Ketään hereillä? Uskoisitko jos mies sanoisi...
...ettei ole pettänyt sinua. Tuli yhtäkkiä mieleen tälläinen juttu viime talvelta ja alkoi taas epäilyttää, vaikka silloin vannoinkin, että uskon miestä. Luotan kyllä mieleen, mutta tämä oli mielestäni vain erittäin outo sattuma ja ajankohta. Miten itse toimisit tässä tilanteessa ja uskoisitko, jos tälläinen tilanne vastaan miehesi kanssa.
Taustatietoja: Olimme tuohon aikaan seurustellut n. vuoden. Olen ollut yli kuukauden ajan matkoilla. Tulen takaisin kotikaupunkiin pariksi päiväksi viettämään aikaa miehen kanssa. Sitten olisi taas tarkoitus lähteä reissuun. Kun tapaamme, miehen kännykkään tulee viesti Whatsappiin. Lähettäjän profiilikuvassa näkyy nainen, mutta numeroa ei ole tallennettu. Viestissä lukee suurinpiirtein näin "kiitos v*tusti, sain sulta klamydian!" ja mies ääneen ihmettelee, että miksi sai tälläisen viestin ja näyttää sen avoimesti minulle. Ei kuulemma tunne lähettäjääkään. Ennenkuin kerkeän sanoa mitään, mies alkaa vannoa, ettei todellakaan tiedä kuka tuon viestin lähettäjä on. Tämän jälkeen mies vastaa viestiin ja kertoo sen lähettäjälle, ettei kyllä nyt ymmärrä, että mistä on kyse. Viestin lähettäjä-nainen ei enää vastaa mitään. Mies laittaa (minun pyynnöstäni) numeron numerohakuun, mutta kyseessä on prepaid-liittymä tai salainen numero.
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:03"]Siis miksi tämä asia on nyt juuri akuutti, viime talvena tapahtunut asia?
[/quote]
Koska se vain sattui tulemaan nyt mieleen. Siksi päätin tehdä siitä aloituksen. Tänään on tarkoitus keskustella miehen kanssa muistakin asioista (kuten olen jo aiemmissa viesteissä kertonut), joten mielestäni on hyvä puhua läpi kaikki asiat kerralla ja puhdistaa ilma täysin. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:03"]Siis miksi tämä asia on nyt juuri akuutti, viime talvena tapahtunut asia? [/quote] Koska se vain sattui tulemaan nyt mieleen. Siksi päätin tehdä siitä aloituksen. Tänään on tarkoitus keskustella miehen kanssa muistakin asioista (kuten olen jo aiemmissa viesteissä kertonut), joten mielestäni on hyvä puhua läpi kaikki asiat kerralla ja puhdistaa ilma täysin. - Ap
[/quote]Heh, kukaan ei usko, että tämä nyt tuli mieleesi, olet vatvonut sitä puoli vuotta :D Ei se sinänsä ole kyllä naurun asia, vaan aika kammottavaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:38"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:09"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"] Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta! [/quote] Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa. [/quote] Olen sellaisessa suhteessa missä tunnen oloni hyväksi. Se, että tapahtuu tälläinen viesti-episodi ei tarkoita sitä, että olen jättämässä miestäni. En ole missään vaiheessa syyttänyt häntä valehtelijaksi. Kuten tuo lainaamasi viestin kirjoittajakin kirjoitti: Sillä on paljon merkitystä, että miten asiat sanoo ja tuo esiin. Miksi kaikki luulevat aina pahinta? "Pari kertaa sivulauseessa huomauttanut" = kuulustellut, syyttänyt valehtelijaksi... Ei se ihan niin mene. - Ap [/quote] Jos et usko mitä toinen sanoo, silloin hän valehtelee mielestäsi. Eikö? Se on just niin mustavalkoista. Mutta ehkä mies ei sitten välitä siitä, ettei häneen luoteta. Toivotaan niin. [/quote] Enkö sinun mielestäsi saisi siis ottaa ongelmaa enää esille? Pitäisi pitää kaikki sisällä ja katkerana pohtia omassa pääasään? Älä nyt jaksa. Kuten olen kirjoittanut, mieheäni ei haittaa puhua ongelmista suhteessamme. Hän on enemmänkin iloinen, että pystymme jakamaan asioita ja keskustelemaan suoraan ja järkevästi. - Ap [/quote] Ongelma on se, luotatko toiseen vai et. Sinä sen päätöksen teet. Ja toki sinä saat vatvoa asiaa vaikka maailman tappiin, ei sitä kukaan voi estää, mutta toisella on myös vapaus todeta, että jos et luota, niin sitten on parempi erota. Sanot, että tänään on viimeinen kerta kun otat asian esille. Mikä tässä päivässä on niin merkityksellistä, että se tuo luottamuksen takaisin? Entä jos epäilys jää edelleen? Sen jälkeen patoat sen sisääsi vai jatkat "sivulauseissa huomauttelua" = toisen pitämistä valehtelijana. [/quote] Mielestäni luottamus pitää rakentaa. Toisilla se kestää pidempään, kuin toisilla. Jos mies ei ole valmis tekemään töitä luottamuksen eteen, en tarvitse häntä mihinkään enää. Samalla tavalla minäkin teen töitä, että mies luottaisi minuun täysin. Ja tästä keskustelukerrasta erikoisen tekee se, että tällä kertaa asiat puhutaan loppuun asti ja selviksi. Jos epäilys jää niin, sitten asioita ei ole puhuttu tarpeeksi selviksi. - Ap
[/quote]
Eli olet valehdellut, kun sanoit, että uskot miestä?
Jos epäilys jää niin vatvominen jatkuu ja jatkuu ja.. No, onnea sitten vaan.
Ps: Draaman tyhjästä kerääminen ei ole viehättävä piirre useimmista.
Kysymys kuuluu mitä itse teit reissullasi kun jouduit käymään testeissä?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:04"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:33"]Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin. Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi. [/quote] Minustakin on outoa, ettei nainen vastannut enää viestiin. Tosin, lähdin uudestaan reissuun aika nopeasti, joten en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut. Ja en ole mikään "kuulustelija". Alussa keskustelimme asiasta, mutta sen jälkeen olen aina välillä huomautellut jossain sivulauseessa asiasta pariin otteeseen. Jos miestä olisi jossain vaiheessa ärsyttänyt, että huomautan asiasta, hän olisi sanonut sen minulle. Hän ymmärtää epäilykseni, onhan tuo ihan uskomaton yhteensattuma. Minäkin ymmärtäisin hänen epäilyksensä. Siksi aionkin tänään ottaa asian viimeisen kerran puheeksi miehen kanssa, että asia saataisiin vihdoin päätökseen. Toivon, että mies puhuu totta. - Ap
[/quote]
Omasta mielestäsi et ole kuulustelija mutta jokainen tätä lukeva mies on kauhuissaan!
