Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lottovoitto sai naiset juoksemaan perässäni

Vierailija
14.07.2015 |

En koskaan ole ollut mikään naisten mies ja olen saanut aika rauhassa viettää yksin iltani (ikävä kyllä). Nyt kuitenkin minua on onnistanut oikein urakalla ja olen voittanut todella suuren summan rahaa. Tarkoituksena oli aluksi pitää tämä lähinnä omana tietonani, mutta muutaman vahingon kautta tieto on levinnyt, kun asun suht koht pienellä paikkakunnalla. Nyt yhtäkkiä perässäni juoksee aivan upeannäköisiä naisia, jotka eivät aiemmin olisi minuun päin edes vilkaisseet.

Kysymykseni on katkaisenko pelin vai annanko mennä? Jos aiempi tilanne oli se, että istuin viikonloput yksin kotona niin liekö sillä väliä jos nämä naiset ovat kanssani vain rahan vuoksi? Toki varmistan oman selustani ja aikanaan sitten avioehdot sun muut jos tarvetta. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välittäisi onnenonkijoista, eli jättäisin naiset kuin tikku paskaan ja painuisin ulkomaille viettämään lokoisia eläkepäiviä riippumattomana poikamiehenä.

Vierailija
2/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus: Money talks, pussy walks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama juttu kuin naisella laihtuminen/ lihominen. Kun olen normaalipainossa, miehiä on pörrännyt ympärillä. Kun vararengas kasvaa, miehet loittonee. Nyt on semmoinen olo, että ei oikein kiinnosta enää vastaanottaa huomiota normaalipainossa, kun haluaisi mielummin että kelpaisi itsenään ja pulleampanakin. 

Nää on vaan näitä asioita, joiden yli on elettävä tai sitten pysyteltävä yksinäisenä tai toivottava, että löydät sellaisen, joka ei tiedä rahoistasi ja kiinnostuu sinusta (nettideitti kauempaa?). 

Vierailija
4/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:22"]

Tää on vähän sama juttu kuin naisella laihtuminen/ lihominen. Kun olen normaalipainossa, miehiä on pörrännyt ympärillä. Kun vararengas kasvaa, miehet loittonee. Nyt on semmoinen olo, että ei oikein kiinnosta enää vastaanottaa huomiota normaalipainossa, kun haluaisi mielummin että kelpaisi itsenään ja pulleampanakin. 

Nää on vaan näitä asioita, joiden yli on elettävä tai sitten pysyteltävä yksinäisenä tai toivottava, että löydät sellaisen, joka ei tiedä rahoistasi ja kiinnostuu sinusta (nettideitti kauempaa?). 

[/quote]

Mitä sä oikein duunailet kun joka päivä eri painossa? Vähän elämänhallintaa, sisko hyvä! 

Vierailija
5/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:25"]

[/quote]

Mitä sä oikein duunailet kun joka päivä eri painossa? Vähän elämänhallintaa, sisko hyvä! 

[/quote]

Ikää on jo 45 ja kaikenlaista on elämässä tullut  vastaan vuosikymmenten varrella. 

Vierailija
6/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voitin lotossa pääpotin ja teinitytöt tarjoaa pillua joka nurkan takana, missitkin ihan ulkomailta saakka käy täällä porvoossa esittelemässä peräreikäänsä pantavaksi oveni takana, he tietävät että olen kiihkeä isokullinen sika ja sikarikas.

Vierailija
7/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahalla saa onnea. Kannattaa antaa kaikki pois, se koko kymppi minkä voitit. 

Vierailija
8/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Tuossa on se ero, että miehet kiinnostuvat sinusta ja naiset miehen rahoista. Ei se miestä hirveästi imartele, jos naiset haluavat hipelöidä hänen rahojaan. Kropan katselu ja himoaminen taas imartelee.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:31"]

Ei rahalla saa onnea. Kannattaa antaa kaikki pois, se koko kymppi minkä voitit. 

[/quote]

Ai niin unohdin, että tämä palsta on kateellisia täynnä! Harmittaako noin paljon kun joudut juoksemaan siellä oravanpyörässä? :Ddd

Vierailija
10/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Tuossa on se ero, että miehet kiinnostuvat sinusta ja naiset miehen rahoista. Ei se miestä hirveästi imartele, jos naiset haluavat hipelöidä hänen rahojaan. Kropan katselu ja himoaminen taas imartelee.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No ei todellakaan imartele, jos sitä samaa kroppaa ei halua hivellä enää 10 kiloa painavampana. 

Vierailija
11/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloisia kannattaa vältellä, ne erottaa helposti. Käy muun muassa paljon av-palstalla.

