Lue keskustelun säännöt.
Jotkut imevät hasvastaan verta
15.07.2015 |
jopa elokuvissakin tätä näytetään, ja se oksettaa!
Miksi niin moni, jolle tulee haava sormeen, imaise
sen veren pois? Minusta se on kuvottavinta mitä ihminen voi tehdä!
Oletteko nähneet tätä, teettekö itse samaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla