Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, perustaisitko perheen miehen kanssa, jolla on ollut nuoruudessaan...

Vierailija
30.01.2023 |

...seksileluja ja seksinukke?

Vai miehen kanssa, joka on nuoruudessaan harrastanut paljon irtoseksiä (enemmän kuin sinä)?

Vai miehen kanssa, joka on nuoruudessaan käynyt maksullisissa?

Vastatkaa asiallisesti. Ei miesvihaa, please...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksilelut ja seksinukke nuorena ok

Vierailija
2/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysellyt miesystävien menneisyydestä. Vain nykyhetken tilanteella on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kaikki sivuseikkoja. Millainen mies olisi kyseessä?

Vierailija
4/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään noista vaihtoehdoista. Miehet voisi hakata vasaralla hengiltä, aivan kuten miehet tekevät kuuteille.

Vierailija
5/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysellyt miesystävien menneisyydestä. Vain nykyhetken tilanteella on merkitystä.

Hienoa. Oikea asenne.

Vierailija
6/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa noista ok, ainakin jos ne on tosiaan nuoruudessa eikä just ihan viime aikoina. Eikä se maksullisissa käyminen olisi ollut mikään tapa vaan joku satunnainen käynti. Irtoseksi tai joku fleshlight ei haittaa ollenkaan, kalliita seksinukkeja pidän vähän omituisina.

Vierailija
7/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi eri asiaa.

Kyllä mä haluan kuulla ja tietää kumppanini taustaa. Niistä on kiva jutella. Esim lapsuudesta ja muistoista yleensä.

Parisuhteeseen vaikuttaa nykyisyys.

Vierailija
8/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En. En. Siinä sulle.

Vierailija
9/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että ei haittaa. Haittaisiko, jos mies olisi ujo, introvertti, hiljainen, rehellinen, heikko itsetunto (mutta yrittää silti parhaansa tulla paremmaksi, on Googletellut neuvoja ja ohjeita), nörtti? Vai muuttaisiko tämä mitään?

Vierailija
10/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä voisin tietää, mitä mies on tehnyt ennen minua? Voin kertoa hänelle, etten pidä ajatuksesta maksullisissa käynneistä (koska hän on ihan mukava ja kivannäköinen eli ei ole pulmia naisen saannissa). Leluja on itsellänikin, joten ei ole ongelma. Nukke olisi vähän creepy, mutta tosiaan jos on menneisyydessä ollut, niin mitäpä minä sitä tuomitsemaan.

Vierailija
11/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi eri asiaa.

Kyllä mä haluan kuulla ja tietää kumppanini taustaa. Niistä on kiva jutella. Esim lapsuudesta ja muistoista yleensä.

Parisuhteeseen vaikuttaa nykyisyys.

Lapsuudesta keskustelu on lievästi noloa. :D Mutta mikäpäs siinä, jos naista ei haittaa...

Vierailija
12/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukke ja maksulliset olisivat turn off, irtosuhteet eivät. Maksullisilla käydessä on suuri riski hyväksikäyttää ihmiskaupan uhria, ja seksinuken köyriminen on jotenkin vain niin outoa että ei kiitos. 

Vierailija
13/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään noista!

1.Nukke ja lelut pervoa touhua

2.irtosuhteet=liian käytetty,mahd.tautinen

3.maksulliset,tunteetonta ja moraalitonta

Vierailija
14/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hän mennyt naimisiin silikonisen Marjatan ja Vuokon kanssa tosissaan (ei siis leikillään) vai onko se tosiaan nukkelelu? Olisiko se nukkehaaremi?

Vierailija
15/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En määrittele ihmistä hänen menneisyyden ja historian perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka on minun kanssa tässä ja nyt.

Vierailija
16/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä voisin tietää, mitä mies on tehnyt ennen minua? Voin kertoa hänelle, etten pidä ajatuksesta maksullisissa käynneistä (koska hän on ihan mukava ja kivannäköinen eli ei ole pulmia naisen saannissa). Leluja on itsellänikin, joten ei ole ongelma. Nukke olisi vähän creepy, mutta tosiaan jos on menneisyydessä ollut, niin mitäpä minä sitä tuomitsemaan.

Creepy? Entä jos seksinukke ei näyttäisi kasvoiltaan naiselta, vaan esim. naispuoliselta animehahmolta tai naispuoliselta videopelihahmolta? Vai vaikuttaisiko tämä?

Vierailija
17/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse kumpaakaan, mutta kertoohan molemmat siitä, että ainakin jossain vaiheessa elämää, mies on pyörinyt tuolla lähinnä se yksi mielessä, kun on näin päässyt käymään. Eli joltain pakkomielteeltä tai vähän kylmästä suhtautumisesta naisiin kuulostaa. Olisi siis varoitusmerkki kohdallani, ja suhtautuisin aika varovasti. Voisihan mies tietty selittää, mitä on silloin päässä liikkunut, ja miten suhtautuu siihen nyt.

Vierailija
18/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että ei haittaa. Haittaisiko, jos mies olisi ujo, introvertti, hiljainen, rehellinen, heikko itsetunto (mutta yrittää silti parhaansa tulla paremmaksi, on Googletellut neuvoja ja ohjeita), nörtti? Vai muuttaisiko tämä mitään?

Tällainen mies kyllä kelpaisi.Normaali.Jokaisella meistä enempi tai vähempi heikko itsetunto.

Vierailija
19/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin kaiken muun, mutta en maksullisilla käyntiä, etenkään jos se on ollut jatkuva tapa. Kertoo miehellä olevan esineellistävä suhde naisiin ja on saattanut tukea samalla myös, ehkä tietämättään, ihmis kauppaa (jota tapahtuu täällä Suomessakin)

Vierailija
20/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut on ok.

Mun miehellä on ollut paljon naisia ja on käynyt maksullisella.