Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään hereillä? Uskoisitko jos mies sanoisi...

Vierailija
15.07.2015 |

...ettei ole pettänyt sinua. Tuli yhtäkkiä mieleen tälläinen juttu viime talvelta ja alkoi taas epäilyttää, vaikka silloin vannoinkin, että uskon miestä. Luotan kyllä mieleen, mutta tämä oli mielestäni vain erittäin outo sattuma ja ajankohta. Miten itse toimisit tässä tilanteessa ja uskoisitko, jos tälläinen tilanne vastaan miehesi kanssa.
Taustatietoja: Olimme tuohon aikaan seurustellut n. vuoden. Olen ollut yli kuukauden ajan matkoilla. Tulen takaisin kotikaupunkiin pariksi päiväksi viettämään aikaa miehen kanssa. Sitten olisi taas tarkoitus lähteä reissuun. Kun tapaamme, miehen kännykkään tulee viesti Whatsappiin. Lähettäjän profiilikuvassa näkyy nainen, mutta numeroa ei ole tallennettu. Viestissä lukee suurinpiirtein näin "kiitos v*tusti, sain sulta klamydian!" ja mies ääneen ihmettelee, että miksi sai tälläisen viestin ja näyttää sen avoimesti minulle. Ei kuulemma tunne lähettäjääkään. Ennenkuin kerkeän sanoa mitään, mies alkaa vannoa, ettei todellakaan tiedä kuka tuon viestin lähettäjä on. Tämän jälkeen mies vastaa viestiin ja kertoo sen lähettäjälle, ettei kyllä nyt ymmärrä, että mistä on kyse. Viestin lähettäjä-nainen ei enää vastaa mitään. Mies laittaa (minun pyynnöstäni) numeron numerohakuun, mutta kyseessä on prepaid-liittymä tai salainen numero.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:35"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:32"]Varmaan jää tosi hyvä mieli kun selviää, että tyttöystävä on pitänyt valehtelijana viime talvesta asti. Oikein sydäntä lämmittää. [/quote] Huoh, niinhän se menikin. - Ap [/quote] No jos mies ei mielestäsi valehtele, miksi haluat nostaa asian taas esille? Mitä selvitettävää siinä enää sitten on?   [/quote] Hän ei näytä siltä, että valehtelisi. Hän kuulostaa siltä, että puhuu totta. Mutta minähän en voi aivan varmasti tietää, koska en ole häne seurassaan kellonympäri. Nyt, kun on tarkoitus puhua muistakin ongelmista, niin hänellä on hyvä tilaisuus kertoa jos on pettänyt. Jos ei ole, niin hyvä asiahan se vain on. Haluan asialle päätöksen. - Ap

[/quote]Lihavan riidan sinä haluat ja sen kyllä saatkin.

Vierailija
102/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:45"]Pääsit kahdeksi päiväksi kotilomalle, joku tiesi sen ja halusi aiheuttaa hämminkiä. Syyllinen on joku sieltä osastolta. Kenet olet suututtanut?
[/quote]

En ollut osastolla. Ja jos syyllinen olisi ollut joku tuttu, niin profiilikuvasta hänet olisi varmaan tunnistanut. - Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijäs on sulle kelvannut, niin saattaa olla että kelpais jollein muullekin. Siksikin että monet on kateellisia munahaukkoja, jotka todistsva jotain itselleen kun saavst paneskeltua varsttuja miehiä.

Vierailija
104/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:44"]

Miksi täällä hyökätään aloittajaa vastaan? Mielestäni ei pidä sokeasti uskoa samantien ihan kaikkea ja parisuhteessa jos joku asia jää kaivertamaan, pitää se käsitellä. Mikä siinä nyt on niin kauheaa? Jos asioita ei käsitellä kunnolla loppuun asti ja jäävät takaraivoon kolkuttamaan, silloinhan niitä ongelmia vasta syntyy. Mutta ilmeisesti joidenkin mielestä pitäisi kaikki uskoa sinisilmäisesti ilman mitään keskustelua.