Vierailija
12/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota AP aasialainen nainen. Jos kerran rahan takia vaan ovat sun kanssa, niin mikset sitten saman tien ottaisi suoraan ulkomaalaista naista? Itse en ainakaan rahojani suomalaiseen naiseen pistäisi, vaan ottaisin kauniin aasialaisen naisen.

Vierailija
13/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala homoilemaan, homoilu on tosi miesten hommaa. Siitä saavat, onnenonkija-akat!

Vierailija
14/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:37"]Ota AP aasialainen nainen. Jos kerran rahan takia vaan ovat sun kanssa, niin mikset sitten saman tien ottaisi suoraan ulkomaalaista naista? Itse en ainakaan rahojani suomalaiseen naiseen pistäisi, vaan ottaisin kauniin aasialaisen naisen.
[/quote]
Hyvä idea.

Vierailija
15/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla (tai kaverillasi) on myös iso kulli, laitapa mailiosoitetta.

Marjut

Vierailija
16/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:34"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No ei todellakaan imartele, jos sitä samaa kroppaa ei halua hivellä enää 10 kiloa painavampana. 

[/quote]Silloin se ei olekaan sama kroppa. Kuten ei myöskään kolmenkymmenen vuoden päästä tai vakavasti sairaana.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
17/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:37"]

Ota AP aasialainen nainen. Jos kerran rahan takia vaan ovat sun kanssa, niin mikset sitten saman tien ottaisi suoraan ulkomaalaista naista? Itse en ainakaan rahojani suomalaiseen naiseen pistäisi, vaan ottaisin kauniin aasialaisen naisen.

[/quote]

Ei kannata, vastoin yleistä uskomusta, aasialaiset ne vasta on ahneita, ja vielä tyhmiäkin. Tai  no, käy nyt panemassa, mutta häivy sen jälkeen ja ota etelä-amerikasta parempi nainen. Tai mee essolle jututtaa Maritaa, on se ihan ok.

Vierailija
18/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti onnenonkijoista, mutta älä sitoudu kehenkään (heistä), äläkä ostele heille kalliita lahjoja.

Vierailija
19/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele muilta vaan tee niin kuin mielesi tekee.

Jos rahan takia sinusta kiinnostuneet ihmiset (on niitä miehiäkin tulossa) kelpaavat sinulle seuraksi, asiasi ovat oikein hyvin. Voit kertoa heti, että aiot pitää rahat itselläsi, tai vedättää norkoilijoita vastavuoroisesti vaikka miten pitkään. Sitkeimmät rahan perässä pysyvät mukanasi, koska kelpaa se rahan mukanaan tuoma elämäntyyli ja siivellä kulkeminen lyhyemmänkin aikaa. Ja ainahan voi toivoa, että sinä muutat mielesi, kosit etkä halua edes avioehtoa.

Jos toiveenasi kuitenkin on löytää ihminen, joka haluaa rakastetuksesi tai ystäväksesi sinun itsesi takia, tilanne on aika kehno. Siis yhtä kehno kuin aiemminkin oli.

Minä kyllästyin miehiin aika kauan sitten, myös niihin siivelle elelemään pyrkiville, joille olisivat kelvanneet ihan tällaisen tavallisen keskituloisen olot (oletetuista palveluista puhumattakaan). En oikein kelpaa aidoksi naisystäväksi enkä naisillekaan kaveriksi, joten annan ihmisten olla ja viihdyn ihan mukavasti omissa oloissani. Lottovoitto takuulla näkyisi elämäntyylissäni ja hyödyttäisi muutamia sukulaisiani ja jotakin avustaja- tai virkakoiriin liittyvää toimintaa, mutta ei yhtään onnenonkijaa. Olen nimittäin jo aika immuuni minua itsekkäin motiivein lähestyville ihmisille, mutta oma itsekkyyteni on vielä voimissaan ja aika terveellä pohjalla.

Muista ihmisten motiivit ja tee rahoillasi, mitä itse haluat. Ja rehellinen kannattaa tietysti olla, niin pysyy loitolla pahimmista ihmissuhdesotkuista ja viihtyykin ehkä paremmin itsensä kanssa.

Vierailija
20/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota näitä onnenonkijoita. Nimittäin lapsia ne toki tekee heti liudan sitoakseen sinut ja rahasi, mutta jis mukana ei ole oikeaa rakkautta, liitto särkyy ja menetät perheesi ja lapsesi, vaikka rahasi olisit suojannut. Et jää onnelliseksi ajan myötä.

Muuta esim. helsinkiin ja hanki joku työ, tutustu oikean kaavan mukaan normaaliin rehtiin naiseen ja pidä rahat omana tietonasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän