Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään hereillä? Uskoisitko jos mies sanoisi...

Vierailija
15.07.2015 |

...ettei ole pettänyt sinua. Tuli yhtäkkiä mieleen tälläinen juttu viime talvelta ja alkoi taas epäilyttää, vaikka silloin vannoinkin, että uskon miestä. Luotan kyllä mieleen, mutta tämä oli mielestäni vain erittäin outo sattuma ja ajankohta. Miten itse toimisit tässä tilanteessa ja uskoisitko, jos tälläinen tilanne vastaan miehesi kanssa.
Taustatietoja: Olimme tuohon aikaan seurustellut n. vuoden. Olen ollut yli kuukauden ajan matkoilla. Tulen takaisin kotikaupunkiin pariksi päiväksi viettämään aikaa miehen kanssa. Sitten olisi taas tarkoitus lähteä reissuun. Kun tapaamme, miehen kännykkään tulee viesti Whatsappiin. Lähettäjän profiilikuvassa näkyy nainen, mutta numeroa ei ole tallennettu. Viestissä lukee suurinpiirtein näin "kiitos v*tusti, sain sulta klamydian!" ja mies ääneen ihmettelee, että miksi sai tälläisen viestin ja näyttää sen avoimesti minulle. Ei kuulemma tunne lähettäjääkään. Ennenkuin kerkeän sanoa mitään, mies alkaa vannoa, ettei todellakaan tiedä kuka tuon viestin lähettäjä on. Tämän jälkeen mies vastaa viestiin ja kertoo sen lähettäjälle, ettei kyllä nyt ymmärrä, että mistä on kyse. Viestin lähettäjä-nainen ei enää vastaa mitään. Mies laittaa (minun pyynnöstäni) numeron numerohakuun, mutta kyseessä on prepaid-liittymä tai salainen numero.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:21"]Totta, kunhan kunnioittaa omaa itseä ja voin sanoa omasta puolesta, että itsekin oon ollut suhteessa, mies käytännössä roikkuu kiinni, mutta päättää silti aika paljon asioita omassa päässä. No onneksi ei olla yhdessä. Kunhan kunnioittaa omas itseä ja käytät omaa vaihtoa asiassa. Ja yleensä se pettäminen tapahtuu juuri siten, että kumppanille uskotellaan asiasta...Ja jätetään se epätietoisuuteen. Itse saattaisi sun vihiä asian jopa niinkin pitkälle, että ottaisin aikalisän, ja harkintaa, kuhan kunnioittaa itseä, se omasta mielestä tärkeintä ja omia arvoja!
[/quote]

Se tässä minusta onkin outoa, että vaistoni sanoo miehen puhuvan totta... Aiemmissa suhteissani olen aina vaistonnut pettämisen ja jokaisen pienenkin valheen. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että mies puhuu totta. Tai sitten hän on vain erittäin hyvä valehtelemaan. Tuollainen yhteensattuma on kuitenkin outo. Viesti tulee juuri silloin, kun olen ollut yli kuukauden poissa maisemista... - Ap

Vierailija
22/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis lääkäriin ellei oo itseä tartuttanut sukupuolitaudeilta, kyllä se ymmärtää ellei oo mitään tehnyt! Ja jos ei ymmärrä niin kysy ja kyseenalaista siltä toimisiko itse samoin jos olisi vastaavassa tilanteessa! Joko totuus tulee, tai ei halua näyttää omia labroja, siinäkin jo pari vastausta! Ja jos se sua rakastaa niin ei pitäis olla rehellisellä miehellä mitään ongelmaa! Kuka tahansa nainen tai mies vois olla asiasta huolissaan! Ja jos ei mitään oo eikä oo pettänyt! Niin sitte syyttäkää yhdessä tätä huolimatonta näistä joka sotki hetkeksi teidän parisuhdetta! Eiks jee???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sillä on oma tl? Onko työpaikalla omaa terveys asemaa? Ja kato myös että ei mee yksityiselle! Ettei pääse siis viilaamaan linssiin! :)

Vierailija
24/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin.

Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi.

Vierailija
25/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:26"]Hmm, toinen vaihtoehto! Omahoito, pyydät päästä näkemään miehestä otetut labrat ja vastaukset tuolta ajalta ja siten että oot paikan päällä heti kun asia tapahtuu, tai jos mahdollinen niin käsket sen mennä lääkäriin ja täyttää kaikki testit, muuten tulee suhteeseen särö!
[/quote]

Jos miehellä olisi ollut klamydia niin se olisi kyllä varmasti tarttunut minuunkin. Viimeisimmät testit oli puhtaat, mutta ehkä ne pitäisi tehdä uudestaan. - Ap

Vierailija
26/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:33"]Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin.

Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi.
[/quote]

Minustakin on outoa, ettei nainen vastannut enää viestiin. Tosin, lähdin uudestaan reissuun aika nopeasti, joten en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut.
Ja en ole mikään "kuulustelija". Alussa keskustelimme asiasta, mutta sen jälkeen olen aina välillä huomautellut jossain sivulauseessa asiasta pariin otteeseen. Jos miestä olisi jossain vaiheessa ärsyttänyt, että huomautan asiasta, hän olisi sanonut sen minulle. Hän ymmärtää epäilykseni, onhan tuo ihan uskomaton yhteensattuma. Minäkin ymmärtäisin hänen epäilyksensä.
Siksi aionkin tänään ottaa asian viimeisen kerran puheeksi miehen kanssa, että asia saataisiin vihdoin päätökseen. Toivon, että mies puhuu totta. - Ap

Vierailija
27/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kysyä etukäteen, että onko se ollut viihteellä esim sen kuukauden aikana kun olit poissa, jos ei oo kuulemma ollu, niin pankkitiliotteistshan näkyy jos kortilla nostoja baareista...Ja jos vetää heparit, että me et liian pitkälle, niin sano että mieti omalle kohdalle vastaavaa tilannetta! Ite en loukkaantui jos en oo mitään edes tehny, syyttäisisin miehenä vaan sitä naista joka tuli sotkemaan asioita, enkä siis sua! Ja onnea matkaan! Laita viestiä tänne jos asia selviää! :)

Vierailija
28/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muuten rehellinen vai valehteleeko pienistäkin asioista?

On miehelle raskasta joutua syytetyksi ilman syytä tietyin väliajoin. Se on turhauttavaa ja voimia vievää. Saa aikaa vain sen, että ei enää mielellään avoimesti kerro mistään asiasta kun pelkää siitä nousevaa kohua. Tiedän kokemuksesta.

Mieti onko moinen viesti (ja jopa mahdollinen pettäminen) sen arvoista, että tuhoatte välinne. Et kuitenkaan voi koskaan olla 100% varma miehestäsi vaikka kuinka ottaisit asian uudelleen ja uudelleen käsittelyyn. Mieti miehen perusluonnetta. Onko nyt kyseessä vain jäävuoren huippu vai onko muuten kaikki hyvin ja mies luotettava.

Vierailija
29/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:42"]Muista kysyä etukäteen, että onko se ollut viihteellä esim sen kuukauden aikana kun olit poissa, jos ei oo kuulemma ollu, niin pankkitiliotteistshan näkyy jos kortilla nostoja baareista...Ja jos vetää heparit, että me et liian pitkälle, niin sano että mieti omalle kohdalle vastaavaa tilannetta! Ite en loukkaantui jos en oo mitään edes tehny, syyttäisisin miehenä vaan sitä naista joka tuli sotkemaan asioita, enkä siis sua! Ja onnea matkaan! Laita viestiä tänne jos asia selviää! :)
[/quote]

Miehellä ei ollut juuri tuossa välissä pankkikorttia käytössä. Vanha kortti katosi ja pankki sähläsk useaan otteeseen uuden kortin lähettämisen kanssa. Hän joutui käymään pankissa nostamassa rahat käteiseksi. :/ - Ap

Vierailija
30/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:33"]Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin. Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi. [/quote] Minustakin on outoa, ettei nainen vastannut enää viestiin. Tosin, lähdin uudestaan reissuun aika nopeasti, joten en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut. Ja en ole mikään "kuulustelija". Alussa keskustelimme asiasta, mutta sen jälkeen olen aina välillä huomautellut jossain sivulauseessa asiasta pariin otteeseen. Jos miestä olisi jossain vaiheessa ärsyttänyt, että huomautan asiasta, hän olisi sanonut sen minulle. Hän ymmärtää epäilykseni, onhan tuo ihan uskomaton yhteensattuma. Minäkin ymmärtäisin hänen epäilyksensä. Siksi aionkin tänään ottaa asian viimeisen kerran puheeksi miehen kanssa, että asia saataisiin vihdoin päätökseen. Toivon, että mies puhuu totta. - Ap

[/quote]

Tässä vaiheessa se menee jo niin päin, että sinä itse päätät luotatko vai et. Jos luotat, niin lopetat tuon "sivulauseissa huomauttelun" tai sitten lopetat suhteen, kun et luota.