[/quote]
Et voi puhua kaikkien maailman miesten puolesta. Jos joku mies kauhistuu siitä, että nainen haluaa keskustella kaikki asiat läpi, ettei kumpaakaan jää mikään kaihertamaan, niin en sellaista miestä tarvitsekaan. Onneksi minulla onkin jo mies, joka on samoilla linjoilla kuin minä. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:38"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:09"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"] Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta! [/quote] Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa. [/quote] Olen sellaisessa suhteessa missä tunnen oloni hyväksi. Se, että tapahtuu tälläinen viesti-episodi ei tarkoita sitä, että olen jättämässä miestäni. En ole missään vaiheessa syyttänyt häntä valehtelijaksi. Kuten tuo lainaamasi viestin kirjoittajakin kirjoitti: Sillä on paljon merkitystä, että miten asiat sanoo ja tuo esiin. Miksi kaikki luulevat aina pahinta? "Pari kertaa sivulauseessa huomauttanut" = kuulustellut, syyttänyt valehtelijaksi... Ei se ihan niin mene. - Ap [/quote] Jos et usko mitä toinen sanoo, silloin hän valehtelee mielestäsi. Eikö? Se on just niin mustavalkoista. Mutta ehkä mies ei sitten välitä siitä, ettei häneen luoteta. Toivotaan niin. [/quote] Enkö sinun mielestäsi saisi siis ottaa ongelmaa enää esille? Pitäisi pitää kaikki sisällä ja katkerana pohtia omassa pääasään? Älä nyt jaksa. Kuten olen kirjoittanut, mieheäni ei haittaa puhua ongelmista suhteessamme. Hän on enemmänkin iloinen, että pystymme jakamaan asioita ja keskustelemaan suoraan ja järkevästi. - Ap [/quote] Ongelma on se, luotatko toiseen vai et. Sinä sen päätöksen teet. Ja toki sinä saat vatvoa asiaa vaikka maailman tappiin, ei sitä kukaan voi estää, mutta toisella on myös vapaus todeta, että jos et luota, niin sitten on parempi erota. Sanot, että tänään on viimeinen kerta kun otat asian esille. Mikä tässä päivässä on niin merkityksellistä, että se tuo luottamuksen takaisin? Entä jos epäilys jää edelleen? Sen jälkeen patoat sen sisääsi vai jatkat "sivulauseissa huomauttelua" = toisen pitämistä valehtelijana. [/quote] Mielestäni luottamus pitää rakentaa. Toisilla se kestää pidempään, kuin toisilla. Jos mies ei ole valmis tekemään töitä luottamuksen eteen, en tarvitse häntä mihinkään enää. Samalla tavalla minäkin teen töitä, että mies luottaisi minuun täysin. Ja tästä keskustelukerrasta erikoisen tekee se, että tällä kertaa asiat puhutaan loppuun asti ja selviksi. Jos epäilys jää niin, sitten asioita ei ole puhuttu tarpeeksi selviksi. - Ap
[/quote]En haluaisi keskustella sinun kanssasi yhtään mitään loppuun asti. Olisi valmiiksi jo niin alakynnessä olomisen tunne. :( Eihän tuossa ole toisella mahdollisuuttakaan "selvitä". Miksi nyt uskoisit miehen sanaan, mitä ihmettä hän voisi NYT sanoa, tai todistaa, että uskoisit hänen sanojaan, jos olet näin kauan tätä vatvonut. Mitä todisteita hänellä voisi olla? Ja jos sen haluat saada todistetuksi, että mies on valehdellut, siihen ei tarvita mitään keskustelua, päätät vain, että valehtelija mikä valehtelija.
[/quote]
Mitenniin ei ole mahdollisuutta "selvitä"?Mieheni ei ole mitenkään alakynnessä, meillä on tasavertainen suhde. En vaadi mitään "todisteista", tiedän ettei sellaisia ole. Minun täytyy luottaa miehen sanaan. Hän voi sanoa paljonkin asioita, esim. kertoa mitä hän ajattelee ja miltä hänestä tuntuu. Kertoa, että onko koskaan pettänyt tai onko edes meinannut pettää. Mielestäni suhteessa on hyvä pystyä puhumaan avoimesti tälläisistäkin asioista: luottamuksesta, luottamuksen arvosta, rehellisyydestä, pettämisestä... Jos minua painaa jokin, en aio olla hiljaa. Enkä halua myöskään, että mieheni on hiljaa, jos häntä painaa jokin.
Voi luoja, kylläpä minusta tehdään nyt sitä pahista tässä tarinassa, vaikkei ole mitään syytä. - Ap
keskustelu tänä iltana:
-Kuule Pekka, mua on jäänyt vaivaamaan se viimetalvinen juttu. Voitaisko jutella siitä
-Mikä juttu?
-No, se kun tulin sieltä reissusta ja sait sen kummallisen viestin?
- Niin minkä viestin ja mistä reissusta, olit ainakin kahdella reissulla?
-No, se klamydiaviesti, varmana muistat!
- Ai se, mitä siitä?
- Niin, että mikä juttu se nyt oikein oli?
- Miten niin? Joku lähetti sellaisen viestin, en tiedä kuka.
- Mutta olitko pettänyt mua?
- No en, eikö se puhuttu silloin jo loppuun?
- Joo, mutta mua jäi vaivaamaan, että miksi se nyt sinulle se viesti tuli ja ootko nyt varmasti rehellinen.
- ???
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:03"]Siis miksi tämä asia on nyt juuri akuutti, viime talvena tapahtunut asia? [/quote] Koska se vain sattui tulemaan nyt mieleen. Siksi päätin tehdä siitä aloituksen. Tänään on tarkoitus keskustella miehen kanssa muistakin asioista (kuten olen jo aiemmissa viesteissä kertonut), joten mielestäni on hyvä puhua läpi kaikki asiat kerralla ja puhdistaa ilma täysin. - Ap
[/quote]Heh, kukaan ei usko, että tämä nyt tuli mieleesi, olet vatvonut sitä puoli vuotta :D Ei se sinänsä ole kyllä naurun asia, vaan aika kammottavaa.
[/quote]
En ole vatvonut asiaa puoli vuotta putkeen, en todellakaan. Voit uskoa mitä haluat. Jos joku tässä on kammottavaa, niin se, että ihmisten mielestä pitäisi pitää suu kiinni silloin, jos on jotain mielen päällä. Mieshän voi vaikka säikähtää ja luikkia karkuun! - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:05"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:38"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:09"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"] Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta! [/quote] Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa. [/quote] Olen sellaisessa suhteessa missä tunnen oloni hyväksi. Se, että tapahtuu tälläinen viesti-episodi ei tarkoita sitä, että olen jättämässä miestäni. En ole missään vaiheessa syyttänyt häntä valehtelijaksi. Kuten tuo lainaamasi viestin kirjoittajakin kirjoitti: Sillä on paljon merkitystä, että miten asiat sanoo ja tuo esiin. Miksi kaikki luulevat aina pahinta? "Pari kertaa sivulauseessa huomauttanut" = kuulustellut, syyttänyt valehtelijaksi... Ei se ihan niin mene. - Ap [/quote] Jos et usko mitä toinen sanoo, silloin hän valehtelee mielestäsi. Eikö? Se on just niin mustavalkoista. Mutta ehkä mies ei sitten välitä siitä, ettei häneen luoteta. Toivotaan niin. [/quote] Enkö sinun mielestäsi saisi siis ottaa ongelmaa enää esille? Pitäisi pitää kaikki sisällä ja katkerana pohtia omassa pääasään? Älä nyt jaksa. Kuten olen kirjoittanut, mieheäni ei haittaa puhua ongelmista suhteessamme. Hän on enemmänkin iloinen, että pystymme jakamaan asioita ja keskustelemaan suoraan ja järkevästi. - Ap [/quote] Ongelma on se, luotatko toiseen vai et. Sinä sen päätöksen teet. Ja toki sinä saat vatvoa asiaa vaikka maailman tappiin, ei sitä kukaan voi estää, mutta toisella on myös vapaus todeta, että jos et luota, niin sitten on parempi erota. Sanot, että tänään on viimeinen kerta kun otat asian esille. Mikä tässä päivässä on niin merkityksellistä, että se tuo luottamuksen takaisin? Entä jos epäilys jää edelleen? Sen jälkeen patoat sen sisääsi vai jatkat "sivulauseissa huomauttelua" = toisen pitämistä valehtelijana. [/quote] Mielestäni luottamus pitää rakentaa. Toisilla se kestää pidempään, kuin toisilla. Jos mies ei ole valmis tekemään töitä luottamuksen eteen, en tarvitse häntä mihinkään enää. Samalla tavalla minäkin teen töitä, että mies luottaisi minuun täysin. Ja tästä keskustelukerrasta erikoisen tekee se, että tällä kertaa asiat puhutaan loppuun asti ja selviksi. Jos epäilys jää niin, sitten asioita ei ole puhuttu tarpeeksi selviksi. - Ap [/quote]En haluaisi keskustella sinun kanssasi yhtään mitään loppuun asti. Olisi valmiiksi jo niin alakynnessä olomisen tunne. :( Eihän tuossa ole toisella mahdollisuuttakaan "selvitä". Miksi nyt uskoisit miehen sanaan, mitä ihmettä hän voisi NYT sanoa, tai todistaa, että uskoisit hänen sanojaan, jos olet näin kauan tätä vatvonut. Mitä todisteita hänellä voisi olla? Ja jos sen haluat saada todistetuksi, että mies on valehdellut, siihen ei tarvita mitään keskustelua, päätät vain, että valehtelija mikä valehtelija. [/quote] Mitenniin ei ole mahdollisuutta "selvitä"?Mieheni ei ole mitenkään alakynnessä, meillä on tasavertainen suhde. En vaadi mitään "todisteista", tiedän ettei sellaisia ole. Minun täytyy luottaa miehen sanaan. Hän voi sanoa paljonkin asioita, esim. kertoa mitä hän ajattelee ja miltä hänestä tuntuu. Kertoa, että onko koskaan pettänyt tai onko edes meinannut pettää. Mielestäni suhteessa on hyvä pystyä puhumaan avoimesti tälläisistäkin asioista: luottamuksesta, luottamuksen arvosta, rehellisyydestä, pettämisestä... Jos minua painaa jokin, en aio olla hiljaa. Enkä halua myöskään, että mieheni on hiljaa, jos häntä painaa jokin. Voi luoja, kylläpä minusta tehdään nyt sitä pahista tässä tarinassa, vaikkei ole mitään syytä. - Ap
[/quote]Olet aika epeli. Kanssasi joutuu kuulusteluun niin tai näin :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:05"]
[/quote]
Eli olet valehdellut, kun sanoit, että uskot miestä?
Jos epäilys jää niin vatvominen jatkuu ja jatkuu ja.. No, onnea sitten vaan.
Ps: Draaman tyhjästä kerääminen ei ole viehättävä piirre useimmista.
[/quote]
En kerää draamaa tyhjästä. Miksen saisi puhua mieheni kanssa kaikkia mahdollisia ongelmia/asioita läpi yhdellä kertaa niin, että molemmille jäisi hyvä mieli? - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:23"]keskustelu tänä iltana:
-Kuule Pekka, mua on jäänyt vaivaamaan se viimetalvinen juttu. Voitaisko jutella siitä
-Mikä juttu?
-No, se kun tulin sieltä reissusta ja sait sen kummallisen viestin?
- Niin minkä viestin ja mistä reissusta, olit ainakin kahdella reissulla?
-No, se klamydiaviesti, varmana muistat!
- Ai se, mitä siitä?
- Niin, että mikä juttu se nyt oikein oli?
- Miten niin? Joku lähetti sellaisen viestin, en tiedä kuka.
- Mutta olitko pettänyt mua?
- No en, eikö se puhuttu silloin jo loppuun?
- Joo, mutta mua jäi vaivaamaan, että miksi se nyt sinulle se viesti tuli ja ootko nyt varmasti rehellinen.
- ???
[/quote]
Keskustelu tuskin tulee menemään noin. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:26"]
En kerää draamaa tyhjästä. Miksen saisi puhua mieheni kanssa kaikkia mahdollisia ongelmia/asioita läpi yhdellä kertaa niin, että molemmille jäisi hyvä mieli? - Ap
[/quote]Luuletko tosiaan, että siitä jää hyvä mieli, että nyt kerrataan viime talvena käsiteltyä asiaa? Mies miettii, että koko tämän ajanko tässä on oltu luupin alla? Näin paljonko häneen luotetaan? Älä nyt hyvä ihminen tee ongelmia sinne missä niitä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:23"]keskustelu tänä iltana: -Kuule Pekka, mua on jäänyt vaivaamaan se viimetalvinen juttu. Voitaisko jutella siitä -Mikä juttu? -No, se kun tulin sieltä reissusta ja sait sen kummallisen viestin? - Niin minkä viestin ja mistä reissusta, olit ainakin kahdella reissulla? -No, se klamydiaviesti, varmana muistat! - Ai se, mitä siitä? - Niin, että mikä juttu se nyt oikein oli? - Miten niin? Joku lähetti sellaisen viestin, en tiedä kuka. - Mutta olitko pettänyt mua? - No en, eikö se puhuttu silloin jo loppuun? - Joo, mutta mua jäi vaivaamaan, että miksi se nyt sinulle se viesti tuli ja ootko nyt varmasti rehellinen. - ??? [/quote] Keskustelu tuskin tulee menemään noin. - Ap
[/quote]Niin, sinä päätät siitäkin miten keskustelu tulee menemään.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:14"]Kysymys kuuluu mitä itse teit reissullasi kun jouduit käymään testeissä?
[/quote]
Se "reissu" ei tarkoita mitään ulkomaan matkustelua, työmatkaa tai vastaavaa. Kerroin siitä siksi, koska se ei ensinnäkään liity koko asiaan ja en myöskään halua kertoa kyseisestä "reissusta" enempää. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:14"]Kysymys kuuluu mitä itse teit reissullasi kun jouduit käymään testeissä? [/quote] Se "reissu" ei tarkoita mitään ulkomaan matkustelua, työmatkaa tai vastaavaa. Kerroin siitä siksi, koska se ei ensinnäkään liity koko asiaan ja en myöskään halua kertoa kyseisestä "reissusta" enempää. - Ap
[/quote]Noh noh, kyllä pitää kertoa, rehellisellä ihmisellä ei ole syytä salailla, miksi on käynyt sukupuolitesteissä! Jotain vilunkia ilman muuta, palataan asiaa puolen vuoden päästä!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:26"]
[/quote]Luuletko tosiaan, että siitä jää hyvä mieli, että nyt kerrataan viime talvena käsiteltyä asiaa? Mies miettii, että koko tämän ajanko tässä on oltu luupin alla? Näin paljonko häneen luotetaan? Älä nyt hyvä ihminen tee ongelmia sinne missä niitä ei ole.
[/quote]
Jos asia oltaisiin käsitelty, niin siitä ei tarvitsisi keskustella. Ja miehellä ei pitäisi olla mitään valittamista siinä, että kuinka paljon minä luotan häneen, sillä hän on se mustasukkaisempi osapuoli tässä suhteessa (kuten olen jo aiemmin yhteen viestiin kirjoittanut). En jaksaisk vääntää näin turhista asioista. - Ap
Varmaan jää tosi hyvä mieli kun selviää, että tyttöystävä on pitänyt valehtelijana viime talvesta asti. Oikein sydäntä lämmittää.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:14"]Kysymys kuuluu mitä itse teit reissullasi kun jouduit käymään testeissä? [/quote] Se "reissu" ei tarkoita mitään ulkomaan matkustelua, työmatkaa tai vastaavaa. Kerroin siitä siksi, koska se ei ensinnäkään liity koko asiaan ja en myöskään halua kertoa kyseisestä "reissusta" enempää. - Ap
[/quote]Heh
Valitettavasti mieheltä lipsahtaa lauseenpuolikas, joka jättää epäilyksen siemenen taas muhimaan... Tämä on aika helppo ennustaa. Ei tule mitään puhdasta pöytää.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:05"]
[/quote]En haluaisi keskustella sinun kanssasi yhtään mitään loppuun asti. Olisi valmiiksi jo niin alakynnessä olomisen tunne. :( Eihän tuossa ole toisella mahdollisuuttakaan "selvitä". Miksi nyt uskoisit miehen sanaan, mitä ihmettä hän voisi NYT sanoa, tai todistaa, että uskoisit hänen sanojaan, jos olet näin kauan tätä vatvonut. Mitä todisteita hänellä voisi olla? Ja jos sen haluat saada todistetuksi, että mies on valehdellut, siihen ei tarvita mitään keskustelua, päätät vain, että valehtelija mikä valehtelija.