Käyn salilla, urheilen muutenkin, olen 185cm/95kg, rasvaprosentti 9-10%, kuvista käy ilmi urheilullisuus. Silti saan matcheiksi vain pullukoita ei-liikkujia. Missä vika?
Haluaisin jonkun jonka kanssa voin harrastaa sekä jakaa kokrmusmaailmaa.
Tietysti myös ihannoin treenattua naisen vartaloa.
Missä vika kun saan vain pullukoita matcheiksi?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
elä swaippaa niitä pullukoita niin ei tule niitä matcheiksi... problem solved
Ap tarkoitti tykkäyksiä, ei matcheja. Joten ongelma ei poistu tuolla. Ei ole tähänkään asti niistä vastatykännyt. Ongelma on se, miksei muunlaiset naiset tykkää? Sellaiset, jousta voisi tykätä vastaan. Olen toisellapuolella ja erilainen ihminen, mutta mulla sama ongelma. Mieluummin niin, ettei niitä turhia tykkäyksiä ollenkaan, ettei itse ala turhautua. Jos ap laittais profiiliin, että "pullukat please don't bother", loppuisiko tykkäykset?
Eipä ole tullut Tinderiä käytettyä hetkeen, mutta naisena pyyhkäisin vasemmalle kaikki miehet, joilla oli profiilissaan jotain treenikuvia. Saahan sitä pitää huolta itsestään ja kehostaan, mutta itselleni miehen jatkuva salillakäynti ja tarkan ruokavalion noudattaminen ovat turn-offeja.
Mahtaako sun määritelmä "pullukasta" olla eri kuin muiden? Tuo tulisi ekana mieleen.
Jos sulla on joku rasvaprosenttiraja tms., niin laita se ilmoitukseen. Tosin silloin et välttämättä saa myöskään urheilullisten naisten viestejä, koska vaikutat pinnalliselta pösilöltä.
Ihme ja kumma, kun naiset eivät ikinä aloita ketjuja tyyliin "sain aloitteita vain rumilta miehiltä". Tämä tuntuu olevan isokin ongelma miehille, eihän sun tarvitse kuin jättää vastaamatta, jos nainen ei innosta.
Nainen kuin nainen saa miehen. Löytyy se reikä rumastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoitti tykkäyksiä, ei matcheja. Joten ongelma ei poistu tuolla. Ei ole tähänkään asti niistä vastatykännyt. Ongelma on se, miksei muunlaiset naiset tykkää? Sellaiset, jousta voisi tykätä vastaan. Olen toisellapuolella ja erilainen ihminen, mutta mulla sama ongelma. Mieluummin niin, ettei niitä turhia tykkäyksiä ollenkaan, ettei itse ala turhautua. Jos ap laittais profiiliin, että "pullukat please don't bother", loppuisiko tykkäykset?
Kuka on "pullukka"?
Onko esim. nainen joka treenaa, mutta on myös vähän rasvaa vaikka reisissä, hyväkuntoinen vai liian pullukka? Pitäisikö olla fitness-mallin mitoissa?
Jos pitäisi, niin AP:n kannattaisi yrittää iskeä tyttöystävänsä ihan salilta.
Profiilissasi täytyy olla jotain tosi hämärää, annat itsestäsi muutenkin todella kuivan kuvan..Mikä on ikähaarukkasi? Ettet taas ole näitä +50 äijiä jotka jahtaavat vain parikymppisiä.
Ap'llä täytyy olla ruma naama. En mä muuta selitystä keksi.
Tai sitten olet näitä miehiä joille naisten luonnolliset muodot ovat "läskiä". Taidat hakea jonkinlaista treenaavaa shemale:a(muovimöykyillä täytettynä) joten varmaan parempi etsiä niitä muilta palstoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua, ap, on verisesti loukattu kun läskit naiset ovat sinusta menneet Tinderissä tykkäämään? Laita siihen bioosi, että et halua tykkäyksiä rumilta tai läskeiltä naisilta. Ai niin, et voi, kun et halua vaikuttaa pinnalluselta mulgulta. Ei hätää, sen kyllä jo näkee täälläkin, joten kyn sen kyllä kaikki tajuaa siellä Tinderissäkin.
Vttu mä en jaksa näitä oete bodareita, jotka luulee olevansa miesten kermaa.... tule vaan sieltä kaapusta ulis reilusti ja etsi kaltaistasi seuraa.
Dracula kirjoitti:
Noilla mitoilla et ole enää vain urheilullinen vaan jopa esteettinen, siis jos
symmetria säilyy, lihaa jaloissakin.
Olen yhtä pitkä ja suunnilleen saman painoinen, nyt vähän alle.
Hoikkia urheilullisia tai esteettisiä naisia löytyy enemmän muualta kuin tinderistä,
tinderistä löytyy melkein mitä vaan. Tiedätkö kuinka harvinaista on olla meidän mitoissa?
Siinä syy.
1) Ei ole esteettistä.
2) Tiedätkö kuinka harvinaista on olla meidän mitoissa? -> Sanot tämän kuin se olisi myönteinen asia 😑
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Hoikkia urheilullisia tai esteettisiä naisia löytyy enemmän muualta kuin tinderistä,
tinderistä löytyy melkein mitä vaan. Tiedätkö kuinka harvinaista on olla meidän mitoissa?
Siinä syy.
1) Ei ole esteettistä.
2) Tiedätkö kuinka harvinaista on olla meidän mitoissa? -> Sanot tämän kuin se olisi myönteinen asia 😑
Se ON myönteinen asia. Sillä ei ole tarkoitus dissata niitä, joille treenaaminen ei ole listalla. Pitää vain hyväksyä se, että muut ovat erilaisia, ja sellainen kun tilanne on, vastaan tulee ihan yhtä harvoin vastakkaisen sukupuolen samoja elintapoja viettävä henkilö. Enemmän tulee normaaleja ihmisiä vastaan. Mikä on odotettavissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitten pullukoidne tykkäykset pitäisi loppua? Mitä ne häntä muka haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vttu mä en jaksa näitä oete bodareita, jotka luulee olevansa miesten kermaa.... tule vaan sieltä kaapusta ulis reilusti ja etsi kaltaistasi seuraa.
En tykkää kermasta. Minun tyyppinen on se joka tykkää minusta, muut tyypit tykkävät muista, ja se on ok. Treenaan koska tykkään treenata.
Dracula kirjoitti:
Siinä syy.
Voi ollakin harvinaista, mutta moni nainen vaan ei taida arvostaa tuollaista tai pidä sellaista esteettisenä tai haluttavana.
Itsellenikin liian treenattu mies on täysi turn off. Ei sellainen kivikova lihas tai kuivakka jäntevyys tunnu omaan käteen kovinkaan hyvältä tai miellytä silmääkään.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kermasta. Minun tyyppinen on se joka tykkää minusta, muut tyypit tykkävät muista, ja se on ok. Treenaan koska tykkään treenata.
S t u p i d o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitten pullukoidne tykkäykset pitäisi loppua? Mitä ne häntä muka haittaa?
Ne on ap:lle loukkaus. Ole huoleti, ap, muutaman vuoden päästä et saa tykkäyksiä keneltäkään. Sitten tulet tänne itkemän, kun et saa mätsejä Tinderissä.
Miksi ap kuvittelee, että pelkkä muutama mitta riittäisi saamaan mieluisia matcheja?
Taitaa olla aika yksinkertainen tapaus...
Lähesty naisia jossain fitnekseen keskittyvällä sivustolla, niin löydät naisia jotka treenaamistasi arvostaa
Siinä syy.