Käyn salilla, urheilen muutenkin, olen 185cm/95kg, rasvaprosentti 9-10%, kuvista käy ilmi urheilullisuus. Silti saan matcheiksi vain pullukoita ei-liikkujia. Missä vika?
Haluaisin jonkun jonka kanssa voin harrastaa sekä jakaa kokrmusmaailmaa.
Tietysti myös ihannoin treenattua naisen vartaloa.
Missä vika kun saan vain pullukoita matcheiksi?
Kommentit (101)
Ja siis se miksi saat matcheja pullukoilta on ihan vaan siitä kiinni, että itse tykkäilet niistä. Ne hoikat treenatut naiset varmaan tykkäilevät paaaaljon harvemmista kuin pullukat, kun joka tykkäyksestä paukkuu matchia (koska tosiaan se treenattu kroppa saa varmaan kaikki miehet swaippaamaan oikealle).
Jos saat matchin niin se tarkoittaa että olet itse tykännyt niistä pullukoista. Miksi siis valitat siitä että joku josta tykkäät tykkkää myös sinusta?
Eikö sinne kirjoiteta jokin esittelyteksti? Olisko siinä sulla korjaamisen varaa? Kerro rehellisesti, että urheilu on sulle tärkeää ja että haluat tutustua samanlaiseen naiseen ja mahdollisesti harrastaa yhdessä. Tuskin ne sohvaperunat silloin sulle vastailee.
Me pullukat ollaan parhaita. Tuu tänne! Paksu Bertta 60 Jakomäessä
Vierailija kirjoitti:
Ja siis se miksi saat matcheja pullukoilta on ihan vaan siitä kiinni, että itse tykkäilet niistä. Ne hoikat treenatut naiset varmaan tykkäilevät paaaaljon harvemmista kuin pullukat, kun joka tykkäyksestä paukkuu matchia (koska tosiaan se treenattu kroppa saa varmaan kaikki miehet swaippaamaan oikealle).
Siis näen heidät tinder goldilla antamatta likeä.
Kirjoitin tämän jo aiemmin.
Ap
Salikissojen ei tarvitse olla Tinderissä, vientiä riittää muutenkin.
Tavikset eivät halua salimakea, koska sali on tärkeämpi kuin tyttöystävä.
Vahva mies kiinnostaa, vaikka hieman rasvaa olisikin
mies54v
Onko sussa mitään muuta sisältöä kuin kroppa ja rasvaprosentti?
Koska, ja tämä tulee nyt sinulle varmasti sokkina, naiset eivät pidä isoista möykkymiehistä.
Sulla on kallein maksullinen Tinder mutta et silti saa naista? Huh huh. Ja miksi puhuit matcheista jos vaan kyyläät ketkä sua on tykänneet?
Älä laita paidottomia sali-selfieitä Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sussa mitään muuta sisältöä kuin kroppa ja rasvaprosentti?
Ei AP:lla ole tuollaista kroppaa. En tiedä miksi hän esittää, että hän olisi noissa mitoissa.
Ihmiset, jotka oikeasti harjoittelee salilla ja tähtäävät alhaiseen rasvaprosenttiin tietävät, ettei noita mittoja saa syömällä milloin on nälkä ja käymällä paljon salilla. Siihen kun tarvitaan vähän muutakin.
Kuulostat mulkulta.
T. treenattu nainen
Olen älykäs, korkeakoulutettu, analyyttisesti ajatteleva tukijanainen.
Silti matchni ovat pääasiassa perus- ja elämänkoululaisia.
Miksi näin?
Minulle kelpaisi pullukka mies, kunhan on fiksu ja samalla aaltopituudella.
Olen myös liikunnallinen, mutta en himourheilija. En tarvi miehellä bodattua, timmin rasvatonta kroppaa, aivot sen sijaan pitäisi olla mintissä. .👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Naama ei riitä.
Toinen on se, että harvaa naista kiinnostaa mies, joka kyttää rasvojaan prosentin tarkkuudella.En varsinaisesti "kyttää" rasvoja.
Syön mitä haluan.Rasvat nyt vain on joskus mitattu, ja tiedän paljonko tuo arvo on.
Ap
No nyt en usko tätä aloitusta, että olet muka noilla mitoilla alle 10% rasvaa ja et edes katso mitä syöt.
No tää plösöhän siis sanoi, että on "joskus" mitattu. Miehet eivät havaitse muutoksia omassa kehossaan. Joskus oli varmaan kymmenen vuotta sitten armeijan jälkeen.
Kukaan nainen ei huoli tyhjäpäistä kukkakeppiä. Ikävää sulle ap. Nekään sun pilkkaamat pullukat eivät sinua kestäis yhtä tapaamista pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Koska, ja tämä tulee nyt sinulle varmasti sokkina, naiset eivät pidä isoista möykkymiehistä.
Tämä on ihan totta. Itse tykkään kyllä atleettisen näköisestä miehestä ennemmin kuin sellaisesta pullukasta nallekarhusta, mutta jos on liian pumpattu ja kuiva, niin se ei ole enää mitenkään miellyttävän näköistä. Lisäksi sellainen liiallinen urheilullisuuden korostaminen antaa kuvan askeettisesta bodymunkista, joka ei voi lähteä ikinä reissuun tai baariin, kun piää käydä jumppaamassa joka aamu klo 7 ja joka syö pelkkiä raakoja kananmunanvalkuaisia ja porkkanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näen heidät tinder goldilla antamatta likeä.
Kirjoitin tämän jo aiemmin.Ap
No sittenhän tohon jää enää selityksen loppuosa, eli pullukat joutuvat tyytymään sinuun. Pelkkä kovassa kunnossa oleminen ei nosta miehen tasoa sinne treenattujen tytyjen tasolle, joita on muutenkin paljon vähemmän kuin treenattuja miehiä.
Otetaan tähän tilalle ihan eri kiinnostuksenkohde: pöytäroolipelejä pelaavan naisen on helppo löytää samanlainen mies, mutta toisin päin tämä ei toimi. Nörttinainen voi valita itseään paremman näköisen miehen, koska kysyntää on.
Oletko sellainen kuntokeekoilija? On varusteet ja vehkeet, uudet kuorikamppeet, kunnon pyörä ja mittarit ja elämäntyyli? Kuvana joku kuva tunturin päältä tai metsästä, jossa näkyy kaikki nämä?
Se antaa tylsän kuvan, vaikka kuvittelet olevasi joku ihanne.
Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon enemmän tykkäyksiä vähemmän haluttavat naiset jakelevat kuin ne treenatut kuumikset. Uskoisin, että naiset joilla suurin osa tykkäyksistä johtaa matchiin, eivät jaksa tykätä kuin niistä aivan kiinnostavimmista. Sinä et ilmeisesti kuulu heihin, joten saat matcheja niiltä naisilta jotka laittavat oikealle vähän kaikkea.
Itselle ainakin olisi heti liikaa salilla käynti kun miellän kaikki salimiehet hirveiksi kehonrakentajiksi. En tiedä kuinka muut naiset ajattelee. Ja huom, kuntoilen kyllä itsekin paljon.