Kaipaan rakkautta niin paljon, että sattuu
Miten pystyisin olemaan onnellinen ihan vaan itseni kanssa, kun ei sopivaa kumppania tunnu löytyvän?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:23"]
Löydät kun panostat itseesi. Jos luovutat, kierre on valmis.
[/quote]
Kiitos kun vastasit. En luovuta. ap
Myös täällä rakkauden kaipaaja. Olin jo aika tottunut yksinäiseen elämään. Nyt sitten pitkästä aikaa elämä ilman rakkautta tuntuu kurjalta. Tilanteeseen varmaan vaikuttaa se, että olen miettinyt mennyttä elämääni ja joskus kauan sitten tekemiäni virheitä ihmissuhteissa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:23"]
[/quote]
Kiitos kun vastasit. En luovuta. ap
[/quote]Tosi hyvä! Pala kerrallaan vaan eteenpäin. Lopulta - jos jaksat huolehtia itsesstäsi, jaksat uskoa parempaan ja esimerkiksi kouluttaudut tai ainakin viihdyt työssäsi - olet enemmän siinä tilanteessa, että saat valita kumppanin kanssa.
Minustakin tuntui ennen pahalta kun naiset eivät tuntuneet huolivan. Nykyään tilanne on lähinnä toisinpäin, naisia "pyörii jaloissa" enemmän kuin olen kiinnostunut.
Elkää vaipuko epätoivoon, se tyyppi oikeasti tupsahtaa elämäänne kun sitä vähiten odotatte. Klisee tai ei, niin ensin on opittava olemaan sinut itsensä kanssa, jotta voi olla myöhemmin sinut sen toisen kanssa. Tee asioita joista nautit, aloita vaikka uusi harrastus, josta voisit löytää samanhenkisiä ihmisiä. :)
Sama täällä. Tai siis vuosi sitten. Välillä hyväksyin tilanteeni paremmin, välillä huonommin. No, olin ihan alistunut siihen, että olen vaan yksin, mutt sitte ihan yllättäen täysin epätodennäköisesti löysin rakkautta. Tuollain voi käydä myös muille!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:31"]
Myös täällä rakkauden kaipaaja. Olin jo aika tottunut yksinäiseen elämään. Nyt sitten pitkästä aikaa elämä ilman rakkautta tuntuu kurjalta. Tilanteeseen varmaan vaikuttaa se, että olen miettinyt mennyttä elämääni ja joskus kauan sitten tekemiäni virheitä ihmissuhteissa.
[/quote]Vain tulevaan voi vaikuttaa, se kannattaa muistaa. Vanhat kannattaa käsitellä ensiksi tarpeeksi hyvin. Sitten pitäisi yrittää nousta pystyyn ja jatkaa, sopeutua. Muutakaan ei voi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:36"]Miten pystyisin olemaan onnellinen ihan vaan itseni kanssa, kun ei sopivaa kumppania tunnu löytyvän?
[/quote]
Ja siis tähän. Se on helvetin vaikeeta eikä aina pystykään. Kaikki meistä ei ole yksinäisiä susia tms.
Olen parisuhteessa mutta kaipaan rakkautta. Olisinpa vapaa ja saisin rakastua. Nyt ei saa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:34"]
Elkää vaipuko epätoivoon, se tyyppi oikeasti tupsahtaa elämäänne kun sitä vähiten odotatte. Klisee tai ei, niin ensin on opittava olemaan sinut itsensä kanssa, jotta voi olla myöhemmin sinut sen toisen kanssa. Tee asioita joista nautit, aloita vaikka uusi harrastus, josta voisit löytää samanhenkisiä ihmisiä. :)
[/quote]Ihminen on tuossa vapautunut, se on aina enemmän puoleensavetävää. Ihmisestä aistii ihmeen helposti, onko hänen hyvä olla vai ei.
Helpointa on löytää kumppani kun on sisimmässä oikeasti hyvä olo ja pärjää yksin. Mahdollista muutenkin, mutta lähtöasetelma on huonompi, toistaa helposti saman virheen, vaikeampi panostaa, vaikeampi luottaa, alkaa helposti miellyttää toista, ripustautuu toiseen liikaa, jne.