Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyn salilla, urheilen muutenkin, olen 185cm/95kg, rasvaprosentti 9-10%, kuvista käy ilmi urheilullisuus. Silti saan matcheiksi vain pullukoita ei-liikkujia. Missä vika?

Vierailija
25.02.2022 |

Haluaisin jonkun jonka kanssa voin harrastaa sekä jakaa kokrmusmaailmaa.
Tietysti myös ihannoin treenattua naisen vartaloa.

Missä vika kun saan vain pullukoita matcheiksi?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pistänyt tykkäyksen sellaiselle henkilölle, josta et ole selvästikään kiinnostunut. Ratkaisu: pistä näille henkilöille tulevaisuudessa ruksi, niin ei tule turhia mätsejä. Jos ei tule ollenkaan, niin sitten sinunlaisille ihmisille ei ole kysyntää. Säännöstelemättömien markkinoiden haittapuolia.

Vierailija
82/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pinnallinen bozo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Noilla mitoilla et ole enää vain urheilullinen vaan jopa esteettinen, siis jos 

symmetria säilyy, lihaa jaloissakin. 

Olen yhtä pitkä ja suunnilleen saman painoinen, nyt vähän alle. 

Hoikkia urheilullisia tai esteettisiä naisia löytyy enemmän muualta kuin tinderistä,

tinderistä löytyy melkein mitä vaan. Tiedätkö kuinka harvinaista on olla meidän mitoissa?

Siinä syy.

Voi ollakin harvinaista, mutta moni nainen vaan ei taida arvostaa tuollaista tai pidä sellaista esteettisenä tai haluttavana.

Itsellenikin liian treenattu mies on täysi turn off. Ei sellainen kivikova lihas tai kuivakka jäntevyys tunnu omaan käteen kovinkaan hyvältä tai miellytä silmääkään.

Tämäpä juuri; minun tyyppinen on se, joka tykkää minusta. Ei vain 'moni nainen ei vaan taida arvostaa' , vaan se on harvinaista, että joku tykkää ns. liian lihaksikkaasta. 

Tosiasia. 

Muut tyypit tykkäävät muista, ja se on ok, mikäpä siinä.

Vierailija
84/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama varmaan.

Mutta 95kg aika painava 185 pituiselle. Itse olen 190cm ja lihakset vuosia treenattunakin saan painon alle 85kg.

Ehkä olet liian bodari jos ei rasvasta tule paino?

Vierailija
85/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

elä swaippaa niitä pullukoita niin ei tule niitä matcheiksi... problem solved

Ap tarkoitti tykkäyksiä, ei matcheja. Joten ongelma ei poistu tuolla. Ei ole tähänkään asti niistä vastatykännyt. Ongelma on se, miksei muunlaiset naiset tykkää? Sellaiset, jousta voisi tykätä vastaan. Olen toisellapuolella ja erilainen ihminen, mutta mulla sama ongelma. Mieluummin niin, ettei niitä turhia tykkäyksiä ollenkaan, ettei itse ala turhautua. Jos ap laittais profiiliin, että "pullukat please don't bother", loppuisiko tykkäykset?

Miksi niitten pullukoidne tykkäykset pitäisi loppua? Mitä ne häntä muka haittaa?

Naisena mua haittaa saada tykkäyksiä tyypeiltä (jopa naisilta!), jotka eivät ole lähelläkään hakukriteerejäni. Suurin osa tykkäyksistäni on itseäni paljonkin nuoremmilta miehiltä, joiden esittely on tyhjä. Eli hakevat panoa.

Itse ilmoitan selvästi ikäryhmän ja että haen seurustelukumppania. Ja muitakin asioita.

Minua tosiaan haittaa, että ne tykkäykset paljastuvat näiksi tolloiksi, joista ed tod ole kiinnostunut. Eivät ilmeisesti osaa edes lukea.

Vierailija
86/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jonkun skeneläisen bodarin nettivalmennuksessa ja fiksummat naiset pitävät sinua hieman yksinkertaisena kun maksat jollekin bodarille copypaste valmennuksesta?

Vierailija
87/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoitti tykkäyksiä, ei matcheja. Joten ongelma ei poistu tuolla. Ei ole tähänkään asti niistä vastatykännyt. Ongelma on se, miksei muunlaiset naiset tykkää? Sellaiset, jousta voisi tykätä vastaan. Olen toisellapuolella ja erilainen ihminen, mutta mulla sama ongelma. Mieluummin niin, ettei niitä turhia tykkäyksiä ollenkaan, ettei itse ala turhautua. Jos ap laittais profiiliin, että "pullukat please don't bother", loppuisiko tykkäykset?

Tervetuloa naisten todellisuuteen. Tykkäyksiä satelee, mutta ani harva kiinnostaa edes etäisesti. Toisaalta, moni mies olisi valmis tekemään aika kyseenalaisiakin asioita, että saisi edes niitä pullukoiden tykkäyksiä. Olisiko kivempi sitten olla se mies, joka ei saa koskaan tykkäyksiä? Siis koskaan.

Vierailija
88/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne kirjoiteta jokin esittelyteksti? Olisko siinä sulla korjaamisen varaa? Kerro rehellisesti, että urheilu on sulle tärkeää ja että haluat tutustua samanlaiseen naiseen ja mahdollisesti harrastaa yhdessä. Tuskin ne sohvaperunat silloin sulle vastailee.

Itseasiassa kannattaa mainita että etsii hoikkaa naista. Itse olen pullukka 100 kg ja harrastan liikuntaa tavoitteellisesti(opiskelen lajini ohjaajaksi). Minulle liikunta on tärkeää, minulla ei ole sohvaa enkä esim. katso televisiota ollenkaan joten olen hyvin kaukana sohvaperunasta. Harrastan liikuntaa 3-6 h päivässä joten samanhenkinen mies kiinnostaa jolle liikunta on tärkeämpää kuin netflix. Kaikki jotka etsivät omaa kultaa kainaloon katsomaan netflixiä saavat minulta ruksia.

Mutta tykkään vain sellaisista miehistä jotka ovat ensin tykänneet minusta(gold) joten tuskin ap:tä ahdistelisin läskeineni.

Vierailija
89/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että suurinosa suomalaisista naisista on pullukoita ja ylipainoisia.

Vierailija
90/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Law of Attraction. Olet mielessäsi pullea ja vedät luoksesi vain pullukoita. Keskity työstämään mieltäsi.

Vierailija
91/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvonnut läskinaama, laihduta.

Minua turvottaa syöpälääkkeet, nestettä kertyy sädetetylle alueelle ja koko kehoon, syvät uurteet tulee nesteiseen ihoon kaikesta mikä ihoon koskee.Lääkkeet myös kerää rasvaa kehoon. Olen tänään syönyt 700 kcal ja liikkunut 1300 kalorin edestä. En laihdu, sorry.

Vierailija
92/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhdelläkään tuntemallani salikissalla ei ole rahkapetteriä puolisona."

Aloin miettiä asiaa ja tuttavapiirissäni on kolme oikeasti aktiivisesti liikkuvaa ja kovakuntoista naista. Heillä on kaikilla miehinä insinöörit, joilta luistaa hauskat jutut ja jotka ovat sellaista lämminhenkistä isukkimateriaalia. Kohtelevat vaimonsa lisäksi kaikkia muitakin naisia ihmisinä ja ylipäätään kaikkia ihmisiä hyvin. Ulkonäöllisesti kukaan heistä ei ole mikään ihmeellinen, eikä varsinkaan tiukassa kunnossa jos nyt ei täysin rupsahtaneitakaan- varmasti se on ollut luonne joka nämä naiset on saanut heihin ihastumaan. Samalla luonteella pärjäävät sitten myös työelämässä kivasti, mutta eivät ole mitään toimareita koska työkään ei ole heille elämän pääasia niinkuin ei se kuntoilukaan.

