ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
...
Kommentit (1321)
Olen salaperäinen, maaginen ja murhanhimoinen. Herätän kunnioitusta ja kauhua, kun jyrään esteet tieltäni ja laukkaan lukemattomilla pienillä jaloillani pelastamaan tohelon omistajani pulasta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:51"]
You shot me in the head!
[/quote]
Eräällä suomalaisella laulajalla on myös kappale tästä hahmosta, joka on vieraillut suomessakin
av-mammojen suosiossa myöskin
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:24"]
Olen kiinnostunut kirjoista ja aika älykäs, mistä isäni on pahoillaan. Istun lähes aina kirja kädessä. Isäni kulkee pitkillä työmatkoilla, joten hän on paljon pois kotona. Minulla on kaunis isosisko, joka on rakastunut muusikkoon. Hänen ikäisensä pitäisi kyllä olla jo naimisissa. Äiti on vähän pirttihirmu. Yksi poikamainen tyttö haluaa isona kanssani naimisiin.
[/quote]
Kaikilla perheessämme on hassut hatut aina päässä. Nimeni olen saanut eräältä näytelmän sankarilta, vaikka ei sitä vielä silloin tiedetty kun synnyin.
[/quote]
Harald Hirmuisen poika Hamlet.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:58"]Minulla on perinteinen ruumiinrakenne ja rakastan valkoista autoani.
[/quote]
Mma Ramotswe!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:00"]Pikkuleipiä tässä tilanteessa? No ehkä yksi.
[/quote]
Piisamirotta
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:56"]
Minussa ei ole muuta jäykkää kuin käytös!
[/quote]
Komisario Jansson tv-sarjasta Raid
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:18"]
Olin Saksassa poliisina 90-luvun taitteessa. Ajelin vihreällä Ford Granadalla ja hikoilin ihan hirveästi.
[/quote]
Syödä lappasin myös minttupastilleja jatkuvasti ja olin luonteeltani kauniisti sanottuna äkkipikainen. Kaksoisolentoni on kuulemma ollut töissä konemestarina saksalaisessa sukellusveneessä.
[/quote]
Kyllä tää nyt on tämä:
Olen myyrä, jonka ottolapsi ei olekaan kaltaiseni vaan vesilintu.
Ajattelin pitää kynttiläillalliset, kutsun niihin amiraalin ja kirkkoherran sekä siskoni, jolla on tilaa ponille.
"Sillä on kymmenen naista TIÄTSÄ, se kerää niitä albumiin TIÄTSÄ."
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:52"]Ajattelin pitää kynttiläillalliset, kutsun niihin amiraalin ja kirkkoherran sekä siskoni, jolla on tilaa ponille.
[/quote]
Hyacinth bucket
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:52"]
Ajattelin pitää kynttiläillalliset, kutsun niihin amiraalin ja kirkkoherran sekä siskoni, jolla on tilaa ponille.
[/quote]
Hyacinth Buket <3
Olen turkulaista yksityisetsivää tuntemattomampi ja vaikka ratkomme kumpikin rikoksia olen ammatiltani yksityisetsivän sijaan poliisi. Minulla on kaksi kilpikonnaa ja pojanpoika joka asuu Kalkussa.