Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suoraan sanoisitte mielipiteenne kaasona

Vierailija
14.07.2015 |

Ystäväni on saanut minut ylipuhuttua kaasoksi, en ole erityisen ihastunut hommaan, mutta en voinut oikein kieltäytyäkään, kun pitkään minua suostutteli. Ilmeisesti toimin myös jonkinlaisena seremoniamestarina tai ainakin tiedotan juhlaväkeä mitä tulee tapahtumaan jne. Kaikki on vielä vähän auki.

Ystävä kysyy mielipiteitäni kaikesta, mutta ei sitten aidosti niitä kuitenkaan kuuntele. Nyt ongelma on se, että tällä ystävällä ei oikein ole käsitystä ylipäänsä juhlista, pukukoodeista yms. Hän suunnittelee lapsettomia aikuisten juhlia, joissa pukukoodi olisi frakki ja naisilla siis täyspitkät iltapuvut. Hänen kuvitelmissaan kaikki tulevat sinne kuin linnan juhliin itsenäisyyspäivänä. Tämähän olisi ok, mutta samaan aikaan suunnittelee juhlapaikaksi vanhaa seurantalo tyyppistä tilaa, joka on parhaat päivänsä nähnyt edullinen juhlapaikka ja ruoaksi lohisoppaa tai jotai vastaavaa. Nämäkin olisi sinänsä ok, mutta olen yrittänyt sanoa, että tuollainen tila ja menu ei oikein sovi yhteen tuon pukukoodin kanssa. Eikä iltapukujuhlat voi alkaa iltapäivällä klo 13. Ystävä ei ymmärrä tätä laisinkaan. Hän tietysti järkkää omat häänsä niinkuin parhaaksi katsoo, mutta minä en haluaisi olla tuollaisessa pelleilyssä missään näyttävässä roolissa. Miten suoraan tämän voi sanoa? Hänellä on niin paljon erikoisia suunnitelmia, jotka ei lainkaan sovi toisiinsa, että pelkään aidosti hänen nolaavan itsensä näillä juhlilla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla