan totta. Itse tykkään kyllä atleettisen näköisestä miehestä ennemmin kuin sellaisesta pullukasta nallekarhusta, mutta jos on liian pumpattu ja kuiva, niin se ei ole enää mitenkään miellyttävän näköistä. Lisäksi sellainen liiallinen urheilullisuuden korostaminen antaa kuvan askeettisesta bodymunkista, joka ei voi lähteä ikinä reissuun tai baariin, kun piää käydä jumppaamassa joka aamu klo 7 ja joka syö pelkkiä raakoja kananmunanvalkuaisia ja porkkanaa.
Joo nää on taas niitä toisia miehiä ajattelevien toiveunia. Heidän mielestään universumin parhaimman näköinen mies koskaan on se joku vuosikymmenten takainen bodari. Naiset tykkäävät yleensä vähän luonnollisemmasta tyylistä.
Totta kai itsekin arvostan päättäväisyyttä, millä joku on jaksanut treenata itselleen lihakset, mutta en pidä niitä hyvännäköisinä silti. Aivan yhtä lailla arvostan sitä, että joku Halla-aho on lukenut itsensä tohtoriksi kirkkomusiikista, mutta muuten se ei saa minua katsomaan häntä ylöspäin, kun ajatukset eivät vaan kohtaa. Olen itse muun alan maisteri.
Suurin osa ihmisistä on pulleita, siksi suurin osa vastaajistakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse tykkäät niistä pullukoista? Olen itse hoikka nätti nainen ja tykkään vain itseäni miellyttävistä miehistä. Ja kaikki naiset ei tykkää liian lihaksikkaista.
Näen heidät tinder goldilla antamatta likea
Ap
Puhuit kuitenkin matchista. Sitä ei tule jos itse et tykkää. Oli minullakin kerran kuukauden kokeilussa tuo gold ja tykkäyksiä oli ihan laidasta laitaan. En silti inissyt miksi nuo kaljamahat on tykännyt minusta. Poimin sieltä sen kalsarimallin näköisen, tästä yli vuosi aikaa. Vieläkin on kyseinen mies kuvioissa. Pannaan ja pidetään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne kirjoiteta jokin esittelyteksti? Olisko siinä sulla korjaamisen varaa? Kerro rehellisesti, että urheilu on sulle tärkeää ja että haluat tutustua samanlaiseen naiseen ja mahdollisesti harrastaa yhdessä. Tuskin ne sohvaperunat silloin sulle vastailee.
Naisena tinderissä voin kertoa, että miehet joko eivät lue tai eivät anna esittelyn häiritä heitä: he tykkäävät, jos kuva miellyttää, oli teksti kuinka anti-match tahansa.
Omat tykkääjäni ovat ihan toiselta planeetalta omaan kuvaukseeni ja hakutekstiini verrattuna. Masentavaa.
Käy salilla. Ok.
Urheilee muutenkin. Ok.
185/95. Ok.
Rasvat 9-10. Ok.
Urheilullinen. Ok.
Kivoja asioita sinänsä mutta ei noista saa paljon mitään irti. Ihan yhtä vähän saan irti automerkistä, ammatista tai tuloista. Minua kiinnostaa se ihminen siellä kaiken takana.
Vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa kuten magneetin navat.
Sporttimimminä (ex-yleisurheilija, tanssija) kiinnostuin miehistä, joilla on hyvä ammatti ja ulkonäkö, yhteisiä juttuja. En ole ikinä seurustellut urheilijan kanssa, koska heillä ei ole muuten yhteisiä kiinnostuksenkohteita ollut. Itse asiassa kaikki mieheni (ja nyk. aviomieheni) ovat olleet korkeintaan penkkiurheilijoita.
Olen itse ns. Sporttinen nainen mutta en viehäty niinsanotusta "Sali-Make"-tyypistä. Laitan raksia jos miehellä on salillapullistelukuva. Tykkään enemmän toiminnallisesti urheilullisesta miestyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska, ja tämä tulee nyt sinulle varmasti sokkina, naiset eivät pidä isoista möykkymiehistä.
Tämä on ihan totta. Itse tykkään kyllä atleettisen näköisestä miehestä ennemmin kuin sellaisesta pullukasta nallekarhusta, mutta jos on liian pumpattu ja kuiva, niin se ei ole enää mitenkään miellyttävän näköistä. Lisäksi sellainen liiallinen urheilullisuuden korostaminen antaa kuvan askeettisesta bodymunkista, joka ei voi lähteä ikinä reissuun tai baariin, kun piää käydä jumppaamassa joka aamu klo 7 ja joka syö pelkkiä raakoja kananmunanvalkuaisia ja porkkanaa.
Joo nää on taas niitä toisia miehiä ajattelevien toiveunia. Heidän mielestään universumin parhaimman näköinen mies koskaan on se joku vuosikymmenten takainen bodari. Naiset tykkäävät yleensä vähän luonnollisemmasta tyylistä.
Totta kai itsekin arvostan päättäväisyyttä, millä joku on jaksanut treenata itselleen lihakset, mutta en pidä niitä hyvännäköisinä silti. Aivan yhtä lailla arvostan sitä, että joku Halla-aho on lukenut itsensä tohtoriksi kirkkomusiikista, mutta muuten se ei saa minua katsomaan häntä ylöspäin, kun ajatukset eivät vaan kohtaa. Olen itse muun alan maisteri.
Voi olla. Itseä miellyttävä ulkonäkö on se juttu, mikä pysäyttää hetkeksi tyypin kohdalle katsomaan mitä muuta sisältöä sen profiilissa on. Jos ei mitään, niin jatkan eteenpäin. Paljon mielummin tykkäisin 179 cm/80 kg jampasta, jolla on miellyttävä persoonallisuus, mielenkiintoiset harrastukset ja koulutus, jota pidän arvossa. Jos olisin Tinderissä, siis.
Kuule tässä maailmantilanteessa ei todellakaan kiinnosta jonkun salimaken vinkumiset, sori
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka naine ja mua kiinnostaa pullukka miehet, sellaiset nallerkahumaiset joilla iso maha...
Sama. En tosin nyt ole kovin hoikka, mutta aina ollut sama miesmaku. Tykkään myös liikkua paljon, mutta sali ei ole minun juttu, haluan miehen mukaani pyöräilemään, kävelemään ja hiihtämään.
Painan ruksia kaikille, joilla profiilissa ylävartalo paljaana. Tai kokonaan. 😬
Toisaalta etsin potentiaalista parisuhdekumppania, ehkä tuommoinen pullistelukuva on paikallaan niille, jotka hakevat/etsivät seuraa pelkkiin lihan iloihin.
Sinusta vaan paistaa kokoajan, että äo.si on reilusti alle keskitason.
Itse olen pullukka nainen (90 kg/164cm) ja painoni takia en halua tapailla/seurustella kovin hoikkien tai hentojen miesten kanssa. Tunnen oloni muutenkin miehekkääksi painoni takia ja hoikka mies vain korostaa sitä. Miehen pitää siis painaa yli 90 kg, en todellakaan halua olla se isompi parisuhteessa.