Vierailija
93/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin jo aiemmin: mikä ap:sta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille? Tähän mennessä tiedämme vain, että hän käy salilla ja urheilee. Jos olisin kotona viihtyvä mamma, niin olisihan hän ihannemies! Mutta jos olisin matkusteleva, aktiivinen, sosiaalinen salikissa, joka viihtyy välillä myös yöelämässä, niin mikään hänessä ei herättäisi kiinnostustani. Eikä jos olisin hoikka, akateeminen kirjastokissa, joka tykkää käydä kulttuuritapahtumissa. Jos tuo on ainoa informaatio, mitä hänestä saa, niin en yhtään ihmettele, ettei kiinnostus herää muilla kuin niillä, joille riittää, että kuvassa on hyvännäköinen mies joka ei reissaa ympäri maailmaa tai moottoripyöräile tai harrasta laskuvarjohyppyä vaan jolle riittää rauhallinen kotielämä.

Vierailija
94/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne kirjoiteta jokin esittelyteksti? Olisko siinä sulla korjaamisen varaa? Kerro rehellisesti, että urheilu on sulle tärkeää ja että haluat tutustua samanlaiseen naiseen ja mahdollisesti harrastaa yhdessä. Tuskin ne sohvaperunat silloin sulle vastailee.

Itseasiassa kannattaa mainita että etsii hoikkaa naista. Itse olen pullukka 100 kg ja harrastan liikuntaa tavoitteellisesti(opiskelen lajini ohjaajaksi). Minulle liikunta on tärkeää, minulla ei ole sohvaa enkä esim. katso televisiota ollenkaan joten olen hyvin kaukana sohvaperunasta. Harrastan liikuntaa 3-6 h päivässä joten samanhenkinen mies kiinnostaa jolle liikunta on tärkeämpää kuin netflix. Kaikki jotka etsivät omaa kultaa kainaloon katsomaan netflixiä saavat minulta ruksia.

Mutta tykkään vain sellaisista miehistä jotka ovat ensin tykänneet minusta(gold) joten tuskin ap:tä ahdistelisin läskeineni.

Mitä liikuntaa harrastat 3-6 tuntia päivässä?

Vierailija
95/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvonnut läskinaama, laihduta.

Minua turvottaa syöpälääkkeet, nestettä kertyy sädetetylle alueelle ja koko kehoon, syvät uurteet tulee nesteiseen ihoon kaikesta mikä ihoon koskee.Lääkkeet myös kerää rasvaa kehoon. Olen tänään syönyt 700 kcal ja liikkunut 1300 kalorin edestä. En laihdu, sorry.

Minkä ihmeen takia puolustat itseäsi trollille?!

Vierailija
96/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbut ovat siellä julkkisten perässä

Vierailija
97/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Aika moni nainen kokee samaa toistuvasti. Useimmat haaveilee sellaisesta elämästä, jota heidän oma elämäntapansa ei tue. Se on ihan yleistä, joten älä välitä siitä.

Tiedät itse, millaista elämää haluat elää ja millaiset elämäntavat potentiaalisella kumppanilla olisi sen vuoksi olla. Hyvä niin, säästyt paljolta ja osaat vältellä pettymyksiä. Ole kärsivällinen. Asioilla on tapana ajan kanssa tapahtua :)

Vierailija
98/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimaket ei kiinnosta eikä varsinkaan sellaiset, jotka esittelevät luonnottoman näköisiä lihaksiaan ilman paitaa. Yök.

T. Sporttinen ja hoikka nainen

Vierailija
99/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun aina samantyyppisiin miehiin eli n 175cm ja 65-70kg. Eli laiha ruipelo on ok. Eniten tykkään kauniista katseesta, mukavista jutuista ja tanssitaidosta.

Vierailija
100/101 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä liikuntaa harrastat 3-6 tuntia päivässä?

Tanssi. Lajini on vaikea eikä millään tunnin treenillä edisty. Tekniikkaa pitää hioa sormenpäitä myöten. Lisäksi lihaskunto, jooga ja ulkoilu. Olen liikkunut lapsesta lähtien ja harrastanut paljon liikuntaa aina.