[/quote]

Ap:n mukaan asia on käsitelty talvella ja hän vannoi miehelle, että uskoo. Senkin jälkeen asiaa on nostettu pöydälle sivulauseissa. Ja nyt taas. Mitä syytetty osapuoli voi enää tehdä?
[/quote]

Sinä et tiedä, miten ja millä tavalla asiaa on nostettu esille. Ja vaikka sitä oltaisiin nostettu esille, se ei tarkoita, että siitä oltaisiin keskusteltu sen enempää.
Jos mieltäsi painaa jokin asia, oli se sitten uusi tai vanha, niin oletko siitä vain hiljaa ja pidät omana tietonasi? - Ap

Vierailija
105/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:45"]Pääsit kahdeksi päiväksi kotilomalle, joku tiesi sen ja halusi aiheuttaa hämminkiä. Syyllinen on joku sieltä osastolta. Kenet olet suututtanut? [/quote] En ollut osastolla. Ja jos syyllinen olisi ollut joku tuttu, niin profiilikuvasta hänet olisi varmaan tunnistanut. - Ap

[/quote]

Kuviahan on maailma pullollaan.

Vierailija
106/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko itse pettänyt ollessasi reissussa? Moni alkaa epäilemään puolisoaan jos itsellä ei ole puhtat jauhot pussissaan

Vierailija
107/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:35"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:32"]Varmaan jää tosi hyvä mieli kun selviää, että tyttöystävä on pitänyt valehtelijana viime talvesta asti. Oikein sydäntä lämmittää. [/quote] Huoh, niinhän se menikin. - Ap [/quote]Oikeasti! Jos ei menisi, tämä asia ei olisi mielessäsi enää. Olisit uskonut miestä, kun hän sanoi, ettei tiedä jutusta mitään. Et uskonut vaan olet epäillyt asiaa tähän päivään asti ja luulen, että epäilet edelleenkin, sanoi mies mitä hyvänsä. Miten hän voisi todistaa mitään? Ei ole numeroa, ei ole sukupuolitautia. [/quote] Kuten jo ensimmäisessä viestissäni kirjoitin, niin tuo viestijuttuhan tapahtui viime talvena ja että silloin uskoin miestäni. Kirjoitin myös, että juttu on tullut mieleen pariin otteeseen myös jälkeenpäin. Silloin olen alkanut miettimään asiaa tarkemmin ja epäilykseni ovat heränneet uudelleen, luultavastikin ilman syytä. Kyse on siis varmaankin vain vilkkaasta mielikuvituksesta. Sitten olen taas unohtanut koko asian pidemmäksi aikaa. Tänään tapaamme miehen kanssa ja olemme jo sopineet aiemmin, että tänään puhutaan asioita selväksi ja puhdistetaan ilmaa, että molemmilla olisi hyvä olla ja että saataisiin purettua kummankin mieltä häiritsevät asiat. En ymmärrä, miksen voisi samalla ottaa puheeksi sellaisia asioita, joista ehkä on jo aikaa, mutta on jäänyt syystä tai toisesta mieleen. - Ap

[/quote]Okei, tämän ymmärrän, mutta mitä mies voi sanoa? Kun oletetaan, että hän on rehellinen. Ei tuollaista epäilystä voi pyyhkiä pois sanomalla, että ihan totta, usko nyt. Tuollaisesta suuttuu se, jota epäillään ja teillä on siellä kohta kauhea riita. Minä ainakin pahastuisin ihan kamalasti, jos minua epäiltäisiin asiasta, joka on tapahtunut aikoja sitten, jolle minulla ei ole mitään selitystä, enkä voi sellaista rakentaakaan, kun mitään ei kerran ole. Tuntuisi ihan kamalalta, että toinen yhä epäilee. Ei se vastapuoli siihen tyytyisi, vaikka kuinka inttäisin, että ei ole ollut mitään, mutta mitään en voi todistaa. Miten voisinkaan?
[/quote]

On mieskin ottanut esille vanhoja asioita, jotka liittyvät minuun. Eikä ne ole minua haitanneet yhtään mitenkään. Onneksi meistä kummankaan ei tarvitse hermostua, vaan voimme mieheni kanssa puhua asioista rauhassa ja järkevästi. Kuten jo sanoin, niin kyse ei ole syyttelemisestä tai kuulustelusta. En jaksaisi toistaa itseäni. - Ap

Vierailija
108/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:44"] Miksi täällä hyökätään aloittajaa vastaan? Mielestäni ei pidä sokeasti uskoa samantien ihan kaikkea ja parisuhteessa jos joku asia jää kaivertamaan, pitää se käsitellä. Mikä siinä nyt on niin kauheaa? Jos asioita ei käsitellä kunnolla loppuun asti ja jäävät takaraivoon kolkuttamaan, silloinhan niitä ongelmia vasta syntyy. Mutta ilmeisesti joidenkin mielestä pitäisi kaikki uskoa sinisilmäisesti ilman mitään keskustelua. [/quote] Ap:n mukaan asia on käsitelty talvella ja hän vannoi miehelle, että uskoo. Senkin jälkeen asiaa on nostettu pöydälle sivulauseissa. Ja nyt taas. Mitä syytetty osapuoli voi enää tehdä? [/quote] Sinä et tiedä, miten ja millä tavalla asiaa on nostettu esille. Ja vaikka sitä oltaisiin nostettu esille, se ei tarkoita, että siitä oltaisiin keskusteltu sen enempää. Jos mieltäsi painaa jokin asia, oli se sitten uusi tai vanha, niin oletko siitä vain hiljaa ja pidät omana tietonasi? - Ap

[/quote]

Jos mulla ei ole mitään syytä epäillä toista valehtelijaksi, niin kyllä mä pitäisin jo läpikäydyn asian itselläni. Kohtuutonta syytellä toista loputtomiin.

Vierailija
109/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:53"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:32"]Varmaan jää tosi hyvä mieli kun selviää, että tyttöystävä on pitänyt valehtelijana viime talvesta asti. Oikein sydäntä lämmittää. [/quote] Huoh, niinhän se menikin. - Ap

[/quote]

No jos mies ei mielestäsi valehtele, miksi haluat nostaa asian taas esille? Mitä selvitettävää siinä enää sitten on?

[/quote]

Hän ei näytä siltä, että valehtelisi. Hän kuulostaa siltä, että puhuu totta. Mutta minähän en voi aivan varmasti tietää, koska en ole häne seurassaan kellonympäri. Nyt, kun on tarkoitus puhua muistakin ongelmista, niin hänellä on hyvä tilaisuus kertoa jos on pettänyt. Jos ei ole, niin hyvä asiahan se vain on. Haluan asialle päätöksen. - Ap
[/quote]

Kysymys taitaa olla nyt siitä että uskotko hänen sanaansa sillä tosiaan, et voi olla hänen seurassaan 24/7 eikä pitäisikään olla. Jos et uskonut aiemmin hänen sanaansa niin mikä olisi nyt muuttunut? Vai haluatko aika-ajoin mieheltä vakuuttelua? Voi käydä aika raskaaksi sellainen
[/quote]

Tällä kertaa voisi muutoksen tehdä esim. se että puhumme avoimesti ja suoraan siitä, mitä mieltä olemme esim. pettämisestä, olemmeko koskaan pettäneet ketään, mitä mieltä olemme luottamuksen ja rehellisyyden tärkeydestä, onko joskus ollut vaikeuksia olla rehellinen, mies voi kertoa tunteistaan ja ajatuksistaan... jne jne jne. Mielestäni oikea keskustelu on parempi, kuin sellainen, että "oletko pettänyt" "en todellakaan ole" ja that's it. - Ap

Vierailija
110/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapissa vaan on se puoli, et sillä ei voi lähettää kuin puhelinluetteloon tallennettuihin numeroihin, et tuskin on erehtyny numerosta. Ei tainnu olla ensimmäinen viesti.

Vierailija
111/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:59"]Olitko itse pettänyt ollessasi reissussa? Moni alkaa epäilemään puolisoaan jos itsellä ei ole puhtat jauhot pussissaan
[/quote]

En ole pettänyt miestäni kertaakaan. - Ap

Vierailija
112/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:02"]Whatsapissa vaan on se puoli, et sillä ei voi lähettää kuin puhelinluetteloon tallennettuihin numeroihin, et tuskin on erehtyny numerosta. Ei tainnu olla ensimmäinen viesti.

[/quote]

Tämän tiedän. Taisin silloin ihmetelläkin ääneen, että mistä ihmeestä tuo nainen on saanut mieheni numeron. Mutta voihan puhelinluetteloonkin vahingossa tallentaa numeron väärin ja jos se on jonkun käytössä oleva numero, niin se siirtyy Whatsappiin. - Ap

Vierailija
113/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:02"]Whatsapissa vaan on se puoli, et sillä ei voi lähettää kuin puhelinluetteloon tallennettuihin numeroihin, et tuskin on erehtyny numerosta. Ei tainnu olla ensimmäinen viesti.

[/quote]

Mietin ihan samaa. Ja miten se nainen on vahingossa laittanut väärään numeroon viestiä kun sovelluksessa valitaan listalta vastaanottaja eli siis ainakin naisella on miehesi numero tallennettuna.

Vierailija
114/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:40"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:33"]Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin.

Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi.
[/quote]

Minustakin on outoa, ettei nainen vastannut enää viestiin. Tosin, lähdin uudestaan reissuun aika nopeasti, joten en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut.
Ja en ole mikään "kuulustelija". Alussa keskustelimme asiasta, mutta sen jälkeen olen aina välillä huomautellut jossain sivulauseessa asiasta pariin otteeseen. Jos miestä olisi jossain vaiheessa ärsyttänyt, että huomautan asiasta, hän olisi sanonut sen minulle. Hän ymmärtää epäilykseni, onhan tuo ihan uskomaton yhteensattuma. Minäkin ymmärtäisin hänen epäilyksensä.
Siksi aionkin tänään ottaa asian viimeisen kerran puheeksi miehen kanssa, että asia saataisiin vihdoin päätökseen. Toivon, että mies puhuu totta. - Ap
[/quote]

Huom!! Takertuisin nyt tuohon kohtaan, etta miksi nainen laittoi vain yhden viestin eika enaa palannut asiaan... miehesihan vastasi hanelle, etta ei ymmarra mista on kyse...minusta nayttaa selkeasti silta, etta miehesi seka tama nainen ovat sopineet sen, eli jos olet paikalla ja viesti tulee, mies on"avoimena", nayttaa heti viestin sinulle ja leikkii tietamatonta...nainen ei siis laita enempaa viestia, koska tietaa sinun olevan paikalla. T: valehtelija ja itsekin pettamisia peitellyt

Vierailija
115/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:02"]Whatsapissa vaan on se puoli, et sillä ei voi lähettää kuin puhelinluetteloon tallennettuihin numeroihin, et tuskin on erehtyny numerosta. Ei tainnu olla ensimmäinen viesti.

[/quote]

Tämän tiedän. Taisin silloin ihmetelläkin ääneen, että mistä ihmeestä tuo nainen on saanut mieheni numeron. Mutta voihan puhelinluetteloonkin vahingossa tallentaa numeron väärin ja jos se on jonkun käytössä oleva numero, niin se siirtyy Whatsappiin. - Ap
[/quote]

Aikamoinen sattuma että näin käy juuri kun olet ollut reissussa ja sen lisäksi naisen viesti on vielä mitä on. Luulisi että tollaista viestiä lähettäessä kattoisi aika tarkkaan että menee oikeeseen numeroon. Ja miehellesi ei tämän jälkeen viestejä tullut? Pystyyhän ne estämään.

Vierailija
116/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä olisi kyllä aika idiootti, jos puolta vuotta myöhemmin kertoisi, että joo olen minä aika-ajoin ajatellut pettämistä ja olenpa sen kerran tehnytkin, eiku kahdesti. uskollinen taas tuntee itsensä idiootiksi sanoessaan itsestään selvyyksiä, no en minä petä, enkä edes ajattele sellaista. Paitsi että jokainen varmasti ajattelee ja jos sen menee sanomaan on ap:n kaltaisen silmissä taas epäilyksen alla. Kun kerran on ajatellut.

Vierailija
117/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:44"] Miksi täällä hyökätään aloittajaa vastaan? Mielestäni ei pidä sokeasti uskoa samantien ihan kaikkea ja parisuhteessa jos joku asia jää kaivertamaan, pitää se käsitellä. Mikä siinä nyt on niin kauheaa? Jos asioita ei käsitellä kunnolla loppuun asti ja jäävät takaraivoon kolkuttamaan, silloinhan niitä ongelmia vasta syntyy. Mutta ilmeisesti joidenkin mielestä pitäisi kaikki uskoa sinisilmäisesti ilman mitään keskustelua. [/quote] Ap:n mukaan asia on käsitelty talvella ja hän vannoi miehelle, että uskoo. Senkin jälkeen asiaa on nostettu pöydälle sivulauseissa. Ja nyt taas. Mitä syytetty osapuoli voi enää tehdä? [/quote] Sinä et tiedä, miten ja millä tavalla asiaa on nostettu esille. Ja vaikka sitä oltaisiin nostettu esille, se ei tarkoita, että siitä oltaisiin keskusteltu sen enempää. Jos mieltäsi painaa jokin asia, oli se sitten uusi tai vanha, niin oletko siitä vain hiljaa ja pidät omana tietonasi? - Ap

[/quote]

Jos mulla ei ole mitään syytä epäillä toista valehtelijaksi, niin kyllä mä pitäisin jo läpikäydyn asian itselläni. Kohtuutonta syytellä toista loputtomiin.
[/quote]

En ole syytellyt, enkä varsinkaan loputtomiin. Jos sinä haluat olla hiljaa, niin ole. Ehkä se toimii sinun suhteessasi. Kaikkien suhteet eivät kuitenkaan ole samanlaisia eikä todellakaan kaikki miehet ole samanlaisia. Jotkut haluavat keskustella ja jotkut haluavat olla hiljaa. En vain ymmärrä, miksi tämä asiasta puhuminen on ongelma. - Ap

Vierailija
118/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:11"]Pettäjä olisi kyllä aika idiootti, jos puolta vuotta myöhemmin kertoisi, että joo olen minä aika-ajoin ajatellut pettämistä ja olenpa sen kerran tehnytkin, eiku kahdesti. uskollinen taas tuntee itsensä idiootiksi sanoessaan itsestään selvyyksiä, no en minä petä, enkä edes ajattele sellaista. Paitsi että jokainen varmasti ajattelee ja jos sen menee sanomaan on ap:n kaltaisen silmissä taas epäilyksen alla. Kun kerran on ajatellut.
[/quote]

Et sinä voi tietää, mitä kukakin tuntee. Ja tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat kertoneet pettämisestään, vaikka siitä olisi kulunut kymmenenkin vuotta. Ei siinä ole mitään "idioottia". - Ap

Vierailija
119/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:40"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:33"]Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin.

Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi.
[/quote]

Minustakin on outoa, ettei nainen vastannut enää viestiin. Tosin, lähdin uudestaan reissuun aika nopeasti, joten en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut.
Ja en ole mikään "kuulustelija". Alussa keskustelimme asiasta, mutta sen jälkeen olen aina välillä huomautellut jossain sivulauseessa asiasta pariin otteeseen. Jos miestä olisi jossain vaiheessa ärsyttänyt, että huomautan asiasta, hän olisi sanonut sen minulle. Hän ymmärtää epäilykseni, onhan tuo ihan uskomaton yhteensattuma. Minäkin ymmärtäisin hänen epäilyksensä.
Siksi aionkin tänään ottaa asian viimeisen kerran puheeksi miehen kanssa, että asia saataisiin vihdoin päätökseen. Toivon, että mies puhuu totta. - Ap
[/quote]

Huom!! Takertuisin nyt tuohon kohtaan, etta miksi nainen laittoi vain yhden viestin eika enaa palannut asiaan... miehesihan vastasi hanelle, etta ei ymmarra mista on kyse...minusta nayttaa selkeasti silta, etta miehesi seka tama nainen ovat sopineet sen, eli jos olet paikalla ja viesti tulee, mies on"avoimena", nayttaa heti viestin sinulle ja leikkii tietamatonta...nainen ei siis laita enempaa viestia, koska tietaa sinun olevan paikalla. T: valehtelija ja itsekin pettamisia peitellyt
[/quote]

Niin, olen joskus pohtinut tuollaisia teorioita pääasäni itsekin. Mutta onneksi av-mammat ovat jo päättäneet, että tässä tarinassa nainen on se pahis ja mies hyvis. Monta sivua meni turhaan väittelyyn, harmillista. - Ap

Vierailija
120/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:40"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:33"]Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin. Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi. [/quote] Minustakin on outoa, ettei nainen vastannut enää viestiin. Tosin, lähdin uudestaan reissuun aika nopeasti, joten en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut. Ja en ole mikään "kuulustelija". Alussa keskustelimme asiasta, mutta sen jälkeen olen aina välillä huomautellut jossain sivulauseessa asiasta pariin otteeseen. Jos miestä olisi jossain vaiheessa ärsyttänyt, että huomautan asiasta, hän olisi sanonut sen minulle. Hän ymmärtää epäilykseni, onhan tuo ihan uskomaton yhteensattuma. Minäkin ymmärtäisin hänen epäilyksensä. Siksi aionkin tänään ottaa asian viimeisen kerran puheeksi miehen kanssa, että asia saataisiin vihdoin päätökseen. Toivon, että mies puhuu totta. - Ap [/quote] Huom!! Takertuisin nyt tuohon kohtaan, etta miksi nainen laittoi vain yhden viestin eika enaa palannut asiaan... miehesihan vastasi hanelle, etta ei ymmarra mista on kyse...minusta nayttaa selkeasti silta, etta miehesi seka tama nainen ovat sopineet sen, eli jos olet paikalla ja viesti tulee, mies on"avoimena", nayttaa heti viestin sinulle ja leikkii tietamatonta...nainen ei siis laita enempaa viestia, koska tietaa sinun olevan paikalla. T: valehtelija ja itsekin pettamisia peitellyt

[/quote]

Ja paras koodi on nimenomaan syyttää toista sukupuolitaudista? Voi nyt helvetti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan