Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä ylipainoinen, joka laittaudut: Mikset laihduta?

Vierailija
30.07.2015 |

Kun kerran välität ulkonäöstäsi meikkaamalla, värjäämällä ja laittamalla hiuksiasi, shoppailemalla muodikkaita vaatteita yms. mikset myös laihduta?

Helpoin tapa näyttää hyvältä on olla hoikka ja sopusuhtainen, silloin ei tarvitse kuin kevyesti meikkiä. Pullukat pakkelinaamat varjostavat kasvojaan kapeammiksi ja meikkaavat silmät huomiota herättäviksi, jotta ylipainoisuutta ei huomattaisi. Öö kyllä huomataan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunkaltaisten ihmisten takiako pitäisi?

Vierailija
2/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laittautuminen ja ylipaino liittyy yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:52"]

Miten laittautuminen ja ylipaino liittyy yhteen?

[/quote]

Laittautuminen tarkoittaa sitä, että haluaa näyttää jonkun silmissä (itsensä tai muiden) paremmalta. Ylipaino ei ole kovinkaan viehättävää, joten eikö samalla logiikalla kannattaisi laihduttaa? T: ap

Vierailija
4/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:52"]

Sunkaltaisten ihmisten takiako pitäisi?

[/quote]

Öö ei, vaan ihan itsesi vuoksi. Tai kenen vuoksi nyt laittaudutkaan.

Tajuan, että on ylipainoinen jos ei jaksa huolehtia itsestään. Mutta jos vaivautuu meikkaamaan/kihartamaan hiuksiaan joka aamu tunnin, varmaan jaksaisi myös korjata ruokavalionsa oikeaan suuntaan ja laihduttaa. T: ap

Vierailija
5/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Kun olin läski, ei huvittanut laittautua. Ei meikkikerros tai tekoripset läskejäni hävittäneet. Nyt kun olen laihduttanut, pidän itseäni hyvännäköisenä ja itsevarmuus on tuhat kertaa viehättävämpää kuin kilo meikkiä naamassa.

Vierailija
6/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät kuka parhaillaan laihduttaa ja kuka ei? T. -10kg ja vielä 20kg jäljellä

Vierailija
7/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap, mutta kun herkut on niin hyviä! Ja ahh, niiden syönti sohvalla! Ja älä käsitä väärin, kyllä mullakin "uusi elämä" alkaa vähintään kerran viikossa ja joka aamu illalla syödyt herkut vituttaa.

Vierailija
8/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, eiks tää sama keskustelu just vähän aikaa sitten käyty?

Vierailija
9/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta että hoikkana on paremman näköinen. Mä olen 20v tyttö 85kg 170cm, ja mullaa on käynissä -25kg laihdutus. Odotaan niin sitä, kun saan olla taas hoikka,kaunis, ja vaatteet näyttä hyvältä ;)

Vierailija
10/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 100 kiloa laihduttanut ja aina yhtä ruma, laittaudun tai en. Läski olen ja läskinä näköjään pysyn. Rumana läskinä. Onneksi vähemmän läskit ja vähemmän rumat näyttävät vähän enemmän laihoilta ja vähän enemmän kauniilta minun vieressäni. Joku ilo mullakin.