Paljonko veikkaat lihovasi jouluna?
Nyt jo hirvittää tulevat kilot. Toivottavasti max 4 kg tulee, niin sen sais pois parissa kuukaudessa 😬
Kommentit (29)
Ehkä kilon. Loppu on nesteturvotusta, joka häviää aikanaan.
Joulusyöminen kestää kaksi päivää. Ihan sama , montako joulutorttua ta kinkkusiivua menee, ne ei painoa paljoakaan hetkauta
Itse teen niin, että pudotan rauhassa painoani noin puoli kiloa ennen joulua. Jouluna syön mitä haluan ja miten paljon huvittaa. Painan sitten sen normaalipainon verran. Toimii.
On niin hyvät turvotukset jo sydänperäisestä lääkkeestä, että ihan sama.
Joo saapi nähdä. Viime viikonloppuna olin ystävieni kanssa reissussa, jossa söin ja nautin ravintolaruoista 2 päivää. Muttei mitään älytöntä mässäämistä.
Ennen reissua painoin 61,7 kg, reissun jälkeen 63,5 kg ja nyt viikko siitä vieläkin 62,5 kg.
Koko viikon oon elänyt taas normaalin kurinalaisesti.
Ens viikolla vasta alkaa sitten itse jouluherkkujen syöminen..
Yleensä lihon jouluna noin kolme kiloa.
En syö määrällisesti yhtään enempää jouluna kuin muulloinkaan. Makeista en tykkää joten NOLLA kg lihon jouluisin.
0-1 kg. En rajoita mitenkään syömisiäni, mutta en vaan kykene syömään isoja määriä. Suklaata menee totuttuun tapaan tosi paljon, mutta muutoin pysynee normimäärissä.
Ei haittaa yhtään, vaikka nousisi muutaman kilon, sillä ne tippuu kyllä pois. Mutta mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät, niin ei tuo paino hirveästi nouse.
N54
Tiedän, etten liho yhtään. M 180/68
Tuskin yhtään ja vaikka nyt parin päivän syömisistä tulisikin, ne lähtevät arjessa pois sen kummemmin yrittelemättä.
M59
Itsellä joulumässääminen kestää sen noin viikon. Karkkia päivässä ehkä 400-700g. Kinkkua menee muutama kilo ja päälle muut joulusyömingit, niin ehkä jotain 3,5 kg nousee paino.
Ei kolmessa päivässä voi lihoa yhtään. Turvotusta voi tulla ja toki painoa, mutta ei se mitään lihomista ole. Kun palaa pyhien jälkeen normaaliin syömiseen, niin jouluna saa kyllä syödä.
Opettelin dieettien sijasta hallitsemaan tunnesyömistäni. Nyt on jo varmaan viides joulu kun tiedän laihtuvani jouluna. Muutkaan juhlapyhät tms eivät enää nosta painoani
En yhtään. Syön normaalisti ja käyn lenkillä kuten muinakin päivinä.
En yhtään, parin kilon turvotus on hävinnyt tammikuun alkuun mennessä.
Max 7 kiloa varmaan. Nyt painan joku 145 kiloa.