Mitä ajattelette ihmisestä jolle on tehty plastiikkakirurgiaa?
Tässä majailen toipilaana siteissä. Ei ollut eka kerta. Itselleni pieni juttu, mutta ei tee mieli kertoa kenellekään. Vieläkö turhamaisuudesta tuomitaan? Vai salailenko turhaan?
Kommentit (86)
Maltillisesta en ajattele juuri mitään, vähän sama kuin meikkaaminen ja muu omasta ulkonäöstä huolta pitäminen.
Mutta jos selvästi näkee että on menny överiks, en oikein arvosta.
En mitään erityistä, ellei kyse ole ihan lapasesta lähtenyt leikkely. Nykyään on ihan normaalia fiksata asioita kirurgisesti.
Jos et joltain Bogdanoffilta näytä niin evvk. Jos olet muovia päästä varpaisiin niin kyllähän se vähän naurattaa ja ihmetyttää.
Miksi ulkonäkö on niin tärkeää?
Tv ohjelmissa esim dr pimplepopper joku on ihan rikki kun otsassa on patti. Ei voi mennä mihinkään ja on sulkeutunut kotiinsa. Yhyy kun mulla on patti.
Mutta vastaavasti mies jonka selkäranka on mutkalla ja pää käytännössä selänpuolella ja liikkuu maassa ryömien, elää täyttä elämää, käy luoennoimassa ja on onnellinen.
Niin...
Riippuu tapauksesta. Jos on joku onnettomuus tai suurempi ulkonäöllinen haitta niin ihan ok.
Nämä Sofia Belorfit, Suvi Pitkäiset, Martin Aitolehdet ym jotka ovat pilanneet ulkonäönsä plastiikkakirurgialla ja ovat nykyisin transumaisen näköisiä taas ovat säälittäviä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et joltain Bogdanoffilta näytä niin evvk. Jos olet muovia päästä varpaisiin niin kyllähän se vähän naurattaa ja ihmetyttää.
Ei saa naurattaa, tikit sattuu;-)
Ap
Ihan tavallista nykyaikana. Ei mitään mistä tarvitsisi muille mainita. En itsekään ole koskematon. Usein se parantaa elämänlaatua ja on paljon tehokkaampaa kuin terapiassa ramppaaminen jotta oppisi hyväksymään itsessään jonkin häiritsevän vian. Mitä ei opi ikinä hyväksymään koska vika on vika eikä se aivopesulla muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
En mitään erityistä, ellei kyse ole ihan lapasesta lähtenyt leikkely. Nykyään on ihan normaalia fiksata asioita kirurgisesti.
Oli aikamoinen jono, ei saanut aikoja mitenkään ihan heti. Eli aika moni varmasti käy, ei vaan sano mitään.
Ap
Televisio ohjailee ihmisiä eivätkä he edes tajua sitä.
Yhteen aikaan oli hirveästi tatuointi aiheisia ohjelmiä. Aina kerrottiin että nyyh mulla on ollut niin traumaattinen elämä ja otan sen ja sen muistolle tämän tatuoinnin...
Noh nyt on ihmiset täynnä tatuointeja eikä televisiostakaan enää tule kyseistä ohjelmaa koska on ihan normaalia tatuoida itsensä päästä varpaisiin niin ketään ei kiinnostaisi moista ohjelmaa katsoa.
Ja nykyään on normaalia käydä kauneusleikkauksissa. Mutta muistatteko kun televisiosta tuli ohjelmaa "taviksesta kaunottareksi" jossa isonenäisestä harvahampaisesta hiirulaisesta leivottiin isotissinen kaunotar ja sukulaiset yhdessä huokaili että "onpa hän kaunis."
Nykyään tuota ohjelmaa ei enää kukaan katsoisi koska leikkely on ihan normaalia.
Jännityksellä odotan mikä on seuraava television tarjoama villitys.
En mitään vain siksi, että hän on ollut plastiikkakirurgisen toimenpiteen kohde. Mistä sen edes tuntemattomasta ihmisestä erottaisin varmudella, ellei hän itse sitä kertoisi? Ja heistä, jotka tiedän ja tunnen paremmin, niin miksi oikeastaan heistäkään ajattelisin jotain sen kummemmin. Heidän asiansa. - Kukaan ei ole toistaiseski vielä onnistunut saamaan ensimmäisenä mieleeni, että oh-hoh nyt on tainnut nn. käydä plastiikkakirurgin hoidettavana ilman (perusteltua) tarvetta, vaikka ei halua siitä syystä tai toisesta kertoa/ mainita.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Minulla on tissit duunattu ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Myös miehet näyttävät pitävän niistä. Saan jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni niin miehiltä kuin naisiltakin. Jokainen tyylillään. Miksi plastiikkkirurgiasta ylipäätään pitäisi olla mitään mieltä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään vain siksi, että hän on ollut plastiikkakirurgisen toimenpiteen kohde. Mistä sen edes tuntemattomasta ihmisestä erottaisin varmudella, ellei hän itse sitä kertoisi? Ja heistä, jotka tiedän ja tunnen paremmin, niin miksi oikeastaan heistäkään ajattelisin jotain sen kummemmin. Heidän asiansa. - Kukaan ei ole toistaiseski vielä onnistunut saamaan ensimmäisenä mieleeni, että oh-hoh nyt on tainnut nn. käydä plastiikkakirurgin hoidettavana ilman (perusteltua) tarvetta, vaikka ei halua siitä syystä tai toisesta kertoa/ mainita.
Ehkä sitä juuri puolituttujen juoruilua ja toisaalta spekulointia vähän pelkää. Oikeasti läheisille voi kertoa ja toivoa, että myös haluavat minua ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tissit duunattu ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Myös miehet näyttävät pitävän niistä. Saan jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni niin miehiltä kuin naisiltakin. Jokainen tyylillään. Miksi plastiikkkirurgiasta ylipäätään pitäisi olla mitään mieltä.
Duunasit tissit siis siksi että saat huomiota? Juuri tämän vuoksi joskus siitä voi ja pitää ollakin jotain mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista nykyaikana. Ei mitään mistä tarvitsisi muille mainita. En itsekään ole koskematon. Usein se parantaa elämänlaatua ja on paljon tehokkaampaa kuin terapiassa ramppaaminen jotta oppisi hyväksymään itsessään jonkin häiritsevän vian. Mitä ei opi ikinä hyväksymään koska vika on vika eikä se aivopesulla muuksi muutu.
Kyllä vika on päässä jos iso nenä häiritsee niin paljon että elämä ei suju.
En mitään. Multakin on rinnat pienennetty ja kohotettu kun niistä oli terveyshaittoja, selkä-ja niskahartiavaivoja. Jotkut siitäkin olivat mieltä, että ei mun rinnat nyt niin isot olleet ja en olis varmaan tarvinnut leikkausta. Sellaisia ihmisiä jotka muka tietää paremmin kuin lääkärit löytyy aina. Niistä ei kannata välittää.
Julkisen puolen plastiikkakirurgi päätti leikata, eikä sinne pääse ilman syytä.
Seuraavaksi leikkautan omaan laskuun yläluomet koska ne ovat laskeutuneet ja meikkaaminen ei enää onnistu kuten ennen. Nekin iän myötä alkaisivat lopulta haitata näköä ja saisin leikkauksen silloin julkiselta puolelta, mutta miksi odottaisin niin kauan kun ne ärsyttävät mua jo nyt? Tulen näyttämään ihan normaalilta, en niin väsyneeltä ja synkältä kuin nyt.
Jos olis rahaa paljon niin kävisin myös korjauttamassa löystyneen vatsanahkani.
En salaile näitä.
Se on maltillisena ok.
Nykyään näkee liian paljon sarjakuvamaiseksi muokattuja irvokkaita klooneja, kun kauneusihanteita on vain yksi.
Jos ei ole todellista vammaa, niin pää kuntoon. Etkö ole huomannut, ettei yksikään "kauneusoperaatio" ole onnistunut. Kaikki joita on leikelty, ovat muuttuneet rumemmiksi.
Tänä vuonna korjaan ne asiat itsessäni, joista olen kärsinyt enemmän tai vähemmän 20 vuotta.
En suoraan sanoen käsitä, miksi en ole pitänyt tätä vaihtoehtona aikaisemmin.
En ajattele mitään negatiivista ihmisistä, jotka käyneet toimenpiteissä, mutta omalta osaltani en asiaa halua julkisesti kertoa. Jos joku ottaa asian puheeksi, olen kyllä valmis kertomaan, miksi tähän olen päätynyt. Tarkoitus ei kuitenkaan ole tehdä mitään radikaalia muutosta, vaan korjailla muutama adia siihen tilaan, jossa ne luonnolisesti olisi ilman ajan kulumista ja ikäviä sattumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä juuri puolituttujen juoruilua ja toisaalta spekulointia vähän pelkää. Oikeasti läheisille voi kertoa ja toivoa, että myös haluavat minua ymmärtää.
Ymmärrän. On kummallista. että on heitä joille plastiikkakirurgisessa operaatiossa käynti on ehdoton ei. - Vaan miksi? En ymmärrä; jos se siis on lähtökohtaisesti (ns.) terveellä pohjalla.
Jotain kertonee kulttuuristamme, että jos kärjistää, niin monesti vaikuttaa sille, että on moralisesti oikeutetumpaa ostaa uusi auto kuin käyttää sama raha itsensä terveellä pohjalla olevaan ehostamiseen.
En yhtään mitään. Jokaisen oma asia ja plastiikkakirurgiaakin on monenlaista. NS
kauneuskirurgia ei oikeastaan edes ole plastiikkakirurgiaa.