Lottovoitto sai naiset juoksemaan perässäni
En koskaan ole ollut mikään naisten mies ja olen saanut aika rauhassa viettää yksin iltani (ikävä kyllä). Nyt kuitenkin minua on onnistanut oikein urakalla ja olen voittanut todella suuren summan rahaa. Tarkoituksena oli aluksi pitää tämä lähinnä omana tietonani, mutta muutaman vahingon kautta tieto on levinnyt, kun asun suht koht pienellä paikkakunnalla. Nyt yhtäkkiä perässäni juoksee aivan upeannäköisiä naisia, jotka eivät aiemmin olisi minuun päin edes vilkaisseet.
Kysymykseni on katkaisenko pelin vai annanko mennä? Jos aiempi tilanne oli se, että istuin viikonloput yksin kotona niin liekö sillä väliä jos nämä naiset ovat kanssani vain rahan vuoksi? Toki varmistan oman selustani ja aikanaan sitten avioehdot sun muut jos tarvetta.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:15"]
En koskaan ole ollut mikään naisten mies ja olen saanut aika rauhassa viettää yksin iltani (ikävä kyllä). Nyt kuitenkin minua on onnistanut oikein urakalla ja olen voittanut todella suuren summan rahaa. Tarkoituksena oli aluksi pitää tämä lähinnä omana tietonani, mutta muutaman vahingon kautta tieto on levinnyt, kun asun suht koht pienellä paikkakunnalla. Nyt yhtäkkiä perässäni juoksee aivan upeannäköisiä naisia, jotka eivät aiemmin olisi minuun päin edes vilkaisseet.
Kysymykseni on katkaisenko pelin vai annanko mennä? Jos aiempi tilanne oli se, että istuin viikonloput yksin kotona niin liekö sillä väliä jos nämä naiset ovat kanssani vain rahan vuoksi? Toki varmistan oman selustani ja aikanaan sitten avioehdot sun muut jos tarvetta.
[/quote]
Älä nyt hullu naimisiin mene onnen onkijoiden kanssa. Panna voit, mutta voit myöskin muuttaa sieltä perähikiältä pois. Naisiahan nyt saat tästä lähin niin paljon kuin haluat, vaikka rahalla jos ei muuten. Ei se maksullinen nainen onnen onkijasta kuitenkaan eroa mitenkään.
Osta joku loma-asunto vaikka Thaimaasta ja käyt siellä virkistäytymässä naisissa silloin kun onnen onkijat alkavat kyllästyttämään.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:37"]
Ota AP aasialainen nainen. Jos kerran rahan takia vaan ovat sun kanssa, niin mikset sitten saman tien ottaisi suoraan ulkomaalaista naista? Itse en ainakaan rahojani suomalaiseen naiseen pistäisi, vaan ottaisin kauniin aasialaisen naisen.
[/quote]
Ei kannata, vastoin yleistä uskomusta, aasialaiset ne vasta on ahneita, ja vielä tyhmiäkin. Tai no, käy nyt panemassa, mutta häivy sen jälkeen ja ota etelä-amerikasta parempi nainen. Tai mee essolle jututtaa Maritaa, on se ihan ok.
[/quote]
Ei mitään vitun väliä onko se ahne kun pitää rahat visusti omalla tilillä. Helppoa.
Ap on pelkkä provo. Pienellä paikkakunnalla ei edes ole paljon tarjontaa, että ketä ne upeat naiset yhtäkkiä ovat? Olisitte jo vuosia muutenkin tunteneet.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:17"]
Ap on pelkkä provo. Pienellä paikkakunnalla ei edes ole paljon tarjontaa, että ketä ne upeat naiset yhtäkkiä ovat? Olisitte jo vuosia muutenkin tunteneet.
[/quote]
Jep, mutta hauska provo ja 6 vuotta vanha provo, joka oli jo 6 vuotta sitten Suomi24:lla, mutta hauskahan näihin on vastailla.. ;) (uudestaan)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:17"]
[/quote]
Jep, mutta hauska provo ja 6 vuotta vanha provo, joka oli jo 6 vuotta sitten Suomi24:lla, mutta hauskahan näihin on vastailla.. ;) (uudestaan)
[/quote]
Minä olen vastannut lottovoittajalle jo kahdesti, tässä ketjussa kolmannen kerran. Osuuhan noita lottovoittoja joskus pikkukylien poikamiehillekin, ehkäpä heillä kaikilla on vuorollaan tämä sama ongelma. :/
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:15"]
[/quote]
Kokeile nyt ainakin mihin kaikkeen suostuvat rahan toivossa. Kikkelis ainakin tykkää. Anna mennä vain ja ota kaikki mahdolliset kokemukset.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:22"]
Tää on vähän sama juttu kuin naisella laihtuminen/ lihominen. Kun olen normaalipainossa, miehiä on pörrännyt ympärillä. Kun vararengas kasvaa, miehet loittonee. Nyt on semmoinen olo, että ei oikein kiinnosta enää vastaanottaa huomiota normaalipainossa, kun haluaisi mielummin että kelpaisi itsenään ja pulleampanakin.
Nää on vaan näitä asioita, joiden yli on elettävä tai sitten pysyteltävä yksinäisenä tai toivottava, että löydät sellaisen, joka ei tiedä rahoistasi ja kiinnostuu sinusta (nettideitti kauempaa?).
[/quote]Tuossa on se ero, että miehet kiinnostuvat sinusta ja naiset miehen rahoista. Ei se miestä hirveästi imartele, jos naiset haluavat hipelöidä hänen rahojaan. Kropan katselu ja himoaminen taas imartelee.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
No ei todellakaan imartele, jos sitä samaa kroppaa ei halua hivellä enää 10 kiloa painavampana.
[/quote]Silloin se ei olekaan sama kroppa. Kuten ei myöskään kolmenkymmenen vuoden päästä tai vakavasti sairaana.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kuten myös sinä olisit erilainen, jos osoittaisit menestystä työelämässä hankkiutumalla rikkaaksi johtajaksi...