Vierailija
31/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisiakin miehiä on jotka voi täysin ilman sen kummempaa huonoa omatuntoa pelata omaan pussiin! Nimittäin kokemuksta on! Eikä aina ihmisten reaktiot vaikka aidoilta ne vaikuttaisi ole aitoja! Ei toki oo kaikki ja suurin osa luotettavia ja ihanteellista aina on että luottamus on molemmin puolista eikä toisten rajoja yritetä. Ja jokainen toimii oman parhaansa mukaan ja kuuntelee omia tuntemuksia.

Vierailija
32/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:44"]Onko mies muuten rehellinen vai valehteleeko pienistäkin asioista?

On miehelle raskasta joutua syytetyksi ilman syytä tietyin väliajoin. Se on turhauttavaa ja voimia vievää. Saa aikaa vain sen, että ei enää mielellään avoimesti kerro mistään asiasta kun pelkää siitä nousevaa kohua. Tiedän kokemuksesta.

Mieti onko moinen viesti (ja jopa mahdollinen pettäminen) sen arvoista, että tuhoatte välinne. Et kuitenkaan voi koskaan olla 100% varma miehestäsi vaikka kuinka ottaisit asian uudelleen ja uudelleen käsittelyyn. Mieti miehen perusluonnetta. Onko nyt kyseessä vain jäävuoren huippu vai onko muuten kaikki hyvin ja mies luotettava.
[/quote]

Ei tässä olla välejä mitenään tuhoamassa. Kuten tuohon aiempaan viestiin kirjoitin, niin kyse ei ole mistään kuulustelusta, eikä myöskään syyttelystä. Olen ottanut asian sivulauseessa puheeksi pariin otteeseen. Mies kertoisi kyllä, jos häntä häiritsisi. Mutta ei vaan häiritse. Hän itse tässä suhteessa on se "mustasukkaisempi" osapuoli.
Ja ei, mies ei ole valehdellut ikinä minulle mistään. Ei edes pienistä asioista. - Ap

Vierailija
33/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:33"]Jos joku näkee sen vaivan, että ilmoittaa toiselle taudista, niin tuskin se jättää sitä siihen yhteen viestiin, kun toinen leikkii, ettei tiedä mistä puhutaan. Eli uskoisin. Jos mua kuulusteltaisiin asiasta kerta toisensa jälkeen, vaikka asia on jo sovittu, niin kuulustelija voi pakata siinä vaiheessa kamansa ja vaihtaa osoitetta pysyvästi. [/quote] Minustakin on outoa, ettei nainen vastannut enää viestiin. Tosin, lähdin uudestaan reissuun aika nopeasti, joten en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut. Ja en ole mikään "kuulustelija". Alussa keskustelimme asiasta, mutta sen jälkeen olen aina välillä huomautellut jossain sivulauseessa asiasta pariin otteeseen. Jos miestä olisi jossain vaiheessa ärsyttänyt, että huomautan asiasta, hän olisi sanonut sen minulle. Hän ymmärtää epäilykseni, onhan tuo ihan uskomaton yhteensattuma. Minäkin ymmärtäisin hänen epäilyksensä. Siksi aionkin tänään ottaa asian viimeisen kerran puheeksi miehen kanssa, että asia saataisiin vihdoin päätökseen. Toivon, että mies puhuu totta. - Ap

[/quote]

Tässä vaiheessa se menee jo niin päin, että sinä itse päätät luotatko vai et. Jos luotat, niin lopetat tuon "sivulauseissa huomauttelun" tai sitten lopetat suhteen, kun et luota.
[/quote]

Niin lopetankin. Tänään puhutaan kaikki asiat läpi. Haluan asialle kunnollisen päätöksen, ettei minun tarvitse epäillä. - Ap

Vierailija
34/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta!

Vierailija
35/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kysyt mieheltä ja luotat vaistoosi. En ymmärrä mihin sinä täällä muiden mielipiteitä tarvitset. Olet selvästi päättänyt ottaa asian esille miehesi kanssa, joten luonnollisesti teet päätöksen sen keskustelun perusteella. Minusta on huolestuttavaa, että luotettavan miehen täytyy monet kerrat käydä sama asia uudestaan lävitse. Miehen täytyy ikään kuin koko ajan tyynnytellä mieltäsi ja vakuutella rakkauttaan.

Kyseessä on kuitenkin parhaassa tapauksessa vain väärään numeroo tullut viesti.

Vierailija
36/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"]Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta!
[/quote]

Kiitos. - Ap

Vierailija
37/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"]Sitten kysyt mieheltä ja luotat vaistoosi. En ymmärrä mihin sinä täällä muiden mielipiteitä tarvitset. Olet selvästi päättänyt ottaa asian esille miehesi kanssa, joten luonnollisesti teet päätöksen sen keskustelun perusteella. Minusta on huolestuttavaa, että luotettavan miehen täytyy monet kerrat käydä sama asia uudestaan lävitse. Miehen täytyy ikään kuin koko ajan tyynnytellä mieltäsi ja vakuutella rakkauttaan.

[/quote]

Miksen saisi kysellä täällä? En minäkään "ymmärrä" useimpia ketjuja, enkä usein niihin vastaakaan.
Ja emme mielestäni ole "käyneet asiaa läpi" uudestaan ja uudestaan. Nyt me tänään nimenomaan käymme sen läpi. Jos se olisi jo käyty läpi kunnolla, niin en ottaisi sitä enää esille. - Ap

Vierailija
38/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"]

Itse oon samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyllä kypsä aikuinen ymmärtää jos osaa suhtautua toisen huoleen ja epäilykseen oikein, niin ei oo sokeripalasta tehty! Ja riippuu aina, että miten asiat esittää. Itse oon tottunut parisuhteissa avoimuuteen ja en näe mitään järkeä, että miksi pitäis ohittaa itselle tärkeä kysymys jolla varmasti myöhemmin voi olla isokin merkitys. Tuo on naisen järjen käyttöä parhaimmillaan, eikä siis liian hyväuskoisuutta!

[/quote]

Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa.

Vierailija
39/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:04"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"]Sitten kysyt mieheltä ja luotat vaistoosi. En ymmärrä mihin sinä täällä muiden mielipiteitä tarvitset. Olet selvästi päättänyt ottaa asian esille miehesi kanssa, joten luonnollisesti teet päätöksen sen keskustelun perusteella. Minusta on huolestuttavaa, että luotettavan miehen täytyy monet kerrat käydä sama asia uudestaan lävitse. Miehen täytyy ikään kuin koko ajan tyynnytellä mieltäsi ja vakuutella rakkauttaan.

[/quote]

Miksen saisi kysellä täällä? En minäkään "ymmärrä" useimpia ketjuja, enkä usein niihin vastaakaan.
Ja emme mielestäni ole "käyneet asiaa läpi" uudestaan ja uudestaan. Nyt me tänään nimenomaan käymme sen läpi. Jos se olisi jo käyty läpi kunnolla, niin en ottaisi sitä enää esille. - Ap
[/quote]

Siksi koska vain miehesi voi antaa tyhjentävän vastauksen. Täältä saat vain lisää epäillyksen siemeniä, kun yhdessä muiden palstalaisten kanssa mietitte sukupuolitestejä ja kuvien näkymistä. Asia häiritsee (omasta mielestäni) sinua suhteettoman paljon. Käytte asian nyt kerran kunnolla läpi, ja sitten unohdat joko koko asian tai sitten miehesi.

Vierailija
40/143 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 05:57"]

[/quote]

Jossain vaiheessa se voi alkaa syömään, kun syytetään valehtelijaksi kerta toisensa jälkeen. Jos luottamusta ei ole, miksi olla sellaisessa suhteessa.
[/quote]

Olen sellaisessa suhteessa missä tunnen oloni hyväksi. Se, että tapahtuu tälläinen viesti-episodi ei tarkoita sitä, että olen jättämässä miestäni.
En ole missään vaiheessa syyttänyt häntä valehtelijaksi. Kuten tuo lainaamasi viestin kirjoittajakin kirjoitti: Sillä on paljon merkitystä, että miten asiat sanoo ja tuo esiin.
Miksi kaikki luulevat aina pahinta? "Pari kertaa sivulauseessa huomauttanut" = kuulustellut, syyttänyt valehtelijaksi... Ei se ihan niin mene. - Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi