Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhien perheiden kesälomailu

Vierailija
15.07.2015 |

Miksi pienituloiset hehkuttavat, miten upeaa on käydä Tallinnan laivalla tai olla pari yötä leirintäalueella tai nauttia Suomen suvesta käyden jäätelöillä? FB:ssa näkee näitä päivityksiä. Kun pojan kaveri 9 v. oli meillä yökylässä, hän opasti, että ei joka kesä voi matkustaa lentokoneella, siitä tulee niin paljon saasteitakin. Siis mitä? Sama poika sanoi, että Suomessa on parhaat uimarannat ja kesäkelit, niin miksi lähteä kauemmas. 9-vuotias jo aivopesty, että muualla ei ole mitään nähtävää ja kotimaa ylivertainen matkakohde. Me olemme menossa tänä kesänä kahdesti ulkomaille lomalle ja viikoksi vuokrattu mökki Suomesta. Juuri tässä pakkaan Kroatian lomalle vaatteita. Enkä pelkää, että meidän lapset jäävät jostain tosi upeasta paitsi Suomen kesässä, vaikkei lomia vietetä jäätelökioskilla tai leirintäalueella.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:01"]Aika laimeet matkat APlla... Jotain Lanzarotea leijuu että kun ollaan niin varoissaan :D
[/quote]

Varoissaan? En ole puhunut yhtään mitään meidän rahoista. Minusta kannattaa yleisesti opetella ajattelemaan, että muuallakin on mukavaa ja jättää ne Tallinnan kuvaamiset vähemmälle. Saati että lapsille hehkuttaa, miten upeaa on kännituristien kanssa sulloutua laivaan. Lanzarotella oli ihanaa, mahtavat säät Suomen surkean vesisadetalven vastapainoksi. Emme kylläkään yöpyneet teltassa tai leirintäalueella, joten en jakanut kuvaa fb:ssa.

-ap

Vierailija
82/85 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten ajatella mitä lystäävät. Me olemme matkustelleet hyvin paljon, mutta mitä sitten? Olisin saman nähnyt teeveestä. Paitsi hajut aistinut. Ja persaukisena en todellakaan laittaisi viimeisiä ropoja matkustamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muuta sanottavaa kuin että olet ap tosi nolo ja vastenmielinen ihminen. Harvinaisen vastenmielinen ihminen.

Vierailija
84/85 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:27"]Mä en myöskään mitään Kroatian matkaa hehkuttais..
[/quote]

Mä oon ollu, Splitissa. Kihlajaismatka. Oli kallis matka, 895 euroo per hlö. Viikon matka. Puhdasta vettä oli, sukellettiin kolmena päivänä. Tänä vuonna oli tyydyttävä Espanjan matkaan, kun ei joka vuosi noin kalliita matkoja oo varaa tehdä.
[/quote]

No nyt oli kallis matka! :D

Vierailija
85/85 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle siinä matkassakin parasta on se kokemus että ollaan yhdessä ja syödään jäätelöä...