Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kaveriton mies kelpaa naisille?

Vierailija
25.02.2022 |

Minulla on ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en kovin ”trendikkäästi” kun en seuraa muotia. Päivät kuluu lähinnä kotona nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tule juuri koskaan mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään tietty juttu, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Tuosta kaverittomuudestako se sitten johtuu, että en kelpaa naisille?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit perässävedettävä tylsimys

Aijaa, no millä voisin tehdä itsestä vähemmän tylsän?

Ap

Kerro minulle, millaista ajattelisit elämän olevan parisuhteessa. Mikä muuttuisi nykyiseen elämääsi verrattuna ja miten? Miksi ylipäänsä kaipaat parisuhdetta, mitä odotat siitä saavasi?

Läheisyyttä ja seksiä, joita en nyt saa. 

Ap

Eli kävisit töissä, tulisit kotiin, selaisit nettiä ja telkkaria ja nainen olisi vieressä ja antaisi läheisyyttä ja seksiä? Mikäpä siinä, ihan varmasti sellaisia naisiakin on, joilla ei ole elämässä mitään kiinnostuksen kohteita, ei mitään intohimoja, ei aktiviteetteja, ei mitään. En vaan ihan äkkiä keksi, missä kaksi sellaista ihmistä voisi toisiinsa edes tutustua.

Vierailija
22/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisellä miehellä ei ole kaveri laumaa että nainen pääsisi hakemaan huomiota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ovat nämä naiset joille olet yrittänyt kelvata?

Vierailija
24/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni on, että kaverittomuus kielii siitä, että on suuri riski, että miehessä on silloin jotain perustavanlaatuista vialla, kun ei kavereita edes ole. Jostainhan se kaverittomuus johtuu. Ja mitä tutut kaverittomat ovat puhuneet, niin kaverittomuuden syy on aina jotain: Olen niin ujo tai olen introvertti, on ollut huonoa tuuria, tai muuta epätotta. Todellisuudessa nuo ihmiset eivät ole ujoja tai sosiaalisesti taitamattomia. Ovat vain niin kusipäitä, ettei ketään kiinnosta kaveerata. On manipulointia, hyväksikäyttöä, lapsellista kiukuttelua, tylyä käytöstä. Ei naiset sellaiseen seuraan halua itseään laittaa.

Syy ei siis ole kaverittomuus vaan ihan ihminen itse.

Vierailija
25/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa. Naiset ei edes vilkaise jos kävelet yksin, pitää olla show! Naiset on persoja kaikelle pinnalliselle.

Tämä on niin totta. Minulle on nainen ihan omin sanoin sanonut, että yksin istuva mies epäilyttävä tai outo. En ymmärrä mistä tällaiseen päätelmään on päätynyt.

Vierailija
26/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta isältäskö sait mallin miten naisia kohdellaan ?

Vierailija
27/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kavereiden kautta.

Vierailija
28/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro minulle, millaista ajattelisit elämän olevan parisuhteessa. Mikä muuttuisi nykyiseen elämääsi verrattuna ja miten? Miksi ylipäänsä kaipaat parisuhdetta, mitä odotat siitä saavasi?

Ap

Etsit noita palveluja vääränlaisilta naisilta. Noille on ihan omat palveluntarjoajat.

Vierailija
29/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarista ei tule mitään...? Et sitten ole herännyt suoratoistopalveluihin? Löytyykö sun töllöstä vain ylen ykkönen ja kakkonen? 

No näiltä ne katsottavat ohjelmat tulee. Muut kanavat suoltaa vaan sontaa, jota ei katso kuin aivottomat.

Vierailija
30/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni on, että kaverittomuus kielii siitä, että on suuri riski, että miehessä on silloin jotain perustavanlaatuista vialla, kun ei kavereita edes ole. Jostainhan se kaverittomuus johtuu. Ja mitä tutut kaverittomat ovat puhuneet, niin kaverittomuuden syy on aina jotain: Olen niin ujo tai olen introvertti, on ollut huonoa tuuria, tai muuta epätotta. Todellisuudessa nuo ihmiset eivät ole ujoja tai sosiaalisesti taitamattomia. Ovat vain niin kusipäitä, ettei ketään kiinnosta kaveerata. On manipulointia, hyväksikäyttöä, lapsellista kiukuttelua, tylyä käytöstä. Ei naiset sellaiseen seuraan halua itseään laittaa.

Ja ne ihmisen ongelmat saattavat johtua lapsuudesta.  Kukaan ei ole koskaan opettanut mitään olennaisia taitoja elämän suhteen jja sitten on päätynyt syrjäytymiskierteeseen.  Tai vähintäänkin ei ole saanut apua omaan henkiseenkehitykseensä.  

Tällaisten ihmisten tulisi itse opiskella näitä asioita jälkeenpäin.

Vierailija
31/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö sinua kiinnosta mikään? Et halua tehdä mitään? Et oppia mitään uutta, kehittyä? Millainen tunne-elämä sinulla on; milloin olet viimeksi nauranut sydämesi pohjasta tai surrut niin, että sydän on tuntunut halkeavan? Milloin olet viimeksi ollut jostain asiasta todella innoissasi? Mikä on sellaista tekemistä, mihin uppoudut niin että et huomaa ajan rientämistä; mitä et malttaisi lopettaa?

Vierailija
32/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Millainen äitisuhde sulla on?

Miten ap:n äitisuhde tuohon liittyy? Ei äidin kanssa voi pussailla, hyväillä ja harrastaa seksiä. Itse asiassa se olisi sairasta. Äidit tietysti paijaa poikiaan, kun ne ovat lapsia, mutta aikuinen mies hakee läheisyyttä muilta naisilta kuin äidiltään. Totta kai aikuiset miehet halaavat myös äitiään, mutta intiimi ja seksuaalissävytteinen halaaminen ja toistensa hyväileminen on eri asia kuin platoninen läheisyys, jota on myös esim. veljien kesken. Intiimi läheisyys vapauttaa endorfiineja ihan eri tavalla kuin esim. veljellinen halaaminen, eivät ne ole samoja asioita.

Vierailija
33/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko Ap osoittaa uteluni, että ihanko oikeasti ajattelet, että "kelpaamattomuutesi" naiselle kumppaniski johtusi siitä, ettei sinulla ole kuin ilm yksi (läheinen) kaveri? - Eikä siitä, että onnistut, ehkä tahattomasti luomaan itsestäsi vähän passiivisen kuvan kun möllötät kotona katsomassa töllöä, silloinkin kun sieltä ei oikein tule mitään. Ulkoisesta olemuksestasikaan et juuri piittaa... Tulee vähän mielikuva, että haluaisit paitsi kumppanin ehkä myös jonkun joka näyttäsi sulle suuntaa ja saattaisi vetää sinua perässään. Vai missä kaikki drive ja toiminta? (Vai rriittöä työssä käynti itsellesi aktiiviseski toiminnaksi ja kaiken muun ajan mieluiten puuhastelisit kotosalla?) Msitä olet kiinnostunut vai oletko mistään sen kummemmin? - Entä miten sinä suhtautuisit mahd. kumppanisi kavereihin?

Se vähän yksinkertaisempi mies  

Vierailija
34/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naiset sinussa voisivat kiinnostua? Pitääkö riittää, ettet ole työtön, hullu tai juoppo.? Mitä positiivista sinulla on tarjottavana?

Vierailija
35/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittn, kun saat naisystävän, hän pyytää sinua mukaansa sinne ja tänne, vanhempien luo käymään, sukukokoukseen, kaverille muuttoavuksi, haluaa suunnitella sinun kanssa matkoja, kutsuu vieraita ja pyytää mukaan teatteriin, niin mitäpä teet? Sanotko, että kiva vai että nyt ei huvita lähteä? Sinun elämä voi muuttua hyvin paljon sosiaalisemmaksi nykyiseen verrattuna, käykö se?

Vierailija
36/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnilleen samanlainen mies, mulla on pari läheistä kaveria. En koe tarvitsevani enempää. Olen todella introvertti. Ei mun avovaimo sitä koe ongelmaksi. Hän on itse todella verkostoitunut ja omaa laajan kaveripiirin. Ei me kuitenkaan kotona olla toisissamme kiinni kokoaikaa. Läheisyys ei minulle merkitse pelkästään fyysistä läheisyyttä ja hulluksihan siinä tulisi jos toinen olisi kokoajan kaulassa kiinni. Hyvin useasti olemmekin kotona tehden omia juttujamme. Seksi on kuitenkin intohimoista ja nautinnollista. Mutta kaikki tämä on mahdollista, koska on vuosien kokemus parisuhteista. Voisin kuvitella että jos vaan hakee naisesta läheisyyttä ja seksiä niin siinä molemmat jossain kohtaa pettyy. Ei naisen ole tarkoitus korjata sinua. Opi rakastamaan ensin itseäsi, vasta sitten voit oikeasti rakastaa toista.

Vierailija
37/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 30-vuotiaalle on outoa, jos ei ole kavereita, mutta yli 40-vuotialle on normaalia, että kaverit unohtuvat.

Vierailija
38/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole saanut luotua itsellesi yhtäkään aikuisiän ihmissuhdetta, niin on naiselta suunnaton riski ryhtyä suhteeseen tai edes tutustumaan kanssasi. Kun ei ole mitään todistetta siitä, että kykenet edes kaverisuhteeseen, saati parisuhteeseen puhumattakaan perheestä.

Vierailija
39/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olo, että tyyppi on vähän luuseri, jollei ole ystäviä. Fiksuja ystäviä.

Vierailija
40/77 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole ystäviä. On it nörtti ja hänen koulukaverit olivat samanlaisia.

Näkevät töiden parissa, mutta eivät pidä mitään yhteyttä.

Puolet ovat naimisissa, perhe on jalustalla nro 1.

Loput sinkkuja, luovat uraa maailmassa.

Esim polttareita lähes ei ollut.

Mun työkaveri oli puhunut meidän häistä ystävälleen, jne ja oli mennyt yhden korvaan. Miehellä tosi kova kiire töissä ja vietiin juhlimaan.

Harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi