Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään hereillä? Uskoisitko jos mies sanoisi...

Vierailija
15.07.2015 |

...ettei ole pettänyt sinua. Tuli yhtäkkiä mieleen tälläinen juttu viime talvelta ja alkoi taas epäilyttää, vaikka silloin vannoinkin, että uskon miestä. Luotan kyllä mieleen, mutta tämä oli mielestäni vain erittäin outo sattuma ja ajankohta. Miten itse toimisit tässä tilanteessa ja uskoisitko, jos tälläinen tilanne vastaan miehesi kanssa.
Taustatietoja: Olimme tuohon aikaan seurustellut n. vuoden. Olen ollut yli kuukauden ajan matkoilla. Tulen takaisin kotikaupunkiin pariksi päiväksi viettämään aikaa miehen kanssa. Sitten olisi taas tarkoitus lähteä reissuun. Kun tapaamme, miehen kännykkään tulee viesti Whatsappiin. Lähettäjän profiilikuvassa näkyy nainen, mutta numeroa ei ole tallennettu. Viestissä lukee suurinpiirtein näin "kiitos v*tusti, sain sulta klamydian!" ja mies ääneen ihmettelee, että miksi sai tälläisen viestin ja näyttää sen avoimesti minulle. Ei kuulemma tunne lähettäjääkään. Ennenkuin kerkeän sanoa mitään, mies alkaa vannoa, ettei todellakaan tiedä kuka tuon viestin lähettäjä on. Tämän jälkeen mies vastaa viestiin ja kertoo sen lähettäjälle, ettei kyllä nyt ymmärrä, että mistä on kyse. Viestin lähettäjä-nainen ei enää vastaa mitään. Mies laittaa (minun pyynnöstäni) numeron numerohakuun, mutta kyseessä on prepaid-liittymä tai salainen numero.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
142/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:29"]Haha menee aika pelottavasti yksiin oman kokemukseni kanssa. Noin vuosi sitten sekstailin erään miehen kanssa. Kuukauden sisään kävin testeissä, koska sinkkuaikoina tapasin käydä säännöllisesti varmuuden vuoksi. Noh, klamydia oli ja laitoin miehelle viestiä, että kiitos vaan klamydiasta. Mies kielsi asian :D

Jälkeenpäin mietin vielä, olikohan mies varattu kun hänen luonaan oli 'putkiremontti' joten piti mennä minun luokseni. Puhelinkin oli kovin salainen.
[/quote]

Missä kaupungiss asut? Mieheni asunnossa nimittäin oli putkiremontti koko viime vuoden. :D - Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni jännäks. *Äkkiä tekeen poppareita..*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän