Vanhemmat hoi! Kertokaa, miksi 11-vuotias esiteini soittaa joulupukin kuumaan linjaan?đ€
Ihanko vaan pĂ€teĂ€kseen, miten erinomainen ja lahjakas on, ja kertoakseen, miten paljon harrastaa kaikkea.đ Vai uskooko vielĂ€ joulupukkiin? Olisi ehkĂ€ syytĂ€ kertoa jo totuus jos niin on. Voi olla ylĂ€asteella muuten vĂ€hĂ€n noloa.đ€
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Miksi keski-ikÀinen palstamamma katsoo Joulupukin Kuumaa Linjaa?
Olen setĂ€, mutta hauska nauraa typerille kakaroille samalla kun vetÀÀ keittoa.đȘ
11-vuotias on oikeasti vielÀ lapsi, eikÀ sitÀ pidÀ hÀvetÀ vaan siitÀ pitÀÀ olla ylpeÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen setĂ€, mutta hauska nauraa typerille kakaroille samalla kun vetÀÀ keittoa.đȘ
Juoppo palstamies. No, se selittÀÀkin typeryytesi.
Parempi tuo, kuin aiempien vuosien kolmevuotiaat sössöttÀjÀt ja mutisijat, joiden puheesta ei saa pukkikaan selvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
11-vuotias on oikeasti vielÀ lapsi, eikÀ sitÀ pidÀ hÀvetÀ vaan siitÀ pitÀÀ olla ylpeÀ.
11-vuotias lÀhtee pian naisiin.
Lapsi sai sieltÀ aikuiskontaktin, mitÀ vaille on jÀÀnyt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tuo, kuin aiempien vuosien kolmevuotiaat sössöttÀjÀt ja mutisijat, joiden puheesta ei saa pukkikaan selvÀÀ.
No minusta ohjelma on enemmÀn heitÀ varten.
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin haluaisin soittaa. N35
Voit soittaa minulle, senkin tuhma tonttu.
đ€€đđ
Vierailija kirjoitti:
Mietin kans, et vois olla tÀmmönen samanlainen esim yksinÀisille ja mt-ongelmaisille aikuisille.
Ap olis hyvÀ muistaa ettÀ kaikki 11 vuotiaat eivÀt ole sitÀ vÀlttÀmÀttÀ jÀrjellisesti.
Naapurin poika on jo 26 v, kahdesti lapsena ollut aivokasvain. JÀÀnyt jonku seitsemÀn vuotiaan asteelle. Asuu vanhemmillaan. Mukava poika on. TykkÀÀ kerÀtÀ erikoisia kiviÀ pihapiiristÀ ja keppejÀ.
Ap ei maailma ole musta/valkonen, olis hyvÀ yrittÀÀ nÀhdÀ ne harmaasÀvytkin.
HyvÀÀ Joulua joka tapauksessa.
Tuossa vaiheessa lienee syytÀ epÀillÀ jonkin asteista kehityksellisistÀ jÀlkeenjÀÀneisyyttÀ. HÀnhÀn on siis 5-7v tasolle jÀÀnyt. Jos vanhemmat eivÀt tiedosta tÀtÀ itse, niin asia lienee periytyvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta ohjelma on enemmÀn heitÀ varten.
Ylen ohjelmat on Yle-veroa maksavia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kans, et vois olla tÀmmönen samanlainen esim yksinÀisille ja mt-ongelmaisille aikuisille.
Onkai niitÀ jos minkÀlaisia auttavia puhelimia ja myös pappeja pÀivystÀmÀssÀ.
Googlaa.
11-vuotias voi jo ikÀvöidÀ varhaislapsuuttaan ja uskoa joulupukkiin. YmmÀrrÀn hyvin.
Joulumarkkinoilla lapset ei meinanneet pÀÀstÀ pukin juttusille, koska aikuiset hyökkÀsivÀt jututtamaan ja ottamaan selfieitÀ.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ olet se nolo.!
Juu, niin olen!đ€hihiih!đ€
Vierailija kirjoitti:
VĂ€hĂ€x nolođ€
Joo toi alotus on tosi nolo. Ja jos on aikuselta, 'normaalijÀrkiseltÀ' tehty ja vielÀpÀ tosimielessÀ niin esitÀn pahoitteluni.