Eikö kaveriton mies kelpaa naisille?
Minulla on ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en kovin ”trendikkäästi” kun en seuraa muotia. Päivät kuluu lähinnä kotona nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tule juuri koskaan mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään tietty juttu, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Tuosta kaverittomuudestako se sitten johtuu, että en kelpaa naisille?
Kommentit (77)
Minä en haluais olla semmonen ällö emäntämäinen joka pitää jotain pitopalvelua sen miehen kaveri laumalle ja kyselee aina mielipiteet niiltä ja esittelee minua ihmisille ja tietysti pitäisi olla tietyt kriteerit että on esittely kelpoinen. Kaverit pilaa suunnitelmat ja pyörii tiellä enimmäkseen.
Viihdyn ilman kavereita ja naiselle luulisi olevan hyvä, että saa minut itselleen kokonaan. Naisen naiskaverit taas ei haittaa minua ollenkaan!
Olen ollut 30 vuotta yhdessä miehen kanssa, jolla ei ole yhtään kaveria. Joskus alkuaikoina yks tyyppi piti yhteyttä
Kyllä puolisoni lähtee kyläilemään kanssani, seurustelee jos minun kaveri käy meillä tai kyläilevät miehineen.
Hän on liiiunnallinen ja käy peleissä. En tiedä kaipaako kaveria, se on hänen asiansa
Miehellä pitää olla kavereita, hän ei muuten ole mitään.
Sitten toisaalta tullaan mököttämään siitä, että mies on liikaa kavereidensa kanssa.
Naiset haluavat miehellä olevan kavereita siitä syystä, että tällöin he voivat pettää miestä jos miehen kaveripiiristä löytyy komeampi mies. Sen on pakko olla se syy.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat miehellä olevan kavereita siitä syystä, että tällöin he voivat pettää miestä jos miehen kaveripiiristä löytyy komeampi mies. Sen on pakko olla se syy.
Jotain rehellistä tulee tässäkin ketjussa
Aina ei kaverittomuus johdu henkilöstä. Itse menetin kaverit kun he tajusivat minun hypänneen pois oravanpyörästä. Katkeruus ja kateus siitä sai heidät jättämään kaveruuden...
Vierailija kirjoitti:
Helpompihan se on pettää tuntemattoman kanssa, jos on kerran pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain rehellistä tulee tässäkin ketjussa
Miesten on pakko estää kaveripiirissä olevien itseään komeampien miesten ja oman naisen kohtaaminen jollakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se suoraan tuosta kaverittomuudesta johdu, mutta tuon kaverittomuuteen ovat johtaneet sellaiset asiat, joiden vuoksi sinun saattaa olla myös vaikea löytää parisuhdetta.
Moni mies laittaa kaverisuhteet jäähdylle löytäessään naisen, koska pelkää kaverin vievän oman naisen. Mies sanoo vain naiselle, ettei ole kavereita.
Kelpaa. Ei mulla ja miehellänikään ole pahemmin kavereita eikä pidetä kovin paljoa yhteyksiä sukulaisiimmekaan. Ollaan ihan omana perheenä ja parhaat kaverit toisillemme. Molemmilla omia harrastuksia jonkin verran sekä lasten harrastukset. Olemme molemmat tyytyväisiä tähän ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Olis aika tylsää, jos oma mies vain selaisi nettiä ja katsoisi tv:tä. Me tehdään ruokaa, lenkkeillään, käydään elokuvissa, teatterissa, keikoilla, messuilla ym yhdessä, kyläillään, matkustetaan, rempataan, veneillään jne, toki omiakin harrastuksia on kummallakin. Mulle on tärkeetä, että mieskin ehdottaa ja järjestää yhteistä tekemistä, eikä vain pyydettäessä osallistu, saati kieltäydy
Tämä. En minäkään odota että miehellä olisi kavereita. Parempikin ettei niitä ole kovin paljoa eikä kovin usein tapaa heitä. Sen sijaan odotan että mies viettää vapaa-aikaansa minun kanssani. Mieluummin lähden miehen kuin ystävieni kanssa ulos.
Kelpaa ehkä jollekin, josset ole mikään kehityskelvoton ja perässävedettävä mt-ongelmainen rumilus. Parempi kaveriton mies kuin typeriä kavereitaan sokeasti kuunteleva mies.
Minulle se merkitsee koska todennäköisesti on syitä, miksi niitä kavereita ei ole. Jotain kertoo ihmisestä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompihan se on pettää tuntemattoman kanssa, jos on kerran pakko.
Naiset ihastuvat väkisinkin komeisiin miehiin. Siksi sellainen tilanne pitää ennaltaehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa ehkä jollekin, josset ole mikään kehityskelvoton ja perässävedettävä mt-ongelmainen rumilus. Parempi kaveriton mies kuin typeriä kavereitaan sokeasti kuunteleva mies.
Kelpaako mt-ongelmainen, jos se on komistus?
Itselleni miehen arvon tai laadun mittaa se, minkä parissa hän viettää aikansa ja mihin tuntee paloa, siis mikä on hänelle syvästi tyydyttävää. Voi hyvin olla käsistään kätevä kaveri (joka osaa myös ilmaista itseään) tai lukutoukka, joka poikkeaa miehekkään miehen muotista. Eli jos hänessä on sielua, niin en ajattele että yksinviihtyminen on mikään vamma, vaan pikemminkin osoitus autonomiasta ja riippumattomuudesta. Ei koeta raivokkaasti sopeutua jonkun mieslauman sääntöihin sopivaksi.
Henkisesti teinit elää ja ajattelee laumojen kautta. Ei niissä yksilöitä katsota hyvällä. Joku liidaa ja muut nyökyttää. Kaikki älykkäät naiset inhoavat tuommoisia keskenkasvuisten poikien laumoja, jossa naisten dissaaminen on osa ryhmähengen luomista.