Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikkis unohti tärkeän päivän eikä enää tunnu välittävän mistään

Vierailija
15.07.2015 |

Meille tuli poikkiksen kanssa eilen kuukausi yhteiseloa täyteen. Oltiin sovittu, että poikkis tulee mun luokse eilen illalla. En ollut erikseen maininnut mitään tästä tärkeästä päivästä, koska luonnollisesti oletin, että hänkin sen tiedostaa, varsinkin kun hänen voisi olettaa panostavan suhteeseemme kun olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä. Esim. edellinen poikaystäväni vei minut vastaavassa tilanteessa konserttiin ja syömään aivan ihanaan ravintolaan ja sieltä jälkiruokadrinksuille.

Noh, herra astui ovesta sisään, pussasi poskelle ja sanoi kiva nähdä taas. Katselin poikkista suu aivan ammollaan ja olin ihan WTF. Ensinnäkin olin laittautunut kolmatta tuntia ja ostanut uuden topin sekä mielestäni erittäin sexyn minihameen ja olisin odottanut jotakin kommenttia, vähintäänkin "näytät tosi kauniilta" tai edes jotain vastaavaa mielikuvituksetonta. Mutta ei mitään.... Noh alkujärkytyksestä toivuttuani tiedustelin mihin ollaan menossa ja poikkis oli aivan ymmällään. Sanoin, että meillä on kuules aika tärkeä päivä tänään suhteen kannalta ja kaveri oli ihan kuutamolla. Tässä vaiheessas minulle riitti ja sanoin, että saa mennä kotiin miettimään mitä on unohtunut. On nyt eilen soittanut 3 kertaa ja tänään kerran ja viestejä tulee, mutta ei vieläkään pysty käsittämään mitä on tehnyt väärin. Miten itse toimisitte vastaavissa tapauksissa? Itseäni vähän mietityttää onko mitään järkeä jatkaa suhdetta jos poikkiksella pasmat sekoaa jo kuukauden yhteiselon jälkeen? 

Olen nyt itkenyt eilisestä lähtien ja olo on tosi kurja. Olen itse koittanut tehdä niin paljon tämän suhteen eteen, mutta vastakaikua ei tunnu tulevan. Tulenko taas hyväksikäytetyksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:28"]

Miksi sen poikkiksen pitää sulle kustantaa päivällinen sun muut? Miksi sä et muista poikkista ja vie tätä juhlimaan? Suomessa on tasa-arvo, ei miehen velvollisuus ole maksaa ja järjestää kaikkea. Eli jos et itse tehnyt mitään vaan odotit vaan valmista niin se on voi voi. Teitä on suhteessa kaksi, sä jopa muistit tämän "suuren" merkkipäivän etkä silti tehnyt mitään. Odotit vaan että joku muu tekee. Poikkis voi olla yhtä loukkaantunut sulle kuin sä sille. Oliko sulla edes lahjaa sille? Onko vieläkään? Ei, sua pitää passata ja sua pitää muistaa. Mutta sulla ei ole vastavaa velvoitetta.

Vaikka provohan sä olet.

[/quote]

Huohj, kyllähän mulla olis jotain poikkikselle ollut mahdollisesti tarjolla, mutta eipä päästy sinne asti kun ei herra saanut tästä iltaa aikaiseksi!!
[/quote]
Ei sun pillus nyt niin ihmeellinen ole, että pitäis oikein tarjolle laittaa. Kuukauden sitä jo kyntänyt, niin se on jo nähty ja koettu, ehkä jo kyllästyttääkin...

Vierailija
22/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:28"]

Miksi sen poikkiksen pitää sulle kustantaa päivällinen sun muut? Miksi sä et muista poikkista ja vie tätä juhlimaan? Suomessa on tasa-arvo, ei miehen velvollisuus ole maksaa ja järjestää kaikkea. Eli jos et itse tehnyt mitään vaan odotit vaan valmista niin se on voi voi. Teitä on suhteessa kaksi, sä jopa muistit tämän "suuren" merkkipäivän etkä silti tehnyt mitään. Odotit vaan että joku muu tekee. Poikkis voi olla yhtä loukkaantunut sulle kuin sä sille. Oliko sulla edes lahjaa sille? Onko vieläkään? Ei, sua pitää passata ja sua pitää muistaa. Mutta sulla ei ole vastavaa velvoitetta.

Vaikka provohan sä olet.

[/quote]

Huohj, kyllähän mulla olis jotain poikkikselle ollut mahdollisesti tarjolla, mutta eipä päästy sinne asti kun ei herra saanut tästä iltaa aikaiseksi!!
[/quote]
Ei sun pillus nyt niin ihmeellinen ole, että pitäis oikein tarjolle laittaa. Kuukauden sitä jo kyntänyt, niin se on jo nähty ja koettu, ehkä jo kyllästyttääkin...
[/quote] ehkä poiccis ajatteli antaa sinulle munaansa. Joten olisit järjestänyt jotain niin olisit saanut. Vai käykö vain pillu lahjaksi ja maksuvälineeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkö toimisin vastaavassa tilanteessa, hmm... Menisin kotiin kasvamaan?! t. ikätoverisi

Vierailija
24/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siirtyä sunkin jo seuraavaan.

Vierailija
25/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:28"]

Vaikka provohan sä olet.

[/quote]

[/quote]

No, vastuun laitat kuitenkin "poikkikselle".... Olisit valmistellut ja kertonut, mitä olit ajatellut juhlistaa... Juuri tuossa miehelle olin vihainen, kun muistanut meidän 315. Kuukautta

Vierailija
26/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.vlääälääälöääköänäbzb

Vierailija
27/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:28"]

Vaikka provohan sä olet.

[/quote]

[/quote]

No, vastuun laitat kuitenkin "poikkikselle".... Olisit valmistellut ja kertonut, mitä olit ajatellut juhlistaa... Juuri tuossa miehelle olin vihainen, kun muistanut meidän 315. Kuukautta
[/quote]

Sorry, siis olin vihainen kun ei muistanut.... Siis en tietenkään...

Vierailija
28/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan 14-vuotiaan Demi-purkauselta :D

Vierailija
29/29 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo vaan totta, niin tuona miehenä juoksisin hemmetin lujaa (vaikka tosin olen nainen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi