Ketään hereillä? Uskoisitko jos mies sanoisi...
...ettei ole pettänyt sinua. Tuli yhtäkkiä mieleen tälläinen juttu viime talvelta ja alkoi taas epäilyttää, vaikka silloin vannoinkin, että uskon miestä. Luotan kyllä mieleen, mutta tämä oli mielestäni vain erittäin outo sattuma ja ajankohta. Miten itse toimisit tässä tilanteessa ja uskoisitko, jos tälläinen tilanne vastaan miehesi kanssa.
Taustatietoja: Olimme tuohon aikaan seurustellut n. vuoden. Olen ollut yli kuukauden ajan matkoilla. Tulen takaisin kotikaupunkiin pariksi päiväksi viettämään aikaa miehen kanssa. Sitten olisi taas tarkoitus lähteä reissuun. Kun tapaamme, miehen kännykkään tulee viesti Whatsappiin. Lähettäjän profiilikuvassa näkyy nainen, mutta numeroa ei ole tallennettu. Viestissä lukee suurinpiirtein näin "kiitos v*tusti, sain sulta klamydian!" ja mies ääneen ihmettelee, että miksi sai tälläisen viestin ja näyttää sen avoimesti minulle. Ei kuulemma tunne lähettäjääkään. Ennenkuin kerkeän sanoa mitään, mies alkaa vannoa, ettei todellakaan tiedä kuka tuon viestin lähettäjä on. Tämän jälkeen mies vastaa viestiin ja kertoo sen lähettäjälle, ettei kyllä nyt ymmärrä, että mistä on kyse. Viestin lähettäjä-nainen ei enää vastaa mitään. Mies laittaa (minun pyynnöstäni) numeron numerohakuun, mutta kyseessä on prepaid-liittymä tai salainen numero.
Kommentit (143)
Pakko puolustaa aloittakaa, siis on täysi oikeus, sitä varten nämä palstat on, kysellä omista asioista! Ja hei tämä on spekulointia, mutta en ymmärrä itsekkään tuota, että väännellään toisten kirjoituksia ihan muuksi mitä niillä edes tarkoitetaan. Ja oon sitä mieltä, että jos pari suhde ei kestä pientä k arikkoa, niin ei se mikään aito pari suhde sillon edes ole! Enkä kyllä tajua niitä hyysääviä kommenttejakaan, että mies tyyliin murtuu ja alkaa tyyliin kärsimään jostain suunnattomasti ahdistuksesta jos asian haluaa selvittää! Selvittäisi itsekin naisena ja eikö asia oo sitten ohi jos ei ollu mitään tapahtunut, ja koko homman ne voi nauraa! No mies ainakin tietää sitten kenen naisen kanssa on itse, semmosen kanssa joka ei petä! Noin ajattelisin itse ja musta on täys oikeus suojella omaa itseä, sitä paitsi rakastumisvaihteessa ihmiset monesti on niin huumassa, että kaikki selitykset menee läpi! Ja jos mies osaa yhtään käyttää omaa logiikkaa niin ei se asiasta rikki mee, jos menee niin tuleepahan ainakin selväksi, että mitä kestää. Oon sitä mieltä että kyllä normaali mies osaa suhtautua asiaan järjellä, ei se mitään ahdistelua oo! Enkä ainakaan itse oo saanut näistä aloittajan viesteistä kuvaa, että voi miesparkaa minkä ahdistuksen äärelle se on nyt laitettu, kuten sanottu riippuu miten asiat esittää! :)
Että ihan huvikseen tänne kirjoittelit? Näistä sun viesteistä saa sellaisen kuvan, että spekulaatiot ovat tervetulleita mutta sinun tapaasi hoitaa suhdettanne ei sovi arvostella. Jos asia olisi sinusta niin pihvi kuin annat ymmärtää, niin tuskinpa olisit tälläistä keskustelua aloittanut. Tsemppiä kuitenkin keskusteluunne ja toivottavasti tilanne selviää!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:23"]Pakko puolustaa aloittakaa, siis on täysi oikeus, sitä varten nämä palstat on, kysellä omista asioista! Ja hei tämä on spekulointia, mutta en ymmärrä itsekkään tuota, että väännellään toisten kirjoituksia ihan muuksi mitä niillä edes tarkoitetaan. Ja oon sitä mieltä, että jos pari suhde ei kestä pientä k arikkoa, niin ei se mikään aito pari suhde sillon edes ole! Enkä kyllä tajua niitä hyysääviä kommenttejakaan, että mies tyyliin murtuu ja alkaa tyyliin kärsimään jostain suunnattomasti ahdistuksesta jos asian haluaa selvittää! Selvittäisi itsekin naisena ja eikö asia oo sitten ohi jos ei ollu mitään tapahtunut, ja koko homman ne voi nauraa! No mies ainakin tietää sitten kenen naisen kanssa on itse, semmosen kanssa joka ei petä! Noin ajattelisin itse ja musta on täys oikeus suojella omaa itseä, sitä paitsi rakastumisvaihteessa ihmiset monesti on niin huumassa, että kaikki selitykset menee läpi! Ja jos mies osaa yhtään käyttää omaa logiikkaa niin ei se asiasta rikki mee, jos menee niin tuleepahan ainakin selväksi, että mitä kestää. Oon sitä mieltä että kyllä normaali mies osaa suhtautua asiaan järjellä, ei se mitään ahdistelua oo! Enkä ainakaan itse oo saanut näistä aloittajan viesteistä kuvaa, että voi miesparkaa minkä ahdistuksen äärelle se on nyt laitettu, kuten sanottu riippuu miten asiat esittää! :)
[/quote]
Kiitos tästä! - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"] Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta! [/quote] Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa. [/quote] Olen sellaisessa suhteessa missä tunnen oloni hyväksi. Se, että tapahtuu tälläinen viesti-episodi ei tarkoita sitä, että olen jättämässä miestäni. En ole missään vaiheessa syyttänyt häntä valehtelijaksi. Kuten tuo lainaamasi viestin kirjoittajakin kirjoitti: Sillä on paljon merkitystä, että miten asiat sanoo ja tuo esiin. Miksi kaikki luulevat aina pahinta? "Pari kertaa sivulauseessa huomauttanut" = kuulustellut, syyttänyt valehtelijaksi... Ei se ihan niin mene. - Ap
[/quote]
Jos et usko mitä toinen sanoo, silloin hän valehtelee mielestäsi. Eikö? Se on just niin mustavalkoista. Mutta ehkä mies ei sitten välitä siitä, ettei häneen luoteta. Toivotaan niin.
Ihmeellisesti ihmiset nykyisin ajattelee asioita, ei rehellisyys ja omien tunteiden esiintuonti tarkoita aina toisen ahdistelemista, on rohkeutta ottaa esille asioita ja käsitellä ne, jos on rakkautta niin asioihin ei jäädä junnaamaan, ei normaali ihminen mene rikki pienestä, ja jos sellaista pitää pelätä koko ajan niin onko se hyvä suhde? Omasta mielestä ei. Ainakin itse oon rehellinen ja suora, ei oo tähän asti tullut valituksia siitä, ainoastaan vaan positiivisia kommentteja ja miehet kyllä arvostaa näistä. Jos on rakkautta ei se pari suhde siitä mihinkään kuivu! Hyvä ap!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:24"]Että ihan huvikseen tänne kirjoittelit? Näistä sun viesteistä saa sellaisen kuvan, että spekulaatiot ovat tervetulleita mutta sinun tapaasi hoitaa suhdettanne ei sovi arvostella. Jos asia olisi sinusta niin pihvi kuin annat ymmärtää, niin tuskinpa olisit tälläistä keskustelua aloittanut. Tsemppiä kuitenkin keskusteluunne ja toivottavasti tilanne selviää!
[/quote]
Kuten olen jo aiemmissa viesteissäni kirjoittanut: minusta itsestäni tuntuu siltä, ettei mies pettänyt, mutta toisaalta tuo ajankohta ja viesti oli yhteensattumana niin outo, että epälyksiä on vielä jäljellä. Sen takia otan asian tänään esille, kun muutenkin on tarkoitus keskustella miehen kanssa. Mikä tässä nyt on ongelmana? Kai sitä saa muiden mielipiteitä kysyä. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:27"]Nyt meni jännäks. *Äkkiä tekeen poppareita..*
[/quote]
Menisi muuten, mutta tuon viestin kirjoittaja tuskin tulee enää takaisin. :D Höh. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:27"]Nyt meni jännäks. *Äkkiä tekeen poppareita..*
[/quote]
Menisi muuten, mutta tuon viestin kirjoittaja tuskin tulee enää takaisin. :D Höh. - Ap
[/quote]
Saitko kuitenkin puhuttua miehesi kanssa? Vähän kieltämättä jäi sellainen olo ettei ole mitään mitä hän voisi sanoa vakuuttaakseen sinut ettei ole pettänyt. Sanot, että luotat häneen mutta pohdit vieläkin jotain vanhaa juttua.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"] Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta! [/quote] Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa. [/quote] Olen sellaisessa suhteessa missä tunnen oloni hyväksi. Se, että tapahtuu tälläinen viesti-episodi ei tarkoita sitä, että olen jättämässä miestäni. En ole missään vaiheessa syyttänyt häntä valehtelijaksi. Kuten tuo lainaamasi viestin kirjoittajakin kirjoitti: Sillä on paljon merkitystä, että miten asiat sanoo ja tuo esiin. Miksi kaikki luulevat aina pahinta? "Pari kertaa sivulauseessa huomauttanut" = kuulustellut, syyttänyt valehtelijaksi... Ei se ihan niin mene. - Ap
[/quote]
Jos et usko mitä toinen sanoo, silloin hän valehtelee mielestäsi. Eikö? Se on just niin mustavalkoista. Mutta ehkä mies ei sitten välitä siitä, ettei häneen luoteta. Toivotaan niin.
[/quote]
Enkö sinun mielestäsi saisi siis ottaa ongelmaa enää esille? Pitäisi pitää kaikki sisällä ja katkerana pohtia omassa pääasään? Älä nyt jaksa. Kuten olen kirjoittanut, mieheäni ei haittaa puhua ongelmista suhteessamme. Hän on enemmänkin iloinen, että pystymme jakamaan asioita ja keskustelemaan suoraan ja järkevästi. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:33"]Ihmeellisesti ihmiset nykyisin ajattelee asioita, ei rehellisyys ja omien tunteiden esiintuonti tarkoita aina toisen ahdistelemista, on rohkeutta ottaa esille asioita ja käsitellä ne, jos on rakkautta niin asioihin ei jäädä junnaamaan, ei normaali ihminen mene rikki pienestä, ja jos sellaista pitää pelätä koko ajan niin onko se hyvä suhde? Omasta mielestä ei. Ainakin itse oon rehellinen ja suora, ei oo tähän asti tullut valituksia siitä, ainoastaan vaan positiivisia kommentteja ja miehet kyllä arvostaa näistä. Jos on rakkautta ei se pari suhde siitä mihinkään kuivu! Hyvä ap!
[/quote]
Kiitos! Itsekään en ymmärrä, että miksi tästä ketjun aloittamisesta ja suoraan puhumisesta tehtiin nyt niin suuri ongelma. - Ap
Näen itse asian näin, nainen haluaa varmistua että hän on luotettavasta suhteessa. Ja luottamusta rakentuu ajan kanssa. Eli siis ap halusi kysyä täältä avoimin mielin mielipiteitä ja neuvoja, monesti asian esittäminen avaa asioita itselle mieleen. En näe itse, että luottamus olisi sen takia toiseen pilalla, jos omaa järkeä kuuntelee, sehän voi vain vahvistua. Jos mies rakastaa naista, niin ei se hevistä hätkähdä, ja semmoinen mies joka on hermoromahduksen partaalla jo ihan pienestä, niin ainakaan mulle semmonen mies ei sovi. Ai niin, jokaisellahan on oikeus poimia ne vinkit mitkä itsestä tuntuu parhaimmalta niin ne ja aikuinen ihminen kyllä tekee päätöksen itse. Ja kun epäilykset on ohi niin taas se rakkaus taas raikaa! :) :) ♡
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:48"]Näen itse asian näin, nainen haluaa varmistua että hän on luotettavasta suhteessa. Ja luottamusta rakentuu ajan kanssa. Eli siis ap halusi kysyä täältä avoimin mielin mielipiteitä ja neuvoja, monesti asian esittäminen avaa asioita itselle mieleen. En näe itse, että luottamus olisi sen takia toiseen pilalla, jos omaa järkeä kuuntelee, sehän voi vain vahvistua. Jos mies rakastaa naista, niin ei se hevistä hätkähdä, ja semmoinen mies joka on hermoromahduksen partaalla jo ihan pienestä, niin ainakaan mulle semmonen mies ei sovi. Ai niin, jokaisellahan on oikeus poimia ne vinkit mitkä itsestä tuntuu parhaimmalta niin ne ja aikuinen ihminen kyllä tekee päätöksen itse. Ja kun epäilykset on ohi niin taas se rakkaus taas raikaa! :) :) ♡
[/quote]
Kiitos tästä. Tuo viesti on täyttä asiaa. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 04:27"]Jaahas, välit taas näköjään puuttuu, kiitos mobiilin. Pahoitteluni. - Ap
[/quote]
Elämäm kolulainen syyttää taas mobiilia ontuvasta kirjoitustaidosta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 04:27"]Jaahas, välit taas näköjään puuttuu, kiitos mobiilin. Pahoitteluni. - Ap
[/quote]
Elämäm kolulainen syyttää taas mobiilia ontuvasta kirjoitustaidosta.
[/quote]
Juupajuu. Sinä voitkin sitten varmaan kertoa nämä kaksi asiaa: a) Mikä tekee minusta "elämäm kolulaisen"? Ja b) Miten saat välit pysymään tekstissä, kun kirjoitat puhelimella?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:09"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"] Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta! [/quote] Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa. [/quote] Olen sellaisessa suhteessa missä tunnen oloni hyväksi. Se, että tapahtuu tälläinen viesti-episodi ei tarkoita sitä, että olen jättämässä miestäni. En ole missään vaiheessa syyttänyt häntä valehtelijaksi. Kuten tuo lainaamasi viestin kirjoittajakin kirjoitti: Sillä on paljon merkitystä, että miten asiat sanoo ja tuo esiin. Miksi kaikki luulevat aina pahinta? "Pari kertaa sivulauseessa huomauttanut" = kuulustellut, syyttänyt valehtelijaksi... Ei se ihan niin mene. - Ap [/quote] Jos et usko mitä toinen sanoo, silloin hän valehtelee mielestäsi. Eikö? Se on just niin mustavalkoista. Mutta ehkä mies ei sitten välitä siitä, ettei häneen luoteta. Toivotaan niin. [/quote] Enkö sinun mielestäsi saisi siis ottaa ongelmaa enää esille? Pitäisi pitää kaikki sisällä ja katkerana pohtia omassa pääasään? Älä nyt jaksa. Kuten olen kirjoittanut, mieheäni ei haittaa puhua ongelmista suhteessamme. Hän on enemmänkin iloinen, että pystymme jakamaan asioita ja keskustelemaan suoraan ja järkevästi. - Ap
[/quote]
Ongelma on se, luotatko toiseen vai et. Sinä sen päätöksen teet. Ja toki sinä saat vatvoa asiaa vaikka maailman tappiin, ei sitä kukaan voi estää, mutta toisella on myös vapaus todeta, että jos et luota, niin sitten on parempi erota.
Sanot, että tänään on viimeinen kerta kun otat asian esille. Mikä tässä päivässä on niin merkityksellistä, että se tuo luottamuksen takaisin? Entä jos epäilys jää edelleen? Sen jälkeen patoat sen sisääsi vai jatkat "sivulauseissa huomauttelua" = toisen pitämistä valehtelijana.
Siis miksi tämä asia on nyt juuri akuutti, viime talvena tapahtunut asia?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:33"]Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin. Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi. [/quote] Minustakin on outoa, ettei nainen vastannut enää viestiin. Tosin, lähdin uudestaan reissuun aika nopeasti, joten en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut. Ja en ole mikään "kuulustelija". Alussa keskustelimme asiasta, mutta sen jälkeen olen aina välillä huomautellut jossain sivulauseessa asiasta pariin otteeseen. Jos miestä olisi jossain vaiheessa ärsyttänyt, että huomautan asiasta, hän olisi sanonut sen minulle. Hän ymmärtää epäilykseni, onhan tuo ihan uskomaton yhteensattuma. Minäkin ymmärtäisin hänen epäilyksensä. Siksi aionkin tänään ottaa asian viimeisen kerran puheeksi miehen kanssa, että asia saataisiin vihdoin päätökseen. Toivon, että mies puhuu totta. - Ap
[/quote]
Omasta mielestäsi et ole kuulustelija mutta jokainen tätä lukeva mies on kauhuissaan!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:09"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"] Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta! [/quote] Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa. [/quote] Olen sellaisessa suhteessa missä tunnen oloni hyväksi. Se, että tapahtuu tälläinen viesti-episodi ei tarkoita sitä, että olen jättämässä miestäni. En ole missään vaiheessa syyttänyt häntä valehtelijaksi. Kuten tuo lainaamasi viestin kirjoittajakin kirjoitti: Sillä on paljon merkitystä, että miten asiat sanoo ja tuo esiin. Miksi kaikki luulevat aina pahinta? "Pari kertaa sivulauseessa huomauttanut" = kuulustellut, syyttänyt valehtelijaksi... Ei se ihan niin mene. - Ap [/quote] Jos et usko mitä toinen sanoo, silloin hän valehtelee mielestäsi. Eikö? Se on just niin mustavalkoista. Mutta ehkä mies ei sitten välitä siitä, ettei häneen luoteta. Toivotaan niin. [/quote] Enkö sinun mielestäsi saisi siis ottaa ongelmaa enää esille? Pitäisi pitää kaikki sisällä ja katkerana pohtia omassa pääasään? Älä nyt jaksa. Kuten olen kirjoittanut, mieheäni ei haittaa puhua ongelmista suhteessamme. Hän on enemmänkin iloinen, että pystymme jakamaan asioita ja keskustelemaan suoraan ja järkevästi. - Ap
[/quote]
Ongelma on se, luotatko toiseen vai et. Sinä sen päätöksen teet. Ja toki sinä saat vatvoa asiaa vaikka maailman tappiin, ei sitä kukaan voi estää, mutta toisella on myös vapaus todeta, että jos et luota, niin sitten on parempi erota.
Sanot, että tänään on viimeinen kerta kun otat asian esille. Mikä tässä päivässä on niin merkityksellistä, että se tuo luottamuksen takaisin? Entä jos epäilys jää edelleen? Sen jälkeen patoat sen sisääsi vai jatkat "sivulauseissa huomauttelua" = toisen pitämistä valehtelijana.
[/quote]
Mielestäni luottamus pitää rakentaa. Toisilla se kestää pidempään, kuin toisilla. Jos mies ei ole valmis tekemään töitä luottamuksen eteen, en tarvitse häntä mihinkään enää. Samalla tavalla minäkin teen töitä, että mies luottaisi minuun täysin.
Ja tästä keskustelukerrasta erikoisen tekee se, että tällä kertaa asiat puhutaan loppuun asti ja selviksi. Jos epäilys jää niin, sitten asioita ei ole puhuttu tarpeeksi selviksi. - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 04:37"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 04:32"]mä olen kyllä saanut whatsappiin pari kertaa viestiä ihan vieraaltakin ihmiseltä ja se ns. profiilikuva on näkynyt. Joku numero vaan mennyt väärin ja kyselty jotain toista henkilöä.
[/quote]
Yritin googlettaakin, että näkyykö profiilikuva aina numeron yhteydessä, vaikkei numeroa olisi tallennettu puhelimeen, mutten löytänyt vastausta. Sydän pomppas kurkkuun. :D - Ap
[/quote]
No tietenkin se näkyy
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:04"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"]Sitten kysyt mieheltä ja luotat vaistoosi. En ymmärrä mihin sinä täällä muiden mielipiteitä tarvitset. Olet selvästi päättänyt ottaa asian esille miehesi kanssa, joten luonnollisesti teet päätöksen sen keskustelun perusteella. Minusta on huolestuttavaa, että luotettavan miehen täytyy monet kerrat käydä sama asia uudestaan lävitse. Miehen täytyy ikään kuin koko ajan tyynnytellä mieltäsi ja vakuutella rakkauttaan.
Kyseessä on kuitenkin parhaassa tapauksessa vain väärään numeroo tullut viesti.
[/quote]
Miksen saisi kysellä täällä? En minäkään "ymmärrä" useimpia ketjuja, enkä usein niihin vastaakaan.
Ja emme mielestäni ole "käyneet asiaa läpi" uudestaan ja uudestaan. Nyt me tänään nimenomaan käymme sen läpi. Jos se olisi jo käyty läpi kunnolla, niin en ottaisi sitä enää esille. - Ap
[/quote]
Siksi koska vain miehesi voi antaa tyhjentävän vastauksen. Täältä saat vain lisää epäillyksen siemeniä, kun yhdessä muiden palstalaisten kanssa mietitte sukupuolitestejä ja kuvien näkymistä. Asia häiritsee (omasta mielestäni) sinua suhteettoman paljon. Käytte asian nyt kerran kunnolla läpi, ja sitten unohdat joko koko asian tai sitten miehesi.
[/quote]
Nimenomaan omasta mielestäsi. Luuletko, että tämän palstan anonyymit viestit vaikuttavat elämääni kovinkaan paljoa? En vieläkään ymmärrä, että miksen saisi aloittaa ketjua ja kysyä muiden kokemuksia/mielipiteitä.
Ja niinhän minä juuri kirjoitin: tänään aion keskustella asiasta miehen kanssa, että asia saadaan vihdoin päätökseen. - Ap