Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 171cm onko 81 kg hyvä paino?

Vierailija
25.02.2022 |

Kävin kehonkoostumusmittauksessa, kone suositti minulle tätä tavoitepainoksi. Nyt painan 85kg.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit istua mun naamalle nykyiselläänkin.

Vierailija
2/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25kg ylipainainoa ks painoindeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te kyselette painoistanne! Ihan toisarvoista. Katso peiliin.

Vierailija
4/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25kg ylipainainoa ks painoindeksi.

Voi mitä huumoria! Varmaan 14-vuotiaana painoin 60 kiloa.

Vierailija
5/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan alipainoinen siiderinorsuksi, mutta hyvällä käyrällä sinne olet.

Vierailija
6/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä saman mittanen ja onhan tossa sulla painoa. Mitä instagram peppua kasvatat. Ketään sellaista hyllyvää halua.

Vierailija
7/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä saman mittanen ja onhan tossa sulla painoa. Mitä instagram peppua kasvatat. Ketään sellaista hyllyvää halua.

Ei näy Instassa mun peppua, mut lihaksikas olen ollut aina. Nyt toki liikaa läskiä myös.

Vierailija
8/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy Instassa mun peppua, mut lihaksikas olen ollut aina. Nyt toki liikaa läskiä myös.

Millä olet lihasta kerännyt?

Vierailija
9/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen mörssäri olet. Itse olen samanmittainen, ja painan 59 kiloa, ja olen M / 38-kokoinen, eli normaali. Tähän kun rykäisee yli 20 kg lisää, niin varmasti on liikaa.

Vierailija
10/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan melkein samoissa mitoissa. Pituus 168 cm ja paino 84 kg. Paino ei vain tipu, vaikka mielestäni en syö kovin paljon. Herkuttelen kyllä, mutta kohtuudella.

Mun kroppa vaatisi raskasta airobista liikuntaa, jotta paino putoaisi.

Vierailija
11/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen mörssäri olet. Itse olen samanmittainen, ja painan 59 kiloa, ja olen M / 38-kokoinen, eli normaali. Tähän kun rykäisee yli 20 kg lisää, niin varmasti on liikaa.

Miten syöt, jotta pysyt noin hoikkana?

Vierailija
12/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten syöt, jotta pysyt noin hoikkana?

Olen kasvissyöjä, ja pyrin syömään suht' terveellisesti, mutta välillä vedän pitsaa, ranskiksia ja sipsejä, eli en hysteerisesti vältä kaikkea epäterveellistä. Vanhemmiten huomaa, että on vaikeampaa pysyä hoikkana, silloin täytyy kiinnittää enemmän huomiota esim. annoskokoihin. Nuorempana saatoin syödä vaikka kaksi kertaa suositusten kokoisen pasta-annoksen kerralla enkä lihonut, mutta hieman alle kolmekymppisenä jo huomasi, ettei sitä voi vetää enää samankokoisia annoksia tai paisuu väistämättä.

Vierailija
13/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä olet lihasta kerännyt?

Siis ihan luonnostaan on ollut aina lihaksikas kroppa, olen kyllä aina liikkunut paljon ja harrastanut erilaisia liikuntamuotoja. Nyt vasta viimeisen vuoden käynyt salilla 3-4 kertaa viikossa ja treenannut kerta viikkoon pt:n kanssa. Mitään lisäravinteita en käytä. Sinä aikana tullut muutama kilo lisää lihasta, rasvaa ei ole paljoakaan lähtenyt. Ruokavalio kai siihen auttaisi. Lihasmassan kasvettua nousi myös tuo tavoitepaino kehonkoostumusmittauksen mukaan kolmella kilolla. Itse meinaan että 76-78kg olisi mulle hyvä paino.

Vierailija
14/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisten on niin vaikea käsittää, että kehojen kompositiot ovat erilaiset?

Olen 170/87 ja käytän S-koon vaatteita. Enkä siis ahda itseäni mihinkään makkarankuoriin. Et koskaan pystyisi arvaamaan painoani, jos näkisit minut oikeassa elämässä. Et, vaikka siitä annettaisiin miljoonan euron palkinto.

Vierailija
15/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuraspainoksi hyvä.

Vierailija
16/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa 30kg liikaa.

Vierailija
17/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 173cm ja 62kg ja kyllä painoa saisi pudottaa pari kiloa näissäkin mitoissa.

Vierailija
18/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kehonrakentaja? Sitten ok paino. Muuten olet ylipainoinen.

Mä oon saman pituinen ja painan 60kg.

N31

Vierailija
19/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisten on niin vaikea käsittää, että kehojen kompositiot ovat erilaiset?

Olen 170/87 ja käytän S-koon vaatteita. Enkä siis ahda itseäni mihinkään makkarankuoriin. Et koskaan pystyisi arvaamaan painoani, jos näkisit minut oikeassa elämässä. Et, vaikka siitä annettaisiin miljoonan euron palkinto.

Hahhahhaa!!! Vai S koon vaatteita tuolla painolla, mahtaa ihan pikkuisen kiristää*naurua*

Vierailija
20/82 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm siro nainen ja painan 65 kiloa. Olen aina ollut hoikka lihansyöjä. Kyllä mieltäisin itseni aika pullukaksi jos olisin ap:n painoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi